DET ER NESTEN IKKE TIL Å TRO

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OKEI, i dag fikk jeg endelig opplevd noe som egentlig er veldig flaut at jeg enda ikke har opplevd i løpet av de fire årene jeg har vært på ferie i Rhodos. Det er et must når man er på denne øya, noe som jeg er fullstendig klar over, men likevel ikke gjort noe med. Jeg prater selvfølgelig om “knulle-benken” (beklager språket, men den heter faktisk det – haha!) som er en benk som er plassert på toppen av et berg. Utsikten er jo hele poenget med denne locationen. Den er breathtaking! Jeg mener, se bare på bildene! Hvor nydelig er det ikke? Amazing! Over til navnet… Det har seg nemlig slik at workersene på øya bruker å dra dit på natten for å ha sex til utsikten (i guess). Haha! Så teit, men det er visstnok sant. Jeg kan ikke si så mye på akkurat det, da dette ikke akkurat er noe jeg gjør. Lol!

OLYMPUS DIGITAL CAMERADenne dagen har vært upåklagelig. Jeg møtte opp gjengen for lunsj, og etter det har Bettina og jeg bare flydd rundt på scooteren og tatt masse bilder i tillegg til å utforsket øya litt. Bettina er jo så kjent her, og det vil jeg jo egentlig påstå at jeg også er, bare at hun er mer kjent på alt som ligger rundt selve party-livet. Det er gøy å se litt annet enn hva jeg har sett før, som for eksempel “Knulle-benken”. OLYMPUS DIGITAL CAMERANå er jeg kjapt innom hotellrommet mitt for å blogge før det er på tide med middag og drinker. Jippi! Jeg nyter livet nå, ser dere. Hehe! Håper dere har hatt en fin mandag. Legg meg til på snapchat, der oppdaterer jeg veldig ofte – isabelSraad heter jeg. Klem!

28 kommentarer

Siste innlegg