NOE JEG VANLIGVIS ALDRI GJØR

affiliateslenker

Nå skal jeg gjøre noe jeg svært sjeldent gjør. Jeg skal nemlig ut på middag med ei ny venninne! Dere vet nok hvem Sofie er. ❤️ Vi har møttes på byen, og etter det har vi holdt kontakten å avtalt en aldri så liten date. Jeg er som dere allerede vet veldig skeptisk til nye mennesker, så dette her er sjelden vare hos meg. Hehe! Sofie er en veldig søt og god jente som jeg definitivt vil bli bedre kjent med. Vi har nok veldig mye til felles, også! Åh nei, nå kjenner jeg at jeg gleder meg. Dette blir garantert en veldig hyggelig kveld! Jeg har jo satt meg selv et mål om å bli mer sosial, og det vil jeg si at jeg har klart! Hadde dette vært noen måneder tilbake hadde jeg aldri “turt”. Jeg var så redd for nye mennesker – haha. 



Skjørt HER / topp HER

____

Nå må jeg kaste meg i taxien! Vi skrives mer senere. Ha det best enn så lenge! Klem.

72 kommentarer

Siste innlegg