ET OFTE STILT SPØRSMÅL

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan får jeg så hvite tenner? Det er et spørsmål jeg får ganske ofte. I dag tenkte jeg å fortelle dere om den beste tannblekingen som finnes på markedet, nemlig Premium White. Jeg har skrevet om den flere ganger her på bloggen, og det er ikke uten grunn. Jeg har testet så og si alt av tannblekingskit for hjemmebruk som finnes der ute (og det er mange!), men jeg sverger alltid til Premium White sin. Den er helt amazing, og det er ved bruk av dette produktet at jeg har oppnådd å få så hvite tenner. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

TRE GRUNNER TIL HVORFOR JEG ELSKER PREMIUM WHITE

🌟 Den er enkel i bruk. Lett og effektivt!

🌟 Den gir faktisk resultat, og holder det den lover.

🌟 Jeg opplever ingen ising, noe jeg har lett for å gjøre da tennene mine er veldig sensitive.

SLIK FUNGERER DET

Du får med blekeskinner som du enkelt former etter eget bitt ved å holde skinnene i kokende vann i 3 sekunder, for å så bite sammen. Når det er gjort, går du over til neste steg som er å spraye den blå sprayen (aktiveringssprayen) tre ganger på tannbørsten din før du pusser tennene med den i ett minutt. Denne sprayen gjør blekingen mer effektiv, derfor er det viktig å huske dette steget! Deretter påføres blekegelen i skinnene før du plasserer de i munnen. Til slutt tar du LED-lyset (min favoritt) å plasserer den utpå skinnene under behandlingen. Det dette lyset gjør er å aktivere blekemiddelet og gir maksimal effekt i blekeprosessen. Behandlingen varer i 25-30 min, og vipps så har du hvitere tenner! 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

DU KAN BESTILLE PRODUKTET HER!

25 kommentarer

Siste innlegg