UKENS SPØRSMÅL

Hvem heier du på i den nye sesongen av PH?

Personlig så synes jeg at det er gøy med sterke spillere og personer som faktisk tørr å ta valg basert på spillet. Derfor synes jeg at Sofie, Kevin og Morten er verdige til å eventuelt vinne hele greia. Det er de som faktisk styrer skuta, ut i fra det jeg oppfatter av sesongen så langt. 

Hvilken bank har du? Såfall har de fleste banker en funksjon som gjør at du kan sortere hva du bruker pengene dine på! Er dette noe du kunne delt, for det er morro å se hva folk med en god økonomi bruker penger på og hvor mye?​

Oi, det hadde jeg nok ikke turt å hatt oversikten på selv ass. Haha! Men sånn kort fortalt vil jeg tørre å påstå at jeg bruker mest penger på taxi i måneden. Shopping er en god andreplass. Mat bruker jeg kjempe lite penger på, faktisk. Jeg kan jo ikke lage mat, så kjøleskapet mitt er ikke så veldig interessant. Takk gud for at mamma bor ti minutter unna – haha.

Kunne du hatt en mer “personlig” video der du forteller hvordan du har kommet deg gjennom diverse sorger i livet og gir tips til diverse ting?

For en god idé! Det vil jeg veldig gjerne gjøre. Jeg har jo som dere allerede vet gått gjennom ganske mye tøft, så jeg synes at jeg har kommet meg veldig sterkt ut av. Jeg har nok et par gode råd, som jeg gjerne vil dele med dere. Jeg lover at en slik video vil komme!

Ettersom du har mye tid til deg selv, antar jeg at du spiller ganske mye Candy Crush, eller tar jeg feil? Hvilket level er du på og nyter du hvert minutt av gametimen din? 😉 

Da antar du helt riktig, haha! Jeg spiller Candy Crush hver eneste dag – spesielt når jeg ser på TV. Det er nesten litt flaut, men jeg er på level 1847. Det er mange timer, det. Heeeh……

Har tenkt å ta neseoperasjon men har hørt at man puster dårlig med nesa, er det sant?

Hmm.. Jeg husker jo ikke hvordan det var før jeg opererte, så det er litt vanskelig for meg å svare på spørsmålet ditt. Med det sagt, så puster jeg helt vanlig nå. Jeg legger ikke merke til noe forskjell, sånn egentlig. Tror jeg? Jeg er ikke den rette personen å spørre, det merker du kanskje utifra svaret jeg gir. Beklager!

Fine deg. Hvilket utested var du og Sofie på i går? Pleier dere og være der ofte?

Vi var på Heidis! Der er det veldig bra på torsdager, mens på lørdager er det NOX som gjelder. 

Hvordan har du det om dagen? Har du det bra?

Takk som spør! Jeg har det vel helt greit om dagen. Jeg gleder meg over at sommeren er rett rundt hjørnet. Det er som om at livet starter på nytt da – haha. Ellers går det bra på jobb-fronten, jeg har det greit med meg selv og finner på masse gøy konstant. Livet er på vei oppover, om jeg kan si det sånn!  

______

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

30 kommentarer
    1. Om P hadde funnet seg en ny dame nå, hvordan ville du reagert da? Skjønner at det ha måtte vært sårt å fått vite.

    2. Hver gang du legger ut bilder av deg selv et eller snnet sted på sosiale medier, ser det ut som du går med veldig lite klær (uten jakke liksom) når det er så kaldt ute! Er du veldig varm av deg eller har du en jakke i bakgrunnen?😂🙈 Lurer veldig

    3. Bästa Isabel!
      “Ukens tanke 24.04: Prioritere andre saker en fest och fyll”.
      Denne uke trippel fest och fyll.
      Goda intentioner smälter ofta lika fort som is i vårsol.
      Återkommer inte i denna fråga .
      Klem och sköt om Dig!
      Henrik 💕

    4. Stygge trynet ditt velger ut alltid uinteressante spørsmål.
      Ingenting som heter “med det sagt “.
      Kom deg på skolebenken

    5. Hehehe candy crush e min guilty pleasure.. var på level 1300 men så klikket det og jeg måtte begynne på nytt. Føler alle er ferdig med det for lengst, så greit å se at det er flere av oss. Haha!

    6. Magnus.
      Dette ær som forventet.. Null respons, før den grunn at du ær på fyllan. Tråkigt, Isabel. Du lovade att førbettra deg. Og nu vet vi at vi ikke høres frå deg førr tidligast i mårrån kveld.
      Jag er lei mej nu.

    7. Jeg er relativt ny leser av bloggen din, så har ikke fått med meg innleggene dine om plastisk kirurgi osv. Kan du fortelle litt om hva du har fikset på, hvor osv? Eventuelt linke til innlegg der du har skrevet om dette tidligere. 🙂
      Har du en annen jobb i tillegg til bloggen?

    8. Ukens tanke 24 april:”prioritere andre saker enn fest och fyll.”
      Denna uke “fest och fyll” tre nätter på rad.
      Goda intentioner smälter ofta lika snabbt som is i vårsolen.
      God helg.
      Klem
      Henrik

    9. Du har nevnt et par ganger at du pleide (før du ble kjent) å skrive annonseinnlegg til en latterlig billig penge fordi du rett og slett ikke visste hva verdien var på. Kunne du gitt oss et eksempel på hva det egentlig koster (sånn ca) og hva du ble tilbudt? Uten å nevne hvem og hva? Synes det er drit kult å lese om slikt!

    10. Isabel, et lite tips om noen dritbra leppeprodukter er buxom lip cream og buxom lip polish fra kicks! De har sånn plumpling effekt også og dritfine farger 🙂
      Liquid lipsticks fra anastasia på kicks er også gode!

    11. elsker bloggen din !
      lurte på om du kunne si litt om evt nettbutikker du kan anbefale hvor du kjøper klærene dine?
      Vet du har handler på NAkd men er de små i størrelsen der?
      kan du si litt om hvor du kjøper bikinier? 😀

    12. Fint at du tar deg tid til å kommunisere med leserne dine, og tillater kommentarer på bloggen. Det tror jeg lesere setter pris på. Mange toppbloggere har sluttet med det.

    13. Morten? Ke valg har egentligt han tatt? Han har d jo bare i kjeften 😅😅
      Men gooo kevin og sofie ja!

    14. Mange rare undrende kommentarer her. Det er nok en del astronauter, kirurger, ingeniører, svanearbeidere, sirkusklovner osv som er lesere av denne bloggen, pluss et spekter av flotte jenter med gode intensjoner.

    15. Hvorfor henger du ikke med Raija lenger? Tidligere var dere sammen “hele” tiden, nå nevner du henne ikke lenger, og jeg har ikke sett henne på snap fra deg på evigheter…

    16. Angrer du på at du og Pierre var utro mot Martine og du mistet henne som venn? Tror du hun ville vært en god venn å ha nå som dere ikke er sammen lengre?

    17. Tviler på at du bruker “kjempe lite” penger på mat i måneden, i forhold til mange andre. Med tanke på hvor mye foodora og resturantbesøk du har. Samt usunn mat er dyrt, å du har mye god drikke å godis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg