GUESS WHO IS BACK

annonselenker


KJOLE HER // DENIMJAKKE HER

Foto: Brian Knd

For første gang på over en måned føler jeg at jeg er tilbake til de vanlige blogg-rutinene mine. Det er ikke til å stikke under en stol at det har vært litt halvveis her inne mens jeg var bortreist, og det er noe jeg er klar over selv. “Dessverre” så skjedde det så utrolig mye gøy til alle døgnets tider, så da ville jeg veldig gjerne være med på alt, fremfor å glo på en dataskjerm. Vanligvis blogger jeg jo to-tre ganger daglig, men på Rhodos ble det så lite som én ussel gang. Jeg gikk rundt med konstant dårlig samvittighet, for jeg vil jo ikke skuffe dere som klikker dere inn her flere ganger daglig, uten at jeg har oppdatert med noe nytt. Jeg vet hvor kjedelig det er selv, så derfor var jeg ikke så veldig høy i hatten. Jeg vil bare beklage nok en gang, men samtidig håper jeg at dere har litt forståelse for det også. Jeg er tross alt ung og jeg var på ferie, så da er det jo ikke så unaturlig at jeg lever livet, jeg også. Det er det kjipe med å blogge, for jeg kan jo ikke ta meg fri fra jobben slik som alle andre. 

Nå er jeg i hvert fall tilbake til vanlige rutiner, og jeg merker at jeg er mer motivert enn vanlig. Jeg har mange gode innlegg på lur og mye på hjerte som jeg ønsker å dele med dere. Det føles ut som en evighet siden at jeg hadde en hel dag hvor jeg bare satt å skrev innlegg på innlegg. Jeg tror at i dag skal bli en sånn dag hvor jeg forbereder masse bra og spennende innhold til dere. Høres det bra ut? Det håper jeg! ☺️

12 kommentarer
    1. Det er fult forståelig! Man fikk jo en slags oppdatering via snapchaten din.Utrolig missunlig på at du bare kan reise og bare nei Jeg blir her i en uke til jeg.Jeg har verken mulighet eller økonomien til det dessverre. Du er heldig men det trur jeg du vet og er takknemlig for også:) Noe du absolutt skal være!:)
      Denne kommentaren ble lengre en planlagt 😅
      Ha en fin dag videre 😁

    2. Kan du lage sminke video!! (Ikke sponset) eller lage inlegg med favorit produkter. 🙂 tror mange av oss vil se sminkevideo, du har jo veldig din sminke ❤️😊

    3. Så kjekt at du er tilbake <3 Håper du kan lage en sminkevideo med de produktene du bruker til vanlig, altså ikke produkter som du "tester" men de du bruker fast 😀 Ha en fin dag vakre deg <3

    4. Tenker at det er helt naturlig når man er på ferie, man er jo på ferie for å kose seg og ikke for å bare jobbe. Uansett om man blogger eller ikke. 🙂

    5. man kan jo fint ta seg pause/ferie fra bloggen da, er jo bare å si ifra 🙂 Mange toppbloggere som gjør det. Trenger man et par dager så er det ingen som halshugger deg for det!

    6. Jeg savner alle de oppdateringene som var 2-3 ganger daglig, og er glad for at du er klar over det selv. Så savner jeg litt den faste spalten med “ukens cravings”, “ukens favoritt” ect. Jeg er fast leser og klikker meg inn typ femten ganger daglig, i love you<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg