HVORFOR GRÅTER JEG? Q/A

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
   UKENS SPØRSMÅL   

Du sier mammaen din er så bra osv, men hvorfor var du i fosterhjem da?

Det handlet ikke så mye om mammaen min. Jeg har aldri fortalt dere om barndommen og oppveksten min, annet enn at jeg har bodd i fosterhjem. Jeg synes at det er vanskelig å prate om enda, men drømmen er å en dag kunne skrive en bok om “reisen” min. Om all elendighet, om alt jeg har blitt utsatt for og alt jeg har opplevd som barn. Det er veldig sterke greier, så enn så lenge er jeg ikke klar for å ta det steget enda. Men om jeg noensinne blir å skrive en bok (som jeg alltid har drømt om), så vil den handle om barndommen min.

Prøver du å se ut som Kim K etter alle endringene på utseende? Jeg mener, rumpa, leppene, håret og nesa?

Jeg har aldri hatt et mål om å se ut som Kim K, nei. Jeg synes derimot at hun er fantastisk fin, og hennes utseendet er til å dø for. Jeg blir jo ikke akkurat lei meg om noen sier at jeg ligner på henne (haha), men jeg har aldri hatt en plan om å endre på utseendet for å se ut som henne.

Hvordan gjorde du det på skolen (karaktermessig)?

Midt på treet! Jeg var ikke noe glad i skolen, og da spesielt ikke skolearbeid – haha. Jeg øvde det lille jeg orket til prøvene, og endte vel opp med 4 for det meste. Skole er veldig viktig da, så jeg ønsker å oppfordre alle til å prestere på skolen. 

Bor Sara på Rhodos? 

Nei, hun er her hele sommeren for å jobbe! 😊

Hvor lenge blir du i Rhodos? Og når reiser du evt. tilbake til Rhodos?

Jeg er litt usikker på hvor lenge jeg blir. Jeg tar det litt som det kommer. OLYMPUS DIGITAL CAMERA Drikker du alkohol hver dag?

Nei, absolutt ikke. Nå regner jeg med at du referer til tiden her nede på Rhodos? Isåfall forstår jeg at det kan se sånn ut på snapchat for eksempel, men jeg har faktisk ikke festet så mye. Vi henger jo en del i bargata på kveldene, men det er ikke alltid at vi drikker. Så det trenger du ikke bekymre deg for! Jeg tar det litt med ro også, hehe.

Kan du poste andre bilder enn kun av deg selv? Begynner å bli kjedelig og ensformig.

Takk for konstruktiv kritikk! Det liker jeg. Jeg skal absolutt bli flinkere til å knipse bilder av omgivelsene rundt meg også. Greia er at jeg ikke har med meg kameraet så ofte, så da blir det litt sånn at jeg tar bilder av meg selv når det først er med. Jeg skal bli flinkere, som sagt. Jeg forstår hva du mener. 🙂

Hvordan har du det for tiden?

Takk som spør! Jeg har det veldig fint, sånn egentlig. Selvfølgelig har jeg dårlige dager også, som alle andre, men alt i alt går det ganske greit! Jeg er nede i varmen, er omringet av fine venner og koser meg glugg i hjel. Det er vanskelig å klage da, altså. Ellers er det jo litt greier på privaten som tynger meg til tider, men alt ordner seg til slutt I guess. 

Hva gråt du for tidligere i uken?

Jeg vet at det er kjipt når jeg forteller A men ikke B, men noen ting må jeg bare holde for meg selv. Selvfølgelig er det kjedelig for dere, og det er det i grunn for meg også. Når det er andre personer innblandet, så føler jeg ikke at det er innafor å skrive åpent om det på bloggen, om dere skjønner? Det er tross alt min blogg, og ingen annens. Så derfor prøver jeg å ta hensyn til andre så godt det lar seg gjøre. Jeg har nok vokst litt opp på akkurat den fronten, for før brettet jeg jo ut om absolutt alt. You fail and learn.

___

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

38 kommentarer
    1. Syns bloggen din har blitt så bra i det siste, og syns du fronter deg selv på en veldig god måte nå. Du virker så annerledes, men på en god måte! Herlig å lese bloggen din nå, og jeg ønsker deg alt godt. Bruk den store stemmen din til å formidle noe som er viktig for deg, og om det er å skrive en bok om din barndom en gang i tiden hadde det vært fint.
      Vil bare komme med et lite tips, etter mitt synspunkt så klart. Når du har ukens spørsmål, synes jeg det er best med overskrift som “ukens spørsmål”, å lese spørsmål og svar er noe av det mest interresante syns jeg, derfor jeg bare syns det er litt unødvendig å dra inn andre overskrifter enn det.
      Ellers vil jeg bare at du skal fortsette med det du gjør, du er vanvittig sterk som står så rakrygget gjennom all kritikk. Men jeg vil tørre å påstå uten å kjenne deg, at du har vokst og utviklet deg enormt de siste månedene.
      Mange klemmer! Skulle ønske jeg hadde en venn som deg!

    2. Vakre Isabel:-) føler med deg, har hatt en barndom selv med en uendelig negativ historie. Men har det veldig bra den dag i dag. Men nei, det er ikke like lett og fortelle for mange om den. Det kommer en tid for alt. Kos deg videre Isabel:-)

    3. Hei, har sendt deg en mail for noen uker siden. Blir veldig glad om du kan svare meg 🙂 🙂 Digger bloggen din! <3

    4. Syntes du er så usedvanlig vakker uten sminke, Isabell. Virkelig. Det burde du embrase!
      Håper du koser deg på ferie.

    5. Du vet at Kim K har både strekkmerker og cellulitter på den “perfekte” rumpa si? Har du også det eller redigerer du det bort like mye som hu? Var så morsomt når paparazzi knipset bilder av henne på stranda med en uredigert rumpe

    6. Når bloggere blir spurt om spons og samarbeidsavtaler, har du noen gang takket ja og funnet ut at varen ikke var så bra likevel? Føler bloggere ALDRI skriver negativ kritikk om produkter, kun positivt om spons og skriver “selv om dette er spons er dette min ærlige mening”. Har du noen tanker rundt dette?:) Elsker bloggen din!

    7. Kan du lage et innlegg/video av dine favoritt produkter? Bl.a hårprodulterr, sminke osv? Trenger tips til noe nytt..

    8. Har du noen tips til at sminken holder så lenge og bra når du er i varme strök som på Rhodos? Min har tendens til å flasse da det blir så varmt.. sminken din holder seg helt smashing bra ut, i fölge det jeg har fått med meg😍

    9. Likte den med bildene, du er veldig flott å se på, men bilder av hva du driver med og omgivelser er jo litt greit også 🤔 Ha en flott ferie!

    10. “reise” min. Om all elendighet, om alt jeg har blitt utsatt for og alt jeg har opplevd som barn”. DU er vel klar over at du innblander andre mennesker når du skirver bok om din “fæle barndom” ? Når du føler det ikke er innafor å skrive åpent når andre er inblandet slik du nevner i siste punktet her så er det vel klin umulig å skrive en bok om bardomen din da…..vinglepetter

    11. Kan du lage et innlegg om mote? Din stil inspirasjon, favoritt merker og hva du synes om forskjellige bloggere på topplista!! Overskriften på toopliste innlegget kan være noe som “bella griller dere” “bellas savage moment”

    12. Hei! Lurer bare på om sephora ligger ikke langt unna bargatene? Jeg søkte det opp, og da skulle det visst være typ 8 minutter å gå, men er usikker på om det er den sephoraen jeg tenker på! Vet du noe om dette? Evt hvis du har vært der, er det bra utvalg?😊

    13. Prøver å spørre igjen; siden du er så vakker er det sant at menn snur seg etter deg/gir deg komplimenter? jeg misunner ditt utseende. Håper du svarer denne gangen 🙁

    14. Hvilket land er du ifra? Har lest tidligere at du har skrevet Iran. Men i Iran veit jeg at dem snakker persisk og ikke arabisk. Litt forvirra

    15. Jeg syns det går greit at du har bilder av deg selv. Tror ikke du finner noe mer spennende å ta bilde av. Men det måtte isåfall vært noe spennende som kunne konkurrert med deg. Jeg tror det er noe sånn at alt du tar bilde av som er bedre blir din forbedring. Uansett hvem, hvor, hva. Sålenge det er du som tar bildet?

    16. elsker hvor åpen du er til konstruktiv kritikk! Noen tar seg nær av det og tar d ille opp, mens du er glad for tips (:

    17. Kan du ikke begynne poste bilder om hva du gjør istedefor KUN bilder av deg selv.. syns du har blitt så sykt kroppsfiksert i det siste og trodde du sa du hadde endret synet ditt på slike ting.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg