DET KUNNE VÆRT MEG

affiliateslenker

Hei fra sykehuset! Jeg er på besøk hos søsteren min igjen. Hun begynner endelig å bli i bedre form, og det varmer hjertet mitt! Operasjonen var vellykket, så nå må hun bare smøre seg med tålmodighet å vente på at bruddet skal leges. Jeg lengter etter å få henne hjem nå. Hun kom jo til Oslo for å besøke oss og for å ta seg velfortjent avbrekk fra studielivet i Tromsø, men slik ble det ikke. Huff! Hver gang jeg er på sykebesøk å ser sykepleierne som fyker rundt, tenker jeg alltid at det kunne vært meg. Jeg studerte jo vernepleie, så jeg hadde typ kunnet vært i samme båt. Jeg vet ikke, jeg synes at det ser både gøy og kjedelig ut. Jeg sluttet jo på studiet etter bare et halvt år, fordi at jeg ikke følte at det var den rette retningen for meg å gå. Jeg husker hvordan alle gledet seg til praksistiden, mens jeg gruet meg. Haha, da skjønner man fort at man har valgt feil studie. Sykepleierne her er i hvert fall veldig omsorgsfulle og snille. Det er godt å se! 🙂

Kjolegenser HER / boots HER / fishnet HER / solbriller HER / belte Zara – lignende HER

___

Nå skal jeg legge bort mac-en å være sosial. Nå kom noen venner også, så vi er litt av en gjeng som holder Jasmine med selskap nå. Koooselig! Vi skrives etterpå. Klem.

43 kommentarer

Siste innlegg