I’M THE BIRTHDAY GIRL



I’M OFFICIALLY 23

Og vipps så var det gått enda et år, og denne frøkna er offisielt 23 år! Selv om jeg har litt aldersnoia, er det likevel gøy med fødselsdag. Feiringen startet allerede i natt, da klokken tikket 00:00. Da ringte telefonen min, og utenfor stod Ulrik og Tine med roser, kort og mange gode klemmer. Jeg ble så rørt! Tenk at noen bryr seg så mye om meg, at de helt seriøst står utenfor klokken 00:00? Det varmer hjertet mitt. <3 Jeg ble så utrolig glad! 

Dagens planer er stort sett bare å kose meg med venner og familie. Den store feiringen skjer nemlig på lørdag! Nå skal jeg først på en bursdagslunsj med mamma, før vi drar til sykehuset slik at jeg får feiret med søsteren min også. Senere i kveld er det middag og et par drinker (of course). Jeg prøver så godt jeg kan å ikke fokusere eller tenke på dumme ting i dag, men det skal sies at jeg merker et stort savn på en dag som denne. 

Til slutt vil jeg takke for alle gratulasjoner som har tikket inn i dag! Dere er virkelig best. Tusen, tusen takk. <3

38 kommentarer
    1. Gratulerer så masse med dagen! 😀.
      Jeg lurer på noe, du ser jo veldig dårlig. Det gjør jeg og. – 9.50 og 10.25 og skjeve hornhinner. Er litt eldre enn deg, og har vært stabil her siden omtrent 20.
      Bruker linser, men har de siste årene fått beskjed om å bruke mer briller til avlastning, stort sett bare brukt ved sykdom. Men du er jo på Snap både sent og tidlig, alltid med linser tydeligvis. Hehe 😀. Blir du aldri sliten i øynene? 😐. Er ikke så mange som snakker om såpass høye styrker 😂. Vi kan være med i Blindeforbundet 😂

    2. Hei! Har et spm til deg ang øyenbrynsløft ved hjelp av botox. Jeg vurderer å ta det, og lurte på om du ser forskjell/syns det hjalp? Hadde satt pris på svar:)

    3. Gratulerer med dagen bbyguuurl!!❤❤❤💋💋 Takk for at du finnes, og gir meg underholdning i hverdagen min! Takk for at du automatisk klarer, og har den evnen til å gjøre ei litta menneske såå lykkelig! Takk for at du har humor i deg, som du deler med oss andre fans, når vi kan ha en forjævelig dag! Takk for at du er du, og ikke minst for at du ble født for 23 fantastiske år siden bby❤❤❤ I LOVE YOU BELLAMIIN💋

    4. Gratulerer så masse med dagen fine, gode, flinke, sterke Isabel 🙂 Håper du får en like super dag som du selv er!! Masse klemmer til deg <3

    5. Ikke minst, så må jeg spesielt takke deg for èn ting; TUUUSEN MILLIONER TAKK for at du deler hverdagene dine! Takk for at du viser at hverdagene ikke alltid kan være like gøyale for dere kjendiser! Takk for at du viser oss en vei ut fra en kjip dag, og for t du gir oss et håp om at man kan gjøre det beste ut av en ting! I LOVE YOOOUUU❤❤❤💋❤💍💋❤💍

    6. Gratulere så mye med dagen, fineste Isabel 🖤 Idag SKAL du kose deg, og INGEN skal få ødelegge noe for deg. Håper dagen din blir like bra som det du er. Stoooor klem 💋

    7. Gratulerer med dagen 😄🎉🎊
      Håper virkelig du får en kjempe fin dag og koser deg med masse hyggelige folk som vil deg godt ❤️
      Et spørsmål, siden du fikk nysgjerrigheten i meg til å komme frem, hvem er J? 😄😄😄 vær så snill å svar! ☺
      Love you and u rock giiiirl!!! ❤️❤️

    8. Gratulerer så mye med dagen nydelige deg! Ønsker deg alt godt både i dag og fremover💕Alt ordner seg til slutt

    9. 23 år?
      Oi, jeg trodde faktisk du var i slutten av 30 årene ut i fra bilder. Men gratulerer så mye med dagen, Isabel. 🙂 Klem.

    10. Gratulerer med dagen 😊
      Forresten, er Pierre kommet tilbake fra Mexico? Han har begynt å kommentere på instagram…

    11. Legg ut spørsmålsrunden, bedre å gi svar på alt og åpne deg 100%. Du skrev at du skulle være åpen om dette, og det tror jeg hjelper så du slipper å få flere spm og slipper at folk minner deg noe mer på det. Bedre å legge ballen død tidlig. Heier på deg

    12. Saknar du Pierre?
      Hoppas du inte får grattulasjon igjenn från dine fosterføreldre. Det sler jo dej helt ut. 🙁 Kram.

    13. Utakknemlig du er. Går an å ha respekt for dine lesere da det er de som er ditt levebrød. Flere har gratulerert deg og du svarer ikke. Skam
      Deg

    14. Jo vær så god, Isabel.
      Ka ha du spist i dag? Og va det godt? Kæm va du sammen med?
      Betalte du førr alle?
      Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg