MEG FOR 6 ÅR SIDEN

Dere vet når det dukker opp sånn jubileums-greier på Facebook inn i mellom? Da jeg våknet i dag ble jeg møtt av dette fantastisk fine (…) bildet av meg selv. Tenk at dette er for hele seks år siden? Wow. Føles virkelig ikke ut som om at det er sååå lenge siden. Seks år er jo en halv evighet! Det er alltid rart for meg å se tilbake på gamle bilder av meg selv. For de fleste er det jo det, for vi alle forandrer oss jo utseendemessig. Men i mitt tilfelle er det jo veldig mye som ser annerledes ut i dag, i forhold til da. Noen ganger innbiller jeg meg at det ikke er så ekstremt stor forskjell, men det må jeg nok bare innse at det er. Haha. 

Jeg husker så godt denne perioden i livet mitt. Jeg var stormforelsket i R som var to år eldre enn meg. Han spilte alltid så kostbar, og det fikk meg til å bli helt gal etter han. Jeg brukte push-up her fra til Lillestrøm, rettet håret to ganger daglig og gikk konstant i genseren jeg har på meg på bildet. Jeg hadde veldig god selvtillit, husker jeg. Det skulle mye til før jeg ble usikker på meg selv. Akkurat det skulle jeg ønske hang igjen den dag i dag. 

Good times. En aldri så liten throwback thursday. ☺️

42 kommentarer
    1. jeg trodde faktisk det var meg på bildet for 3 år tilbake hah! helt lik, trang hvit genser, syk push up, tykt bunt hår, perleøredobber og bryn som kan vurderes hahha. Twins? :O

    2. Med litt penger og midler forandrer utseende seg vettu 🙂 faktisk mye penere før :p
      Litt for mye plastikk i trynet :/

    3. Lillesøsteren din er veldig lik dg på dette bildet, tenker hun kommer tl å se cirka sånn ut om få år.

    4. Dette gjorde inntrykk på meg.Så naturlig pen som du var den gangen.Det er jo for sent å snu nå,men håper andre tar lærdom av dette og ikke fikser for mye på utseende sitt.SORRY

    5. Det bildet av deg husker jeg! Jeg kjente godt en venn av deg før, og på grunn av denne vennen visste jeg hvem du var. Jeg husker at jeg var sååå sjalu på deg fordi du var en av de peneste jentene jeg visste om, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg gikk innom Facebook-profilen din på ungdomsskolen og kikket på profilbildene dine. Virkelig, ta dette til deg, du var kjempenydelig 🙂

    6. Se så søt du var da! Ok, så du opererte nesa di, ok, men de leppene dine… ugh, alle disse leppene, det ser jo bare helt sært ut. Ser ut som de holder på å sprekke.

    7. Men den lengden på håret syns jeg er veldig fin ☺️. Med altfor langt hår blir det så mye hår 😁

    8. Du var mye penere da! Helt naturlig 😍! Ikke kræsja med mange kilo sminke og operasjoner ! .. perfekt!

    9. Du var fin på det bildet, synes det er dumt at du bruker for mye tid, penger og energi på å fikse alt. Du burde være fornøyd, synes absolutt ikke at de trengte alle disse inngrepene på utseende ditt.

    10. Hei!
      Du sa du skulle lage et innlegg om din oppfatning av PH-deltakerne, kan du være så snill å gjøre det? 🙂 Utrolig gøy med slike innlegg!

    11. Se for dere at det var dere som delte et gammelt bilde og nesten alle reaksjonene var “du var finere før”. Ja, hun er en offentlig person men kom igjen. Man trenger ikke være enig med plastiske operasjoner for å respektere at noen velger å ha et annet utseende enn deg.

    12. Så nydelig du var og er! 😍
      Jeg lurte på om du kunne legge ut en “my morning routine”-video. Hadde vært så gøy å se hva rutiner du har om morgenen 😁

    13. Du var nydelig! Og det kan du bli igjen hvis du velger å droppe de leppene, gjerne vippene også, og toner ned makeup’en! Legg merke til at nesten alle sier det samme her, og husk at det er lett å se seg blind på seg selv og lett å stadig skulle “fikse” på noe. Du er smellvakker fra naturens side! Og oppstopper’n er heller ikke gæren. 🙂

    14. gjør det litt vondt når du ser deg selv slik du så ut før? du var så utrolig nydelig!!! så naturlig vakker! du er vakker nå også altså! <3 du er kjempe flott både før og etter! 🙂

    15. Oi! For en forskjell! Du var virkelig ei naturlig og pen jente. Sånn som du har ødelagt deg utseendemessig virker det som du skriker etter oppmerksomhet. Jeg har vært i dine sko før, først en operasjon og mye vil ha mer. Du vil også en dag innse at utseende ditt nå ser virkelig kunstig ut..

    16. Ikkje bry deg om de stygge kommentarene. Ekle
      Mennesker, du e kjempeflotte❤️❤️Kjempe vakker uten sminke og!

    17. Du ligner utrolig mye på søsteren din her. Hva hadde du tenkt om hun hadde operert hele ansiktet og kroppen slik du har gjort?
      Føler du at du har vært en bra forbilde til søsteren din og yngre jenter om å være sterk og ikke være usikker på seg selv til den linjen at du faktisk må operere deg til å være fornøyd med deg selv?
      Vet at det er vanskelig å snakke om usikkerheter med seg selv, og hva man syntes er fint. Alle blir jo påvirket av medier, men vil se ditt synspunkt om akkuratt dette. Hvorfor ikke være annerledes og beholde på nesen din slik den var? Hvorfor trenge større rompe og pupper slik resten av alle insta-jenter og være mainstream?
      Mener ikke dette som noen måte av negativ kommentar, men det er en tema som er veldig interessant.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg