SLIK FÅR DU DEN DYPESTE BRUNFARGEN

Annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERATenk at det snart er juli, dere? Hvor deilig er det ikke at sommeren endelig er her? Som jeg har lengtet! Jeg er ganske sikker på at jeg ikke er alene om det. Nå har jo jeg tilbrakt hele juni i varmen i Hellas, og herlighet som jeg har nytt solen. Det syns også, om jeg får si det selv. Hehe! Det er utrolig mange som har stilt meg spørsmål om mine beste tips til å bli brun og få en dyp farge, så derfor tenkte jeg å tipse dere om noe genialt i dag. OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Mitt beste tips denne sommeren er definitivt Betakaroten Gold som er et naturlig tilskudd som stimulerer pigmentdannelsen i huden og gjør den mer mottagelig for sollys. Dette produktet er perfekt for oss som ønsker dypest mulig brunfarge. Dere vet jo allerede hvor mye bedre jeg trives med meg selv når jeg har farge på kroppen. Man føler seg jo tusen ganger freshere! 😀 Det beste er at dette er et produkt som man kan bruke året rundt. Det er helt opp til deg når du vil oppnå en dyp brunfarge – hjemme, eller på reisefot. Selv skal jeg ta dette med meg til Rhodos nå når jeg reiser igjen neste uke. Man skal ta en kapsel daglig, og fortsette så lenge du ønsker å bevare brunfargen. 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

DERFOR ELSKER JEG BETAKAROTEN GOLD

💦 Kapslene er nå vegetabilske, så selv de som er veganere kan bruke disse.

☀️ Man oppnår enda dypere og gyldnere brunfarge.

🌴 Du kan bruke produktet året rundt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er så heldig som har fått lov til å gi mine lesere 20% i rabatt! Dersom du oppgir rabattkoden «Isabel20» vil du få 20% i avslag. Jeg anbefaler virkelig alle å teste ut dette, spesielt nå som det er sommer. Jeg valgte å gi det en sjanse selv da jeg har hørt så utrolig mye positivt om det fra før, så da kunne jeg ikke la være. 

KJØP BETAKAROTEN GOLD HER

14 kommentarer
    1. Hei:) Lure på Men merker du så mye forskjell siden du er alltid vært brun eller litt brun ?
      Hadde vært fint å fått svar på kommentaren da er det mye hyggelige å lese den igjen.
      Ha en kjempe god kveld videre 🙂

    2. Bruker du sololje av no slag også? Eller kun dette produktet og hva er forskjellen på den betakaroten gold og deb vanlige av samme produsent som ikke heter gold? Håper på svar asap 🙂 digger bloggen dib

    3. Bruker du solkrem eller oljer på kroppen når du soler deg? Eventuelt hvilken? Kan du legge ut dine beste tips til solkremer/oljer? Jeg bruker alltid oljer med solfaktor 10 men tørr aldri å sole meg uten men vet mange soler seg uten solfaktor eller uten noe i det hele tatt, blir du brunere uten noe som helst kanskje?

    4. Bruker betakaroten, men tar solarium i tillegg så vet ikke om de fungerer. Har egentlig ikke noe tro på at de funker i seg selv…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg