DET FORVENTET JEG IKKE


Jeg er skikkelig overrasket over hvor mange tilbakemeldinger jeg fikk i går. Det rant inn drøssevis med komplimenter om at jeg var så fin, noe jeg ikke akkurat forventet. I går var en av de dagene hvor jeg personlig følte jeg hadde en ordentlig crappy dag utseendemessig. Og det er på sånne dager jeg tester ut noe nytt i sminkevesken, og i går var det en ny lipgloss. En helt nude, faktisk! Ps. Den jeg hadde på leppene i går heter “So Cute” fra Kylie Cosmetics. Det var fryktelig lenge siden jeg gikk med helt nude lepper. Før var det min go-to leppefarge. Jeg vil i hvert fall takke for alle fine kommentarer fra i går. <3 Det er så merkelig hvor forskjellig vi ser på ting – haha. Jeg følte meg seriøst stygg, men har aldri fått så mange komplimenter før. Haha! Rare greier.

Ellers da? Har dere hatt en fin onsdag? Denne dagen har vært forholdsvis rolig hittil for min del. Jeg har hentet en pakke på postkontoret, svaret på mail og hengt med Jasmine. Nå skal jeg fikse meg (og definitivt bruke samme lipgloss som i går – haha!) før jeg skal fylle opp kjøleskapet og dra en tur på kafé. 

40 kommentarer

Siste innlegg