VELLYKKET PH-DATE

affiliateslenke




Topp HER

Et aldri så lite bildedryss fra middagen med Sofie i går. Jeg koste meg så utrolig mye i hennes selskap! Dette er definitivt en jente jeg har mye til felles med, det merket jeg da skravla gikk i ett sett hos oss begge. Vi satt helt til stengetid, så bare det sier sitt – haha. Det er gøy å få nye venninner som man merker at man klikker med med en gang. Jeg er super glad for at jeg dro på en aldri så liten date med denne søte frøkna. Helgen er allerede planlagt sammen, og det gleder jeg meg til! Gode, fine Sofie. <3 

Vi spiste på Villa Paradiso på Grünerløkka. Det er første gang jeg var der, og jeg kommer definitivt til å dra tilbake. Nydelig mat og veldig koselig restaurant. Jeg hadde godt av å få teste ut et nytt sted. Jeg er jo stamkunden til Fridays, og det er jo egentlig litt pinlig. Haha! Uansett – om dere liker italiensk, anbefaler jeg dere å ta turen dit. Yummi mat!

16 kommentarer

Siste innlegg