VILJESTYRKEN BLE SATT PÅ PRØVE

affiliateslenker




Topp HER + i hvit HER / leggings utsolgt – lignende HER

Får du panikk av å ikke gjøre noe som helst på en fredagskveld? Det får nemlig jeg. Ikke vet jeg helt hvorfor, men jeg føler at jeg går glipp av livet om jeg bare ligger på sofaen når det er helg. I går trosset jeg de tankene, og ble hjemme. Litt teit å si, men jeg er stolt over meg selv på grunn av det! Haha. Viljestyrken var på plass i går da jeg takket nei til å være sosial. Det skjer ikke ofte for tiden, men i går kjente jeg at det var nødvendig å bare ha litt alenetid for en gangs skyld. Jeg så på Teen Mom, spiste Bounty og bestilte mat på døren. Det var deilig å få koblet litt av, og kjenne at jeg bare kunne senke skuldrene uten å måtte farte rundt. A friday well spent!

I dag derimot, tror jeg blir litt mer fartsfylt! Nå skal jeg først ut å spise lunsj, før jeg treffer familien. Hva vi skal er jeg ikke helt sikker på, annet enn at vi alle vil finne på noe. Kjenner jeg mamma rett er hun mest giret på kafébesøk og å spamme snapchat. Haha, hun har nemlig akkurat lært seg snap, og jeg tuller ikke når jeg sier at jeg får minst 10 snapper tilsendt av henne i timen. Filterne er selvsagt det hun er mest begeistret over! 😉  Haha – hun er så søt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg