DET JEG SAVNER ALLER MEST

Det er ingen hemmelighet at så fort man er bortreist, så er det mye man savner. Nå har jeg vært bortreist i to uker, så jeg kjenner mer og mer på savnet til enkelte saker og ting. Det merkelige er at jeg til og med savner greier som egentlig ikke gir mening overhodet. Når hadde jeg lyst på Fjordland sist, liksom? Joda, så fort jeg ikke har muligheten til å dra på butikken for å kjøpe det. Hah!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

   10 TING JEG SAVNER   

1. Sengen min. Det kom vel ikke som et sjokk? Jeg har jo klaget i vei på snapchat om hvor hard denne hotellsengen jeg nå har sovet i to uker er. Det er ikke til å spøke med, altså! Sengen min hjemme er himmelsk i forhold. Jeg ser mildt sagt frem i mot å sove i den igjen. AHHH!

2. Norvegia. Jeg er en av den sære typen som ikke liker noen annen ost enn akkurat Norvegia. Ingen over, ingen ved siden.

3. Garderoben min. Jeg pakket jo med meg typ halve verden, men det holdt visst ikke med de 18 kiloene i overvekt (kremt…).

4. Min favoritt lipgloss “So Cute” fra Kylie Cosmetics. Tror dere ikke at jeg presterte å glemme den igjen? HOW?!?! 

5. Å sitte i stua mi, tenne masse lys, synke ned i sofaen med en god serie på TV-skjermen. Det der er gull verdt for meg, spesielt etter en stressende dag. Jeg får en sånn deilig ro i sjela, og slapper virkelig av når jeg har slike avslutninger på dagene mine. Det har jeg savnet ekstremt mye, faktisk.

6. Familie og venner. Så klart!

7. Gå på postkontoret å hente pakker. HAH! Amazing. Mamma har fått være mitt postbud disse ukene, så dere kan jo se for dere hvor mange pakker som er stæsjet hjemme hos henne nå. JIPPI!!

8. Speilet mitt på badet. Altså, lyset på hotellrommet mitt er U-B-R-U-K-E-L-I-G! Hver dag når jeg skal sminke meg, irriterer jeg meg grenseløst. Man ser jo såvidt hva man gjør! Det fører jo selvfølgelig til at jeg står ekstra lenge med sminkingen…

9. Rutiner. Det finnes det ikke mye av på ferie.

10. Mammas mat. Jeg skal dra dit på middag hver eeeneste dag så fort jeg kommer hjem. YUM!

22 kommentarer

Siste innlegg