DETTE HAR JEG GRUET MEG TIL LENGE



Da var dagen jeg har gruet meg til her. Nemlig dagen hvor jeg skulle reise hjem til Oslo igjen. Akkurat nå befinner jeg meg faktisk i Oslo, og jeg må være ærlig å si at jeg har en ordentlig tung følelse i kroppen. Jeg har et ekstremt hat-elsk forhold til denne leiligheten, at jeg helt seriøst må ta tak i en flytt. Jeg kan ikke bli boende her mer, det er alt for mange minner som jeg må komme meg videre fra. Jeg må starte med blanke ark i et eget hjem. Jeg trodde at det skulle bli deilig å komme hjem, for når jeg er bortreist savner jeg faktisk leiligheten. Der tok jeg feil, noe jeg egentlig burde innsett for lenge siden. Jeg må ut herfra. 

Etter mye om og men på flyplassen på Rhodos, kom jeg meg i hvert fall på flyet til slutt. Jeg var på nippet til å få et mental breakdown da absolutt alt gikk i mot meg, men heldigvis rakk jeg det i siste sekund. Jeg har stresset som en gal helt siden sekundet jeg stod opp i dag, så dere kan tro at jeg er glad for å endelig kunne lande litt. 

Nå er mamma og søsknene mine på vei hit, så jeg er nesten nødt til å kaste meg i dusjen asap. Jeg har savnet dem så vanvittig mye! Gleder meg sånn til å klemme på dem igjen! ❤️

12 kommentarer

Siste innlegg