JEG ER LEI

affiliateslenke

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with s2 preset
Jeg trodde faktisk ikke at jeg skulle bli lei av å være her så fort. Jeg mener, jeg elsker jo øyen (som jeg har sagt en million ganger nå), men jeg merker at jeg begynner å få litt nok. Det er liksom det samme hver eneste kveld: festing og bargata. Det var kulere før, det må jeg innrømme. Haha. Det har nok mye med at det fortsatt er lavsesong å gjøre, altså at det er veldig lite folk på øya. Da skjer det liksom ikke så veldig mye spennende. Det er selvfølgelig veldig gøy å treffe vennene mine igjen, men de jobber jo ganske mye også, som gjør at vi ikke kan henge konstant. Så jeg føler egentlig at disse 10 dagene begynner å bli nok. OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with s2 preset

LIGNENDE KJOLE HER

Jeg har jo fryktelig lyst til å reise masse i sommer, så da tenker jeg at det er greit å reise hjem snart å lade batteriene litt, før jeg begir meg ut på neste eventyr. Hvor det blir er fortsatt uvisst, men en reise eller to blir det garantert. Jeg er jo klar over at jeg blir veldig rastløs hjemme i Oslo, så vi får se hvor lenge jeg holder ut før jeg kaster meg på neste fly.

Litt tanker på morgenkvisten.. Nå skal jeg ut å sole meg! Hvor typisk er det ikke at jeg har flasset bort fargen på både brystet og i ansiktet? JADDA! The aftermath of being stupid. Jeg har med meg solfaktor 30 til kropp og 50 til ansikt nå, for å si det sånn. Haha! Ha en amazing dag, så skrives vi plutselig igjen! ❤️

29 kommentarer

Siste innlegg