JEG HAR MYE Å FORTELLE DERE

reklamelenke


Ja, så hva skjer nå, egentlig? Skulle ikke jeg reist hjem i går? Haha, altså vi er gærne hele gjengen. Matilda, Rebecka og jeg dreit i flyturen hjem i går, og booket oss heller inn på hotell enda en uke. Dere forstår kanskje at vi koser oss enormt mye her? Det er tydeligvis ikke bare jeg som elsker denne øya. Det er ikke lett å forlate den når man først er her. Det er jeg et levende bevis på. Jeg som bare skulle være her i 1-2 uker, blir nå i fire. Heh! Mamma klager, for hun hadde gledet seg sånn til at jeg skulle komme hjem i går, men igjen – ingen ble sjokkerte. De kjenner meg litt for godt. 😉 Det er i grunn ingenting som holder meg igjen i Oslo. Nå er det sommer, og jeg vil mye heller tilbringe enda mer tid her nede hvor jeg trives så godt og virkelig nyter livet, fremfor å reise hjem til dritt været i Norge. Nei, takk! Jeg burde jo bare bli så lenge jeg har muligheten til det. 

KJOLEN MIN FINNER DU HER 

Så nå blir jeg med andre ord enda en uke her med jentene mine, og det ser jeg virkelig frem i mot. Hver eneste dag her nede har vært fantastisk, og jeg vil så gjerne at det ikke skal ta slutt. Så i går overrasket vi alle med nyheten om at vi blir igjen, og det ble selvfølgelig en liten feiring. Haha! Lenge leve livet, dere. 😁 

Ellers så skal vi ha en litt annerledes dag i dag. Istedenfor å tilbringe hele dagen ved poolen som vi vanligvis bruker å gjøre, skal vi heller shoppe! WUHU! De har blant annet Sephora her, men den er ganske liten.. Håper på å finne noen nye, fine leppeprodukter. Drit lei av alt jeg har. Jeg viser dere innkjøpet senere! Ha det best enn så lenge, så skrives vi plutselig igjen. Klem!

23 kommentarer
    1. Hej!
      Överrasknigen var ju inte så stor när Rebecka skrev på Snap att hon “missat” sitt flyg. Du gjorde ju samma sak när Rebecka kom.
      Sebastian och Rebecka har det tydligen gott ihop.
      Har du funnit någon att ha en semesterflirt med??
      Blir det kanske en femte eller fler veckor? I juli börjar det bli över 30 grader. Pust vad varmt.
      Njut av din semester, men glöm inte helt av bloggen och att svara på kommentarer på dina
      blogginlägg.
      Hade gärna njutit av vädret på Rhodos. Var där för många år sedan.
      Klem och var lycklig.!
      Henrik 😍💝

    2. Elsker sånne blogginlegg!! elske å høre kor glad du e, gjør det som jørr deg lykkelig! Aldri ha dårlig samvittighet for å verr lykkelig!

    3. Greske jenter har ordentlig stil og de har veldig naturlig skjønnhet. Mens norske jenter som drar ned til Rhodos er stort sett bare enkle, uekte og ute etter fyll og fest:-)

    4. Men du skrev i gårsdagens innlegg at innlegget i dag ville beskrive at du er gal? Er du gal fordi om du vil være på ferie lenger enn tidligere anntatt?

    5. Så deilig! og dette er godt for deg <3 gjør det du føler for, og som gjør deg skikkelig, og ordentlig glad <3

    6. Elsker at du har det så bra der nede, kos deg og nyyt den neste uken, om det ikke blir 1-4 uker til? ;-)) Føler jeg også er i Syden, hvor jeg bor i Norge er det 25 grader og det har vært det i 1 uke, og skal være det i ihvertfall en uke til, wii bra sommer!

    7. Jeg var fast leser før men syntes overskriftene dine ble
      Litt dårlige med tanke på at de ikke hang sammen med
      Innholdet. Men herligfred så gøy det er å lese bloggen din
      Igjen.. du virker som den glade Isabell slik du var før! Ingen bekymringer, og du lever livet!
      Du skriver gøye innlegg igjen og man blir nå glad sv å lese bloggen din!!! Stå på ☺️☺️

    8. hvor kjøper du shortser? sliter så sykt med å finne høytlivsshortser som passer til min kropp.. har stor rumpe og smal midje som deg. Tips?

    9. har lurt så veldig på dette, hvor har du kjøpt den oransje/gule kjolen som du har på deg på snapchat? Finner den ikke her på bloggen

    10. Brun kropp og hvitt ansikt, lekkert 👌🏻 Fatter ikke at dere unge pene jentene bruker så mye sminke!!
      Ser jo helt dukkeaktige ut 😳

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg