DUM OG NAIV


I dag er det overskyet her på øyen, men faktisk så er jeg helt fine med det. Jeg har nemlig prestert å brenne meg skikkelig på typ hele kroppen, så soling hadde ikke vært så optimalt i dag uansett. Jeg er alltid så naiv når det kommer til solen, jeg får for meg at jeg aldri blir brent, når sannheten er at det faktisk skjer. Hvem smører seg inn i sololje UTEN faktor dag EEEN?? Jepp, jeg får som fortjent, ass. Haha, er det mulig… Nå har jeg i hvert fall lært (på den harde måten), og solkrem med faktor 30 er kjøpt inn. Det teite er jo at dette skjer meg hver eneste gang jeg reiser. Jeg liker å tro at jeg tar lærdom av det, men den gang ei.

KJOLE HER

For første gang siden jeg kom ned hit, har jeg faktisk satt av hele formiddagen til jobb. Jeg kjenner at jeg vil komme a jour med mailen, innlegg og besvare kommentarene i kommentarfeltet. Ja, jeg er på ferie, men det betyr ikke at jeg ikke må jobbe. Heldigvis er det faktisk mye gøyere å blogge når man er bortreist, da er det så mye nytt som skjer = gøy material til bloggen. Blogglysten blir overraskende mye bedre, noe som egentlig er litt rart. Jeg klager dog ikke! 😁 

36 kommentarer
    1. Feel u! Tenker alltid at jeg er en sånn person som ikke blir brent og ikke trenger solfaktor, at man kan ta så feil

    2. Elsker når du poster mye på blogg Og Snapchat når du er i Rhodos! Kan du legge ut noe Rhodos guide 2017 ellernoe. Der du forteller litt generelt om hvordan det er og hvordan det er med leie av scooter osv. Har så lyst til å gire meg opp på at vi snart skal reise ned selv

    3. Åh vet du hva, i det siste har sminken din vært så fantastisk fin. Du ser kanonbra ut med ekstra øyenvipper ute med kantene, eyelineren og den lyse lipglossen. Virkelig kjempefint <3 klem

    4. Du blir ikke mindre brun av å bruke solfaktor:) og selv om man ikke blir solbrent til vanlig så ødelegger du huden ved soling uten solkrem. Rynker, linjer og pigmentflekker dukker fortere opp og ikke minst kan man få hudkreft! Lurt å beskytte seg 🙂

    5. E da ikje no galt me Hijab du over hær.. syns det e fint 🙂
      Trist og bli solbrendt.. fin du va på bildan ♡

    6. Elsker Rhodos, misunner deg som er der nå <3 Hvorfor gjør du ikke som Sara og gjengen og bare blir der en stund? Bloggen fortsetter jo som normalt uansett!

    7. Hvor lenge blir du i Rhodos?:D Selv skal jeg faktisk jobbe der i sommer, men kommer ikke før langt ut i juni:((

    8. Hater solkrem, men jeg dynker meg i det når jeg er på ferie! Får panikk når jeg blir solbrent, spesielt på ansiktet siden nesen min blir seende ut som en rund tomat. Haha

    9. Syns det er litt kult at man kan velge sitt eget utseende med operasjoner. Du har blitt helt utrolig fin, både nesen og hårfargen du har nå har virkelig kjørt deg rett til topps! 🙂 vær glad for de endringene du gjorde.

    10. Solbrent eller ei, du en er artig tjei! Ante ikke at det var så lekkert på Rhodos. Rundt om kring i Europa er stedet for meg. Hellas, Spania, Croatia osv. Det er så flott og kunne gå rundt i shorts og bikini dagen, kvelden lang. Og føle seg som en fri Solbrun Gudinne:-)

    11. Hehe, huff da! Ikke godt å bli solbrent!
      Vært i syden en gang før og da smørte jeg meg hverdag med sololje uten en eneste faktor, ble faktisk ikke brent! Ble jo nesten helst svart etter den uka! Utrolig fornøyd og driit glad dagen vi skulle hjem, frem til vi skulle ta oss en siste dukkert til i bassenget og da “falt” all fargen av så jeg dro hjem igjen like bleik som jeg kom. Var helt forferdelig, haha! 😛

    12. er du ikke fornøyd med nesen din etter operasjon, tenker siden du conturer den 🙂 ikke stygt ment på noen måter. men bare lurer siden du har sagt du er fornøyd, også sminker du den så den ser annerledes ut 🙂

    13. Hvilken størrelse har du i denne kjolen? <3 Tenker å bestille den selv, men er usikker på hvilken str eg skal ta hahah

    14. Du er så sinnsykt vakker Isabel 😍 Nydelig!
      Du fortjener å kose deg! Nyt tiden maks ❤️

    15. Er det bloggingen du kaller å jobbe? Noen bilder og ord. Eller har du faktisk fått jobb der? Og vurderer du å flytte dit?=)

    16. Anonym: Det var egentlig planen, men så har jeg lyst til å reise litt forskjellige steder, så da blir jeg bare her en liten stund 🙂 Blir kanskje å reise ned en uke senere i sommer også.

    17. Altså,når noen kommenterer at de synes det er kult at man kan endre så mye på utseende med operasjoner og du svarer tusen takk?!! Akk,du er så liten voksen. Du sier at du ikke vil utdype den siste operasjonen mye pga den innflytelsen du har. Det er supert, men å kommentere tusen takk på en slik kommentar er så lavmål. Voks nå litt opp jente!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg