DET BESTE OG DET VERSTE VED MEG

Er dere klare for å bli enda litt bedre kjent med meg? Jeg føler jo selv at jeg har fortalt en hel del om meg selv i løpet av disse årene, men hva skader det med enda litt mer informasjon om yours truly? Dessuten har jeg nok en del nyere lesere også, som kanskje setter ekstra stor pris på dette innlegget. Det å skrive om mine egne egenskaper var ikke så lett som jeg trodde, spesielt ikke de bra egenskapene. Er ikke det merkelig? De dårlige egenskapene kom lett som en plett, men ikke de gode. Vi er jammen flinke til å trekke frem det negative ved oss selv, i forhold til det positive. 

MINE BESTE EGENSKAPER

1. Jeg er utrolig gavmild. Jeg kjøper ofte saker og ting til de jeg er glad i, jeg elsker nemlig å glede andre. Det er en egenskap jeg har hatt så lenge jeg kan huske, og det er jeg vanvittig glad for. Det er lite som slår følelsen av å se en person du er glad i bli overlykkelig. Beste følelsen i verden!

2. Omtenksom. Kanskje litt for omtenksom, til og med. Jeg sliter ofte med dårlig samvittighet på grunn av at jeg ofte bryr meg litt for mye. Det er ekstremt viktig for meg at andre har det bra og at alle blir tatt vare på. Jeg vil påstå at jeg er et skikkelig omsorgsfullt menneske. Jeg viser alltid hvor mye menneskene i livet mitt betyr for meg, og jeg er flink på å sette pris på dem også. Kjærlighet!

3. Jeg har en enorm stå på-vilje. Jeg gir meg ikke før jeg får til det jeg vil! Det er denne egenskapen som har gjort at jeg har tatt meg så langt i livet allerede, og at jeg har et eget firma som omsetter millioner i året. Jeg har alltid trodd på meg selv, og derfor agerer jeg deretter.

4. Produktiv. Jeg er effektiv og får ting gjort. Jeg er ikke en person som utsetter og utsetter, det er det verste jeg vet. Jeg er flink til å få unnagjort det som skal gjøres i god tid.

5. Hjelpsom. Ofte kan folk være slik at de ikke ønsker å hjelpe andre på grunn av at de kanskje er redde for konkurransen, men jeg er stikk motsatt. For eksempel når jeg får spørsmål av mindre bloggere om hjelp til visse ting, så svarer jeg og hjelper dem så godt jeg kan, fordi at jeg vil at det skal gå bra for andre også. 

MINE VERSTE EGENSKAPER

1. Utålmodig som fy. Jeg haaater at jeg er slik, for det er helt brutalt krise. Jeg blir direkte forbanna dersom jeg må vente for lenge, og det kan helt seriøst ødelegge en hel dag for meg. Jeg eier ikke tålmodighet. Dere kan jo se for dere hvor sur jeg var på innspillingen til PH, for der var det søren meg mye venting altså. Hadde jeg fått beskjed om det på forhånd, er det stor sjanse for at jeg ikke hadde deltatt likevel. Hah! Så ille er det, altså.

2. Jeg skal alltid overdrive saker. Jeg kan for eksempel ikke begynne å trene i moderate mengder, for dersom jeg først starter med noe så skal jeg alltid overdrive det. Da hadde jeg trent to ganger daglig, istedenfor tre ganger i uka. Det har faktisk skjedd før, og da ble jeg ekkelt tynn. Jeg forstår ikke når nok er nok. Det er virkelig “All in or nothing” med meg.

3. Kort lunte. Det skal dessverre ikke så mye til før jeg tenner på alle plugger. Temperamentet mitt kan være over the top til tider.

4. Jeg kan være litt dømmende. Det hater jeg. Jeg vet jo selv hvordan det er å bli dømt i øst og vest, så derfor skulle man jo tro at jeg ikke gjorde det samme mot andre. Dessverre er jeg nok litt dømmende, men det er noe jeg jobber på å få bort. Hvem er jeg til å synse og mene ditten og datten om andre mennesker?

5. Litt vel overfladisk. Det kom vel ikke som noe sjokk? Og jada, jeg er klar over det selv. Jeg elsker å pynte på utseendet. Utseendet er en stor del av hverdagen min, og det kan gjerne bli litt mye til tider. Men igjen – det er typ som en hobby for meg. Noen liker racerbiler, mens jeg liker sminke og hår (og alt annet…).

24 kommentarer
    1. til nr.18:10
      Skjerp deg. Pass på deg selv, og stopp å kommenter ting som rumpa. Se på oss selv før vi skriver slikt om andre. Den henger ikke.
      Ville ikke hatt det selv, men det er opp til henne. Hun har valgt det, ikke du. Hvorfor kommentere bare for å frekk? Blir så provosert at jeg får knapt frem noe her, folk er så stygge med hverandre, fokuser på noeee annet. omfg

    2. 18:10 Hvis du syns den rumpa henger, da er jeg jaggu spent på hvordan rumpa di er? oppover ryggen? haha dummeste kommentaren jeg har hørt faktisk.
      Rumpa di er amaaazing, Isabel!

    3. Hei! Vil tipse om at det har kommet mange leiligheter for salg på Oslo vest i det siste, spesielt i områdene Vinderen, Røa og Frogner, som er aktuelle for deg. Sjekk ut Finn 🙂

    4. Rumpa er spiss ja. Og tror 18:10 mener at den henger under implantatene, det ser man jo… hun hadde en fin og naturlig stump før

    5. Produktiv??😂 Vil ikke si du er så jævla produktiv når du alltid sier du skal lage/legge ut ulike videoer som leserne spør etter, men så skjer det aldri.

    6. Isabel!
      Nå har du TO store problemer her å ta stilling til i livet ditt: Rumpa di HENGER i føllge en leser, kl. 18.10. men så er den plutselig for SPISS, sier leser nr. 2. kl 19.43.
      Vanskelig å tilfredsstille kravene til oss som kommenterer, du.
      Fint innlegg, og håper du får det bra fremover også. 🙂
      Klem.

    7. “Jeg er ikke en person som utsetter og utsetter”. Den der blir litt vel tynn kanskje. Det gikk opp til 2 måneder fra du sa du skulle endre header til at den faktisk ble endret, og de videoene du alltid lover skal komme, de har enda ikke kommet. I så tilfelle er du produktiv på alle fronter utenom der det virkelig tells.. på jobbfronten.

    8. Du får dårlig samvittighet av å bry deg for mye? Det gir ikke mening. På hvilken måte har du kommet langt i livet ?
      Virker som du har null innsikt:(

    9. Du burde nesten gi deg selv et sikkelig klapp på skulderen når folk har så lite å komme med at de må kritisere rompa de. Som overhodet ikke henger eller er noe å kritisere ! Da vet du at du gjør noe riktig !! Jeg er fast leser og elsker bloggen din. Å tror jeg snakker for flertallet her inne når jeg sier at du har Ingen verdens ting å.bekymre deg for når det kommer til rompa de haha den er fantastisk akk som du! Slutt å vær så sjalu folkens

    10. Jævla bra sagt, noen liker racerbiler mens andre liker hår og sminke 😂👏🏼
      Skjønner ikke hvordan dere topp bloggere overlever.. når alle skal si sin mening om at rompa de er litt for stor eller litt for liten eller du er overvektig når du overhode ikke er det.. osv.. folk ass

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg