DRAMA OG KNUST MOBIL

reklamelenke

Hei og god kveld, fininger! Ah, hvilken slapp dag jeg har hatt. Jeg har vært så utrolig sliten etter alt som har skjedd i det siste. Misforstå meg rett – jeg har det ekstremt gøy, men det skjer jo noe konstant, så det er klart at man blir litt sliten innimellom. Jeg sov til så lenge som 14:00.. Flaut, men sant. Haha. Det skjedde litt greier i helga som endte opp i en litt vel forbanna Isabel, så telefonen fløy i bakken.. Igjen… Hvorfor må jeg alltid la den kjære iPhonen min få gjennomgå så fort jeg får et sinneutbrudd? Kan jeg ikke kaste en sko i bakken istedenfor? Det hadde vært veldig mye mer økonomisk. 😟 Så nå fungerer altså ikke micen min lenger, så jeg får blant annet ikke spilt inn videoer til snapchat med lyd. Det er det som frustrerer meg mest, for vi vet jo alle hvilken racer jeg er på snap. Livet er hardt, med andre ord.



LIGNENDE KJOLE HER // SOLBRILLER HER

Ellers vurderer jeg sterkt å komme meg i dusjen å faktisk se litt levende ut igjen. Jeg har bare myst i sengen i dag, vært ved poolen i 30 minutter og generelt bare tatt det med ro. Livet er så fint her nede. Ingen bekymringer. De største funderingene i løpet av en dag er hvor vi skal spise middag, hvilken bikini jeg skal ha på meg eller hvor lenge jeg orker å ligge i solen. Det er livet, det.

Nå kom Rebecka og Sebbe hit, så nå må jeg være litt sosial. Ha en super kveld, fine mennesker. Kyss!

30 kommentarer

Siste innlegg