SANNHETEN SVIR

affiliateslenker

SUNDAY FUNDAY

God kveld, fininger! Fysj som jeg har det i dag. Selv om jeg tok tidlig kveld i går, kjenner jeg at jeg er ordentlig redusert i dag. Jeg dro hjem relativt tidlig, fikk i meg mat og avsluttet kvelden med en episode av Teen Mom i senga før jeg sovnet. Jeg har vært ekstremt sosial den siste måneden og jeg sier svært sjeldent nei til festligheter, men nå må jeg innse at det er på tide å senke tempoet litt. Kroppen og ikke minst psyken har ikke godt av så mye festing – det må jeg bare innse, selv om sannheten svir. Jeg mener, jeg har det jo kjempe gøy når jeg er ute! Så jeg innrømmer med tungt hjerte at jeg er nødt til å slappe liiiitt av på den fronten. Jeg føler meg litt dobbelmoralsk, for jeg husker da jeg skrev et innlegg i fjor om hvordan jenter som nylig blir single er ute på byen ved hver anledning de får. Det syntes jeg tydeligvis var veeeldig teit da, men nå er jeg jo en av de jentene selv. Jeg forstår hvorfor det fort kan bli litt sånn nå, når jeg sitter i samme båt selv. Før gikk liksom all tid til kjæresten, mens nå har jeg jo all tid i verden. Det er klart at det er gøyere å dra ut med vennene mine fremfor å sitte hjemme i sofaen alene på en lørdag (og fredag.. og torsdag). 

Slippers HER / kose-sett HER

Jaja! Så lenge jeg koser meg, er jeg fornøyd. Denne søndagen skal jeg prøve å være produktiv. Regninger skal betales, jeg skal gå en powerwalk og så skal jeg vaske klær. Jo, og så må jeg vaske alle sminkebørstene mine! Det er viktig å huske på, jenter. Der er så mange bakterier som samler seg opp i dem i løpet av kort tid. Yes, det er dagens fire punkter jeg skal få unnagjort på to do-listen i løpet av de neste timene. Spennende søndag, ikke sant? 😉

24 kommentarer

Siste innlegg