JEG ELSKER HAN FORTSATT

affiliateslenker

Solbriller Céline HER / jumpsuit HER / jakke House Of CB / veske Chanel

God morgen, fininger! Herlighet, så gøy det var å lese alle kommentarene deres fra i går. Kjempe kjekt å få bli litt bedre kjent med dere også! 😄 For en fantastisk oppegående og fin gjeng med lesere jeg har, altså. Jeg liker dere! Nå har jeg akkurat stått opp, og skal straks kaste meg avgårde. Jeg skal nemlig til Drammen på en avtale. Det er ikke ofte jeg befinner meg i Drammen, men noen ganger må jeg dit for et par møter. 

I natt drømte jeg noe ekstremt random. Jeg drømte om Chuck Bass i Gossip Girl. Vi var egentlig sammen, men vi drev med syke “spill” mot hverandre. Det var om å gjøre å få den andre mest sjalu. For en drøm, haha. En fun fact: jeg har alltid vært forelsket i han. Jeg har sett absolutt alt av Gossip Girl, og forguder Blair. Lol, nå høres jeg veeeldig fjortis ut, men pytt pytt! Haha. Jeg skal faktisk snurre en episode på toget til Drammen, jeg kjenner at jeg må få sett litt på Chuck igjen. I still love him.

Vi skrives mer senere. Nå må jeg løpe!

12 kommentarer

Siste innlegg