ER DET MULIG Å VÆRE SÅ IDIOT?!

annonselenker

Jeg er nesten litt flau over å være meg selv i dag. HERREGUD som jeg har surret! Hvor jeg har lagt igjen hjernecellene mine i dag er uvisst, men de var hvert fall ikke i skallen min. Jeg skulle altså booke flybilletter til Rebecka og meg, og jeg var helt i ekstase. Heldigvis så har det seg slik at Petter skal til samme destinasjon, så han spurte om link til billetten. Etter en stund ringer han og spør om jeg er helt idiot, for den billetten jeg hadde booket var jo til slutten av juli og IKKE til søndagen som kommer. GAAASH! Noen ganger begynner jeg å lure, ass. 

Hahaha! Jadda.. Bella i et nøtteskall. Etter en telefonsamtale til Apollo ordnet det seg, og billetter til riktig dato ble booket. Er det mulig! Alt ble heldigvis bra til slutt. Jeg er sjeleglad at Petter la merke til det, om ikke hadde vi stått som noen idioter på Gardermoen på førstkommende søndag, uten et fly å boarde. Det hadde vært en komedie, det. Hah!

JEANS HER // TOPP HER (har brettet ned stroppene) // SNEAKERS HER // SOLBRILLER HER

Foruten om den flaue hendelsen har jeg hatt en kjempe fin, men etterlengtet dag! Jeg har nemlig hatt en skikkelig “diva-dag” hvor jeg har løpt avgårde fra behandling til behandling. Laserbehandling i ansiktet og frisørtime stod på agendaen i dag! Nå føler jeg meg så vanvittig fresh. I morgen skal jeg fylle på med enda mer vipper, slik at det blir en litt mer dramatisk look for de neste ukene. Jeg er veldig fornøyd nå også altså, men jeg vil ha litt mer drama. Og jo! I morgen skal jeg noe veldig gøy! Jeg forteller dere med senere. Jeg gleder meg skikkelig. 😁

Nå er jeg nesten nødt til å runde av her, for Therese kommer hvert øyeblikk. Vin og catching up står på planen! Alt for lenge siden vi så hverandre nå.. ❤️

22 kommentarer

Siste innlegg