JEG VET AT JEG HAR DET I MEG

affiliateslenke



Treningstøy HER

Det er lite som får meg så motivert som nytt treningstøy. Jeg har jo så vidt nevnt at jeg har tatt fatt på treningen igjen, og jeg skal ikke legge skjul på at det er veldig tungt nå i starten. Jeg mener, kroppen min har ikke vært i bevegelse siden gudene vet hvor lenge, og derfor er jeg så klart ekstremt svak i absolutt alle muskler. Jeg hadde min første mage – og ryggøkt her om dagen, og jeg tuller ikke når jeg sier at jeg hadde gangsperr i flere dager etterpå. Det var jo helt krise – haha. Heldigvis blir det jo bare bedre med tiden, så jeg får holde ut nå i startfasen. Det viktigste er at motivasjonen er på plass, og med hjelp av nytt og fresht treningstøy er jeg fit for fight. Trening var jo det jeg elsket å bruke tiden min på før, så jeg prøver virkelig å finne frem til den gleden på nytt. Jeg vet at jeg har det i meg! 😉  Det viktigste akkurat nå er at jeg i det minste er i gang igjen! Woooho.

Nå skal jeg en tur til Nettavisen, før jeg skal på brynstime hos beste Elin på Brow Rehab. Vi skrives mer senere! ❤️

20 kommentarer
    1. Hvorfor ga moren din deg bort? Eller ble du fjernet med tvang? Var det deg eller moren din det var noe med? Hvorfor vil du ha kontakt med henne nå?

    2. Pleier du å bruke vanlig bh under sportsbh til vanlig eller er akkurat den du har på deg stor i størrelsen eller noe?

    3. Rettelse: Det der er ikke treningstøy etter min mening. Hadde nok ikke vært tillatt på treningsstudio i alle fall.

    4. Hva tenker du når du ser andres «før-og-nå»-bilder etter de har operert seg i ansiktet? Syns du det er etterbildet som er finest?

    5. Ser tøsete ut å trene i sånne klær
      Du kan ikke ha dårlig selvtillit ialf når du tør å vise så mye hud når du skal trene

    6. Hei! Har lest bloggen din lenge, titter innom her hver dag og er uten tvil en fan! Har tenkt litt på å ta kontakt med deg for å høre om du vil møtes en dag, tror vi hadde gått godt overens og kunne kanskje blitt venner? Jeg har ikke så veldig mange venner nå, så prøver å bli flinkere til å bli kjent med nye mennesker, men akkurat som deg så er jeg skeptisk til folk og stoler ikke lett på noen.. Håper du svarer på kommentaren, kan godt gi deg nummeret mitt hvis du har lyst til å snakke litt mer!
      Ha en super kveld videre 😙

    7. Synes du burde lese deg opp om nettvett. Man skal aldri skrive hvor man drar og poste det på nettet. Dette burde man gjøre i ettertid av sikkerhets årsaker.

    8. En ting jeg har tenkt litt over i det siste er bloggere som deg og Sophie Elise som påstår at dere var syke og aldri burde operert dere, men dratt til psykolog i stedet. Synes du ikke det er veldig dobbelt moralsk med tanke på at dere har fikset på alt som kan gjøres, og ikke har noe lenger å fikse på å og da er plutselig hovedgrunnen til alle operasjonene at dere var syke. Har du fått profesjonell behandling for slik atferd? Er dere frisk i hodet nå da? Hvis ikke er argumentet deres latterlig.

    9. trodde trening inneholdt å svette og faktisk trene kroppen?! Hadde aldri blitt godtatt med sånne treningsklær på senter i min by iallefall, kanskje på et utested? Dessuten, hvorfor styrer du med trening, strever etter sommerkroppen osvosv? Du har jo allerede kjøpt og betalt for din “perfekte” kropp?!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg