EN ISKALD PH-FINALE


WOW. Jeg er faktisk i sjokk over PH-finalen. For første gang på lenge, slapp faktisk en av vinnerne kula. Det er jo det vi har ventet på, sånn egentlig. Er det ikke? Vi klager jo hvert eneste år når finalen er så forventet og man på forhånd vet at det ikke kommer til å skje noe dramatisk. Men nå? Wow.. Haha! Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg mener om det, for å være helt ærlig så er jeg ganske delt. På den ene siden synes jeg utrolig synd i Kevin, for han om noen, fortjente virkelig de pengene. Han har vært der siden dag én, han har spilt spillet og virkelig kjempet seg gjennom ukene. På den andre siden forstår jeg at Martine valgte å dele pengene med bestevenninna og kjæresten sin. Hvem hadde ikke? Jeg må innrømme det at jeg synes at det er utrolig tøft av Martine å faktisk tørre å gjøre det. Jeg kan bare se for meg all kritikk og hat som kommer hennes vei nå, spesielt med tanke på at Kevin faktisk er en verdig vinner og som dessuten er veldig godt likt blant både oss seere, men også deltagerne. Jeg hadde aldri hatt baller til å gjøre det samme, jeg vet med sikkerhet at jeg hadde stryket med av dårlig samvittighet. Kevin er jo så søt og god – haha.

Når det er sagt, så er jeg veldig glad for at det var en såpass spennende og dramatisk avslutning på sesongen. Den har jo i følge mange vært veldig tam og kjedelig med tanke på at alle har vært så gode venner gjennom spillet, så det at det endelig skjedde noe dramatisk (men iskaldt) er jo ikke annet enn gøy for oss seere. Hehe! Synd bare at det måtte gå utover Kevin, stakkaren. 

6 kommentarer
    1. Kan du vær så snill å variere bloggen med ulike bilder. Det er alltid bilder av deg på hvert innlegg. Du har jo et så fint kammera som du kan bruke for å ta bilder av omgivelser og andre ting. Du sier hvor fint det er på Rhodos men får jo ikke sett Rhodosbilder.

    2. Jeg hadde heller ikke klart å stolt på Kevin etter å ha vært partner med han i kun et par dager, og med tanke på hvor iskaldt han har spilt gjennom sesongen.. Så jeg skjønner Martine kjempegodt! Men synes fortsatt litt synd på Kevin i og med at han er en så god person innerst inne. Men – det er tross alt et spill 😉 Det må folk huske på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg