VENNER SOM UTNYTTER MEG

Det er merkelig hvordan omgangskretsen min har utvidet seg de siste månedene. Jeg mener, jeg har alltid vært glad i å være i mitt eget selskap og egentlig ikke forholde meg til så mange mennesker. Misforstå meg ikke, for jeg synes jo at det er viktig med venner, men jeg har aldri hatt behov for å ha mange. Nå derimot har jeg blitt mer og mer åpen for nye bekjentskap. Jeg er likevel litt skeptisk enda, for nå er det jo litt sånn at jeg må være forsiktig med hvem jeg slipper inn på meg og livet mitt. Det er ingen hemmelighet at jeg kan bli utnyttet og/eller at enkelte har skjult agenda. Nå mener ikke jeg at jeg er fuckings Kim K (I wish though HEHE), men det er jo lett å “synes” om du kommer tett innpå meg. Det er jo ingen hemmelighet, og det kan ingen krangle på. Jeg har faktisk opplevd at enkelte har vist interesse for meg kun for å synes på snapchaten min eller på bloggen for eksempel. Det merkes veldig, veldig fort. Spesielt for meg da jeg har jo opplevd det før, så derfor legger jeg ekstra godt merke til det. Det kan seriøst være så ille at personen TAR mobilen min for å snappe seg selv for å så legge ut på mystory-en min. Hvor sykt pinlig er ikke egentlig det? Det hadde jo ikke vært noe rart ved det om det hadde vært bestevenninna mi liksom, men når det er en person jeg har kjent i typ to sekunder (…), da blir det komisk.

Selv om jeg har mine grunner til å være litt skeptisk, vet jeg samtidig at det finnes så mange fantastiske og genuint gode mennesker der ute som faktisk er ekte. Disse menneskene vil jeg ikke gå glipp av å bli kjent med, for vi alle har godt av bra, ærlige og amazing mennesker i livene våres. Jeg har jo fått et par nye venner den siste tiden som jeg verdsetter vanvittig høyt allerede. Det handler ikke alltid om hvem du har kjent lengst, men hvem som stiller opp for deg og som faktisk er en god venn og menneske tvers gjennom. Thank you, God! Noen ganger synes jeg at menneskene i Oslo kun bryr seg om fasade, men det gjelder jo virkelig ikke alle. Jeg har sluttet å dra alle under en og samme kan. 

17 kommentarer
    1. Jeg ser den! Det må være noe av det skumleste/mest triste ved å være et kjent fjes.. Er jo en grunn til at de fleste kjendiser nesten bare er venn med andre kjendiser 🙂 men også viktig med noen venner utenfor den “sirkelen” også da, men som du sier, vanskelig å vite hvem som er der pga DEG og ikke bare statusen din. Da er barndomsvenner (som du har hatt hele livet uansett status) gull verdt <3

    2. Skjønner godt hva du mener. Selv har jeg blitt utnyttet pga penger. Idag angrer jeg på at jeg har spandert på disse menneskene, og ikke minst brukt tiden på dem. De skulle vært venneløs, sånn egentlig.

    3. Hvis noen kjenner deg i to sekund og går bort og tar selfie for å legge ut på Snapchat kontoen din, så tror jeg de tuller. Hvis de var ute etter fame ville de nok gått frem på andre måter. Er vell noen som tror det er morsomt å kødde. Man blir vell heller ikke kjent og “fame” av å dukke opp på snapchaten din i noen sekunder…..

    4. Du virker så snill og grei, skulle ønske vi var venner 🙂
      kan du forresten skrive et innlegg om dine hair extensions? – pris , når du må heise de opp osv? Og kan du ha hestehale med de uten at det synes?

    5. Reagerer litt på de snappene dine, og før du sier at jeg skal slette deg fra snap, har jeg allerede gjort det. Du har mange unge følgere, og at du hele tiden føler en trang for å vise fram den betalte rumpa di, er utrolig upassende. Du er kjempe fin, det er ikke det, men må alt handle så mye om kropp? Vi har da nok kroppspress som det er, og at store bloggere skal legge enda mer press på det blir så dumt. Når du har en såpass stor plattform, hvorfor ikke bruke den til noe bra, annet enn å leke kylie jenner

    6. Har du noen tips til hvordan man kan bli kjent med nye mennesker? Jeg er ganske sjenert og sliter med å få meg venner. Mistet de fleste da vi begynte å studere på ulike steder i landet. Føler meg til tider veldig alene, men syns det er så vanskelig å finne plattformer å måte andre på..

    7. Skjønner ikke at folk ønsker å dukke opp på en semi-kjent person’s Snapchat story. Det kan jo umulig gi dem hverken anerkjennelse eller hjelpe de på noen som helst måte. Jeg forstår det hvis det er for å promotere noe, men bare som seg selv.. ser ikke hvordan det kan hjelpe de i det hele tatt.

    8. synes ikke du ligner på kim k jeg da, du har store øyner, og hun har små, dere har forskjellige trekk i fjeset 🙂 men du er veldig pen for det 🙂 elsker svart hår og brune øyner 🙂

    9. Hei Isabella. Håper alt er bra. Jeg lurte på om du ville tatt kontakt på mailen min? Har et par spørsmål til deg. Det er jeg som er sammen med Marta Alise. Mvh 😄

    10. Kan forstå man blir veldig skeptisk og kanskje litt paranoid (?) av mennesker man ikke kjenner så godt når man har en kjent blogg eller er kjendis.. Hadde det vært meg hadde jeg iallefall berget da jeg svæært sjeldent legger ut bilder av andre mennesker enn meg selv på sosiale medier. 😋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg