ALT OM RUMPA MI

Jeg forstår ikke at rumpen min fortsatt kan være et så hett tema. Det er lenge siden jeg fikset på den nå, men likevel blir folk like sjokkerte hver gang jeg legger ut et bilde hvor den synes litt mer enn vanlig. Enten det er i bikini eller dersom jeg står i profil, så kommer kritikken og de ufine kommentarene med en gang. Blir dere sjokkerte? Overrasket over at rumpen ser ut som den gjør? Det er jo ingen nyhet at jeg har fikset på den? Jeg finner det veldig merkelig at den fortsatt skaper så mye hets og oppmerksomhet. Jeg mener, kom igjen – det er over et år siden. Dere vet jo allerede hvordan den ser ut, så hvorfor lage et baluba hver bidige gang?

Noe annet jeg synes er spesielt er hvordan enkelte mener at den er stygg, bare fordi at de vet at den ikke er trent, men fikset på. Tro meg, hadde den sett likedan ut, bare trent opp istedenfor, så hadde dere syntes at den var dødsfin. Det synes jeg er vanvittig dobbeltmoralsk. Jeg synes selv at den ser fantastisk ut, og jeg er utrolig fornøyd med bakdelen min (om man får si det selv, haha). Jeg har tross alt betalt for den. Negative kommentarer går ikke inn på meg, jeg forstår bare ikke hvorfor enkelte har trangen til å ytre sin mening om den. Det er en rumpe, folkens. Slapp av.

108 kommentarer
    1. Skjønner ikke hvorfor folk skal bry seg så mye om andres kropp. Uansett om den er trent, operert eller “ubehandlet”. Er da ørten andre ting ved folk man kan fokusere på heller.. Som oppførsel, holdninger osv. Så lenge du er fornøyd er jo det alt som teller! ❤️

    2. Tror mye av grunnen til at folk kommenterer på den hele tiden er fordi den ser ganske unaturlig ut (selv om den er operert), å hard å spiss:/

    3. Du kan ikke sammenligne trening av rumpe og kjøpt rumpe ,da er du mer dobbel moralsk enn dei som synes at trening er mer rettferdigt med hvordan rumpe str man får enn å kjøpe en drit svære silikon i baken eller sprøyte mye fett inn
      Trente ræv er muskler ,du har ikke trente muskler i baken

    4. Det går ikke ann å trene seg opp til en sånn rumpe som du har, den ser sikkelig fake ut, er nok derfor folk syntes den er stygg! Man ser jo at du har utrente, små, tynne ben og plutselig stikker det noe rart ut på siden som ikke ser porporsjonalt ut med resten i det hele tatt. Så nei, folk syntes ikke den er fin fordi den ser rar ut, ikke fordi den ikke er trent men fake😫

    5. Bare vit at dersom du hadde trent opp rumpa di, hadde den ikke sett sånn ut. Da hadde lårene dine vært veldig muskuløse og det hadde ikke vært en slik “spretteffekt”. Det er veldig tydelig at den er fikset på da den er så stor og spretten i forhold til beina og lårene dine;)

    6. Blir feil å si at hun opererer alt får å vise seg frem? Ja hun får oppmerksomhet, negativt og positivt, men fordi hun er pen. Folk som fikser på seg gjør det av egene ønsker og behov, noe alle har lov til! Isabell sin bakdel er amaziiing, så jeg tror bare negative og ufine kommentarer kommer av sjalusi:) jeg hadde selv fikset meg om jeg kunne, dersom jeg hadde ett ønske om det! Trent eller ikke, rumpa er drit bra!!

    7. Hadde du trent hadde du aldri sett sånn ut. da hadde den jo stått i proposjon til trente lår. Dermed ser det unaturlig ut. Men å si den er stygg synes jeg alle kan holde seg for gode for. Og målet ditt er jo tydeligvis ikke å se naturlig ut så kjør på.

    8. Til anonym over her: Man operer seg for en grunn! Og man kan da ikke skjule seg for det i all evighet etterpå? Hun er jo fornøyd,og må da få lov til å ta bilder i bikini på lik linje med uopererte? Hennes blogg og kropp, og de begge er supre 🙂 om det irriterer dere andre, så finn dere noe annet å lese på? Går da ikke utover dere om at Isabell har operert seg? Må da faen meg få lov til å gjøre hva man vil med sin egen kropp og dele det man selv har lyst til på sin egen blogg? Hva er det med at folk skal snakke så jævlig ned på andre? Bare for at folk har penger og muligheter på å fikse det man har lyst til? Har man komplekser så gjør man det man kan for å bli fornlyd, med eller uten penger! Nei ærligtalt, fack dere negative kjærringer som skal være så jævla perfekte å hakke ned på andre.
      Rompa de er flott Isabell!

    9. Det er vel ikke akkurat det at rumpa ikke er fin, men at den ikke passer til resten av kroppen. Hadde den vært trent så hadde den jo gjort det, og lårene hadde vokst med rumpa.. Men bra at du har vært ærlig om at den er operert, i motsetning til visse andre toppbloggere.

    10. Du som er vanvittig dobbelmoralsk hvis du sammenligne trent ræv med silikon og fett Injeksjoner i rumpa

    11. Folk syntes ikke den er stygg fordi den ikke er trent, folk syntes den er stygg rett og slett fordi den er stygg. Man kan se inplantene, og den er alt for uproposjonert i forhold til resten av kroppen din:) men om du er fornøyd med den er det jo bare helt fantastisk det!

    12. En ting er å ta en trent rumpe som står i stil med resten av kroppen, en annen ting er å operere på seg en stor rumpe som ikke står i stil med de tynne lårene dine.

    13. Det handler om at alle kan få den rumpen om de slenger titalls tusen på bordet, det er faktisk noe helt annet om man betaler 200kr i måneden på et treningssenter og jobber for resultatet man vil ha! Jeg personlig trener ikke noe spesielt, men jeg kunne aldri sett for meg å operere meg til en finere rumpe, når det tross alt handler om å jobbe for det man vil oppnå, og det gjelder generelt ang alt her i livet. Synes rumpen hadde vært finere om den var trent opp slik da den ville stått i “stil” med resten av kroppen, og fordi det er beundringsverdig å tenke på jobben lagt bak resultatet. Det er veldig tydelig at rumpa di ikke er ekte, akkurat som med Nicki Minaj, Kim K og andre som har operert (heldigvis har du ikke dratt den såååå langt), men det er desverre tydelig, synest jeg.

    14. Du 18:06 – Hva er galt med å vise seg frem, enten man har kjøpt rumpa eller trent den opp? Det er så typisk Norge, her skal man liksom ikke få være stolt over egen kropp eller utseende, og for all del ikke vise seg frem! Det får meg til å tenke på da Fotballfrue la ut det bildet 4 dager etter fødselen, hvor hun så fantastisk ut. Da tikket det inn kommentar på kommentar som gikk på at hun ikke kunne vise at hun så så bra ut, tenk da på alle de som ble lei seg fordi de ikke så sånn ut! Please… Man skal få være stolt av egen kropp, kropp er fantastisk enten man kommer i den ene formen eller den andre. Vær stolt av dere selv og drit i hva andre måtte mene!

    15. Du ber jo om det når du skriver et langt og følsomt innlegg men så velger du å putte inn et bilde av rompa di, synes bare det blir så feil.. trist at du må spille så mye på kropp når det virker som du har mer enn det..

    16. Altså, nå skal jeg ikke hate – jeg må bare si at rompen din ser ikke trent ut, så det blir litt feil å sammenligne det, for om du hadde trent så hadde den ikke sett slik ut. Trener du, så får du fast rompe (IKKE nødvendigvis stor) med lår som passer til rompa. Du har ikke det, og det betyr ikke at den er stygg – er bare to forskjellige ting.

    17. Sorry ass, men ingen oppegående mann synes det er attraktivt med en dame som står og twerker en kjøpt silikonræv… no hate og ingen sjalusi, bare håper du kommer til vettet og fjerner silikonen, for du trenger den ikke! Du er nydelig, bli glad i deg selv <3

    18. Du kan ikke sammenligne en operert rumpe med en trent en. Det blir som å møte opp på en event om hjemmesydde klær i en svindyr kjøpt og betalt kjole, og forvente at folk skal gi deg like mye credit for den kjøpte kjolen som de som faktisk er hjemmelagd. Folk er naturligvis mer imponert over en trent rumpe. Men det folk egentlig reagerer på er at den ikke passer til din kroppsfasong. Man har ikke syltynne utrente ben og Nora Mørk’s rumpe. Det er en grunn til at hun kler den sprettrumpa hun har.. nettopp fordi hun har godt trente ben. For å si det mildt.

    19. Enig med deg, Isabel. Enkelte har for lite å gjøre, for dårlig folkeskikk eller for mye misunnelse. Take a pick!

    20. ærlig så ser rompå veldig stygg ut fra sidevinkel. ser så fake ut når den stikke ut slik. trent rumpe e obviously 100ganger finere.

    21. Tror det folk reagerer på er at rumpa overhodet ikke ser naturlig ut – man får rett og slett en annen fasongen av å trene. Og mange synes kanskje det er synd at du har endret deg fra et naturlig, flott utseende. Men jeg synes det er ondskapsfullt å skrive at du er stygg osv.

    22. Blir gal av alle de negative kommentarene, du er god som klarer å overse dem. Forstår virkelig ikke hvorfor folk føler behov for å snakke ned andre! Det er ikke de som går rundt med rumpen din, så om de ikke syns den er noe fin har jo ingenting å bety.. Det er trossalt du som skal være fornøyd med kroppen din, og ikke alle andre 🙂

    23. Rumpa di er stygg fordi den ikke er i proposjon med resten av kroppen. Jo større rumpe man har, så større lår får man. På deg ser det bare sykt rart og fake ut fordi du har så sykt tynne bein, og plutselig så stakk liksom to store implantater ut av rumpa. Det ser så feil ut. Vi lesere vil bare at du skal se det, for det ser unaturlig ut.

    24. En rumpe som er operert og en rumpe som er trent er to helt forskjellige ting!!! Det må du og andre jenter skjønne. Rumpe som er trent formes med kroppen, lårene former og passer seg mer til rumpa, ser også mye mye myye bedre ut, lårene blir rundere/formes og ikke minst ser man sunnere og naturlig ut! En operert rumpen gjør alt det motsatte! vil mye heller vise litt muskler i lårene som formes med en bra/stor rumpe, enn en svær betalt rumpe og syltynnelår med null muskler…

    25. kl.18:19: jeg er ikke sjalu på at isabell ser fake ut fremme og bak
      Syns egentlig hun var finere før men syns ikke hun burde sammenligne trente rumpe med silikon /noe annet lagt inn med trening og kalle det dobbelmoralsk når det er hun som er det

    26. Til irritert : jeg dømme ikke fotballfruen for hun betalte ikke for å se stram ut ved å legge seg under kniven etter fødselen
      Men dømme folk som operere seg til større ting istedenfor å trene

    27. Du er jo ikke akkurat smart da, jente. Du legger ut bilde av ræva di dagligdags, og forventer at folk skal snakke positivt om en rumpe som rett og slett ser veldig uheldig ut. Du er så forferdelig PR kåt at det er kvalmt. Dobbeltmoralsk, snakker DU om.. Æsj.

    28. Tror at noe av grunnen til at mange henger seg oppi rompa di er fordi : alle fikk med seg at du opererte en gang, MENv vi vet jo Oxo at du hadde en såkalt “hemmelig” operasjon du ikke ønsker å gå ut med… så ser ut som om det var å forstørre rompa enda en gang..?? Du hadde jo ikke så stor rompe etter første operasjon spør du meg…ser større ut nå… anyways… jeg bryr meg ikke, syns rompa di er fin, men litt unaturlig… men so what? Tror folk bare er såååååå nysgjerrig ENDA på hva den såkalte “hemmelige operasjonen gikk ut på.. anyways, du er ei søt vanlig jente. Men må jo bare legge til: du er faktisk myyyye penere uten sminke ( er ikke helt vanlig ) men du kommer til å se det når du blir eldre ❤️ Hilsen Sørlands jente

    29. Jeg skulle gjerne hatt den rumpa der. Synes du ser veldig bra ut jeg, bryr meg lite om det er naturlig eller betalt for.

    30. Jeg mener at hvis hun vil ha en rumpe som er fikset på så burde hun få ha en rumpe… nei, man kan ikke sammenligne en rumpe som er trent og en som er fikset på, men er hun fornøyd med rumpen sin så burde hun få burde hun få være fornøyd. Dere som er så negativ er sikkert usikre på dere selv, men la nå Isabel være fornøyd med sin egen rumpe. Synts hun ser helt fantastisk ut, og det burde hun virkelig få føle selv! Er gjerne ikke alle som hadde turt å innrømme at de har fikset på, og det syntes jeg at hun burde respekteres for!
      Amen

    31. Rart hva folk henger seg opp i.dere som skriver hat ,er rumpa deres noe og skryta av da? tror ikke det 😉 alle kan gjøre hva faen de vil med sin egen kropp:)!

    32. Altså, greia er jo at alle som fikser rompa si får den aldri til å gå i harmoni med kroppen. Man bare ser at det plutselig er plassert en klump bak som ikke går i harmoni med lårene uansett. Det gjelder ikke bare rompa, men når mennesker generelt legger merke til at noe som ikke går med kroppen som f.eks pupper, lepper osv.. Så skal alltid mennesker påpeke noe eller si noe. Jeg selv har fikset på en ting, Jeg bryr meg ikke om hva mennesker fikser på seg i det hele tatt, og jeg er ingen hater. Men en fake rompe synes godt, og det liker folk å påpeke med negativ tone. Om du hadde trent med tunge vekter , spist riktig og hatt tålmodighet hadde du hatt utstående former både på baksiden, lårene og hoftene. Og hvorfor den metoden ikke falt i smak for deg spiller ingen rolle, så lenge du er fornøyd med valget om et inngrep. Enhver kommer alltid til å ha en mening uansett, but at the end of the day it doesn’t matter. Just keep doing you.

    33. Jeg har ikke kommentert noe om rumpa di, men siden du spør: min subjektive mening er at den ikke ble fin, og at den ikke passer til kroppen din. Totalt sett ble resultatet altså lite estetisk pent, det ble ikke sexy eller formfullt.
      Og da kan man jo lure på hvorfor du opererte den, når utgangspunktet i manges øyne var svært mye penere. Derfor kommenterer de kanskje også, når du bruker den som eneste fotoobjekt i flere innlegg.
      Igjen, dette skriver jeg kun fordi du tar opp temaet, og for å svare på spørsmålene du stiller. Jeg bryr meg ikke om du hadde operert på deg pukkelrygg eller kjempemage heller, om det hadde blitt moderne. Det er du som skal trives i kroppen din. Ingen andre.
      Men som et svar på det du lurer på, så er det nok at du fokuserer mye på den rumpa selv på bilder osv, og ofte der den ikke er relevant for resten av blogginnlegget.

    34. Jeg skjønner den at folk mener den kan se litt unaturlig ut, men det forandrer ikke faktumet at du ser helt smaashing ut selvom!!!

    35. Stompen din ser helt…ja sykt fin!! Hadde jeg hatt penger nokk så hadde jeg gjort det selv!:) hele du er nydelig!!

    36. Den hadde jo ikke sett lik ut om den hadde vært trent, så du kan jo ikke sammenligne din rumpe med en trent rumpe! Det er KLART at en trent rumpe ser bedre ut og mer proposjonert ut enn en operert rumpe = en trent rumpe får komplimenter i motsetning til din. Det burde vel du også forstå!?:)

    37. Hun sier ikke at rumpa hennes ser trent ut. Hun sier dersom den hadde vært trent å sett sånn ut( sånn som den gjør nå) så hadde folk syntes den var fin. Men en trent rumpe vil aldri se slik ut som din nå. Den ser jo fake ut fordi kroppen ikke er trent. Så det blir litt feil av deg å si at folk hadde ment det( de som synes den er stygg) fordi en trent rumpe ser ikke slik ut, håper du vet det 🙂

    38. Grunnen til at rumpa di fremdeles er et hett tema er at rumpeoperasjoner med implantat ikke utføres ved norske klinikker fordi faren for komplikasjoner er alt for stor. Derfor er erfaringene fra norske, opererte jenter også sjelden kost, og mange – meg selv inkludert – ønsker derfor å høre mer om akkurat dette. Du har vært veldig sparsommelig med informasjonen angående rumpa di, som selvfølgelig gjør folk enda mer nysgjerrig 🙂

    39. Den vekker jo oppsikt av den enkle grunn at rumpa de ser vanvittig falsk ut. Trente rumper ser I K K E sånn ut.

    40. Kjære med mennesker, blogglesere, jenter og gutter.
      Hvorfor har dere ett behov for å trykke innpå en blogg og slenge fingrene på tastature for å si noe stygt? Hva gjør det for dere? Sover dere bedre? Etter dere har kommentert, sendt bilde til vennene deres og hatt dere en “god” latter, har dere det bra med dere selv da?
      Alle vil alltid ha en mening om ting, men hvorfor ytre noe negativt? Jeg ser(å håper flere er enig med meg) virkelig INGEN, å da mener jeg ingen grunn å si stygge, nedlatende kommentarer til andre. Gjør dere det med naboen? “Hei du som opererte puppene, de var jævla stygg”. Nei, det tror jeg ikke dere gjør. La mennesker få være de de er. Om de ønsker å fikse på sitt EGET utsende, så må de gjøre det uten at en gjeng med negative mennesker skal bruke sin tid og energi på å fortelle dem hva som er riktig og galt.
      Om Isabel så hadde fikset på nesen, puppene, magen, rumpen, lillefingeren, storetåen og den venstre kjønnsleppen sin – så la nå jenten få lov! Det er ingen som skal fortelle henne hva som er rett og galt for henne. Ja, nå har hun sagt at hun gikk litt over board med operasjonene sine. But peepz, she’s looking amazing! Både før og etter.
      Farvel og god natt!

    41. Grunnen til all baluba er at du aldri tok deg tid til å fortelle eller svare ordentlig omkring operasjonen. Hadde du vist åpenhet hadde kanskje flere vist forståelse.

    42. Men den hadde ikke sett lik ut om du hadde trent den. Og hadde du trent den opp til den størrelsen ( som krever myyyyye trening) så hadde resten av kroppen vært i proporsjon med rumpa. Nå stikker den veldig rart ut fra en vever og fin liten kropp, det ser veldig unaturlig ut. Derfor reagerer folk….

    43. Hvorfor bryr folk seg så mye? Det er bare ei rompe, og faktisk hennes kropp! Er ikke verdens undergang hvis dere syns rompa hennes er stygg, hold de stygge kommentarene for dere selv. Unødvendig..
      Jeg syns foresten rompa di ser bra ut!

    44. Det snakkes fortsatt om den fordi det er LIKE sjokkerende å se den hver gang, nettopp fordi den er stygg. Man ser veldig tydelig at den er fikset på, fordi rompeballene dine er spisse og står utover. Det ser rett og slett ut som et dårlig arbeid. Hadde du hatt trent rompe så hadde rompen vært rundere og fyldigere overalt. Og ikke bare stått ut der rompeballene møtes. Det er helt sjokkerende at du ikke ser dette selv og jeg syns oppriktig synd på deg for å ikke se det. Jeg håper du en dag våkner opp og ser hva du har gjort med deg selv…

    45. Sjalusi, sjalusi, sjalusi. Mennesker er sjalue, og da er det lett å slenge med leppa. Skjønner godt du viser fram rumpa, Isabel. Den ser smashing ut 🖤 Show your ass til de sjaluse ungene 😉

    46. Greia er ikke at du har betalt for den, men at den passer ikke til din kropp. Den er ALT for stor for din lille kropp, og man ser så godt at den er fake. Det er det som gjør at folk reagerer, fordi den er så stor i forhold til resten av kroppen at det ikke er noe fint å se på en gang…..

    47. Altså, Isabel Isabel Isabel.. Enkelte mener nok at den er stygg fordi den ikke er trent – men som flest kommentarer ovenfor så er den stygg fordi den ikke ser noe ekte eller bra ut generelt på din kropp eller for den slags skyld, på noen sin kropp. Du har altfor tynne bein, tynnere enn det de var før – og rumpa di er ikke rund..den ser tung ut og stikker rett ut fra den smale kroppen din.
      Rumpen din hadde aldri sett sånn ut om den var trent for å si det sånn. Jeg hadde aldri betalt for å få den rumpen, hadde kanskje trent eller operert meg til en mindre og rundere rumpe 🙂 Glad du er fornøyd da.

    48. Det er dette penger gjør med folk, ALT for og se bra ut og ALT for og følge trenden. Og det ser vi jo på NESTEN alle topp bloggere i Norge. Men er det virkelig verdt det? Om du er et oppegående menneske vet du at dette er helt feil, men det er bestandig unnskyldninger om hvorfor og så sitter dere og skriker og forklarer operasjonene.
      Hva med og lære unge jenter at DETTE er ikke normalt! Det handler ikke om sjalusi, folk blir sjokkert.

    49. Jeg stiller meg spørsmålet “er det virkelig slik vi vil være”? når jeg leser disse kommentarene. Er det et slikt samfunn vi ønsker oss? Er det slike kommenterer vi ønsker oss selv?
      Jeg heier ikke på injeksjoner osv for å få et “finere” utseende. Jeg håper og ønsker at alle skal kunne se seg selv i speilet og se det som virkelig betyr noe. Nemmelig hvordan vi oppfører oss mot andre mennesker! Omsorg, empati og forståelse. Fortjener ikke alle det? Eller ønsker vi oss et samfunn hvor vi selv ikke blir akseptert for hvem vi er? Det jo akkurat det alle dere nettmobbere holder på med. Dere kritiserer andre mennesker for å påvirke samfunnet i en negativ retning med tanke på kroppspress. Ikke kritiser andre når dere selv velger å hetse et annet menneske nettopp for kroppen sin. Dere bidrar like my, om ikke mer til det såkalte kroppspresset. Ser dere ikke det selv?
      Vi må ta vare på våre egne, vær et medmenneske og gi støtte til de som trenger det. Med tanke på at isabell og veldig mange andre velger å fikse på utseende, er det vell nettopp det de trenger? Eller hva? Forståelse og støtte, gode og fine ord?
      Jeg sliter med å skjønne logikken i dette jeg. Skal vi ikke kjempe sammen for et godt samfunn da? Skal vi ikke legge tilrette for forskjellighet og aksept? Det er ikke utseende og kropp som definerer et menneske, er det vel?
      Skjønner ikke hvorfor dette er et tema engang, det skulle ikke vært nødvendig å stille disse spørsmålene tenker jeg.

    50. Rumpa de hadde ikke settt sånn ut hvis du hadde trent ikke sammenlign en fake slikon rumpe og en trent rumpe det er som og sammenligne en dukket med et menneske.

    51. Det blir helt feil å sammenligne en trent rumpe og din rumpe. En trent rumpe blir rundt og jevn, noe din ikke er. Man får også trente lår som andre her nevner. Hvis du hadde droppet å ta implantater og bare fett, så hadde den nok blitt finere og jevnere, med tanke på at den ble veldig spiss et sted, og resten ikke.

    52. Jeg selv synes synd på deg når du skriver “slapp av, det er en rumpe”. Det er din rumpe, og viss du leser kommentarene så er mange av de for å hjelpe deg med å innse at det ser unaturlig og ubehagelig ut. Når du legger ut bikinibilder så kan vi nesten sett en rød strek på der vi ser implantene – for vi ser de. Og fra siden er det to kjegler. En dag ser du det selv og tenker “hva faen drev jeg med”

    53. First of all: jeg er IKKE sjalu på rumpen din – jeg har nemlig den trente versjonen som samsvarer med lårene mine..
      Jeg syns det er trist at du er såpass blind på din egen kropp at du ser på rumpa di som fin. Den ser helt ok ut bakfra, men i profil ser den, dessverre, helt forferdelig ut. Det minner meg faktisk om ei bleierumpe.
      Dette sier jeg ikke for å være slem eller ufyselig, men jeg håper du våkner opp en dag og ser det selv. Det er en grunn til at 2/3 av de som kommenterer her har ca samme mening som meg – de er ikke sjalu, de vil bare at du skal se det selv. For ér det virkelig noe gøy å bli ledd av? :/

    54. Du skal ha for at du ser bedre ut i ansikt etter alle tiltakene, men kroppen din har du seriøst ødelagt. Rumpen til både deg og sophie elise ser helt forferdelig ut, jeg selv er veldig fornøyd med hvordan jeg ser ut så jeg skriver ikke dette for å føle meg bedre. Men jeg er en 28 år gammel dame som synes dette bare har gått for langt. for meg så ser kroppen din ut som en 12 år gammel kropp med silikon pupper og silikon rumpe, du har jo ikke former på noe som helst måte.

    55. Vet du hva Isabel? Gi faen i de negative kommentarene. Den er ikke trent opp, men hva så? Tror vel alle hadde fikset noe på seg selv hvis de hadde økonomi til det. Rumpen din ser fantastisk ut. Ikke for mye og ikke for lite, men perfekt. Den er akkurat passe til kroppstørelsen din. Sjalusi vokser og vokser, og det legger jeg merke til når det gjelder dette temaet. Hvis jeg skal være enig om en ting, så ville nok hvilken som helst kvinne ønsket seg bakdelen din. Stå på.

    56. Det er så mange som kommenterer over her at “folk reagerer fordi den ikke ser normal ut” eller “folk reagerer fordi den ikke passer kroppen din”, altså det jeg ikke forstår er HVORFOR folk reagerer på det? Jeg går ikke rundt i byen å ser på rumpene til folk og REAGERER på hvordan diverse rumper ser ut.. HVORDAN påvirker rumpa til Isabel livet ditt? Eller noen som helst annen rumpe for den saks skyld… Hadde jeg kjent Isabel så hadde jeg brydd meg mer om hvordan hun var som person, og hadde hvertfall ikke brukt energi på rumpa hennes. Altså, kom igjen folkens – Den rumpa har ikke gjort deg noe, prøv heller å bruk energi på noe litt mer produktivt. Og til deg Isabel, sålenge du er fornøyd så er jo det det viktigste. Det er ingen andre som har noe med rumpa di å gjøre, annet enn deg selv 😉 Ha en fin dag!

    57. Herregud at folk orker å blogge i dette hat-miljøet 😂 Hun bryr seg ikke om deres meninger og har ikke spurt så hvorfor skriver dere alt det her??😂

    58. HAHA syns det er så morsomt når folk sier at de som “hater” på rumpen til Isabell er sjalu. Altså nei? Jeg syns personlig ikke den rumpen er fin fordi den ser utrolig falsk ut, og den er alt for stor i forhold til resten av kroppen. Isabell er en liten og tynn jente, og kroppen hennes er ikke bygget for å ha en så stor rumpe. Da måtte hun evt bygget den opp selv ved å trene. Hadde jeg vært “sjalu”, ville jeg sagt den var fin Hahah.

    59. Åå herregud den er ON POINT! 😍
      Jeg haaater at folk har blusset dette så opp slik at du blir mer tilbakeholden på dette tema. JEG ER SÅ NYSGJERRIG. Jeg er så sugen på å få vite om eventuelle synelige arr, om man kjenner implantene etc…. Jeg har selv operert puppene og angrer ikke ett sekund. Så fint for alle dem som kan være fornøyd uten å ty til operasjon( skulle gjøre vært en av dere ) , men sånn er det ikke. Hva andre gjør med SIN kropp, er ikke opp til dere å dømme. Jeg tror nok Isabel bryr seg fint lite om en liten anonym tulling skal fortelle hvor lite naturlig/fin h*n synes den er.
      Den er rålekker, og det vet dere alle ;).
      Synd at operasjoner skal være et så tabu emne, og at hvis man snakker åpent om det skal alle ha sine meninger om at du oppfordrer til slikt. Det klarer det vanlig media bildet gjøre helt på egen hånd. Herlighet, FOLK MÅ SLUTTE Å BRY SEG OM ANDRE!

    60. Seriøst tror du har store psykiske problemer som opererer deg hele tiden. Rompen din ser veldig stygg og unormal ut på deg.

    61. Rumpa di er ikke stygg 🙂 Synest den er fin jeg. Men enig med noen av kommentarene du har fått inn. Du kan ikke sammenligne en trent rumpe med en som er kjøpt og betalt. Til å ikke være “din” rumpe i tillegg til at den er fake, har kirurgen gjort en god jobb. Sett langt verre!
      Så folkens, ro ned. Det er mange andre bloggere som også er operert 😉

    62. Herlighet for et mas fra dere “rompekritikere”?
      Dere driver å rettferdiggjøre motbydlige kommentarer til et annet menneske på grunnlag av en operasjon.
      Og dere som sier “jeg ville aldri gjort det” det er jo helt urelevant, for det er verken deres kropp eller liv. Så selv om dere ikke ville gjort det så trenger ikke Isabel ha samme syn som dere.
      Hva er det med rompa til Isabel som trykker så jævla hardt på deres knapper? Ta dere sammen folkens, jeg blir kvalm av at én jente skal få såå mye hat av en så liten sak.
      Dere som ikke takler å se på rompa hennes burde jo heller bare finne på noe annet å gjøre enn å lese bloggen hennes da. Gud hvor kjedelig bloggen hennes hadde blitt hvis hun måtte stått rett fram på ALLE bilder på grunn av noen barnslige jenter som ikke takler å se et lite glimt av rumpen. Hahaha, må le. Dere bør ha dårlig samvittighet for å krenke et annet menneske på grunn av en så liten ting.

    63. Jeg tror fåtallet her er sjalu på rumpeimplantatene dine, jeg ville aldri hatt noe slikt i rumpa. Det er du som er blitt gal i hodet, Isabel, som gjør slike ting med kroppen din! Jeg synes veldig, veldig synd i deg som går så drastisk til verks og endrer på det du er født med, bare for å føle deg bedre.
      Det verste her er ikke at rumpa er fake, men at selvtilliten som kommer med operasjonene er fake også. På den måten kommer du aldri til å få en god selvfølelse og bli tilfreds med deg selv. Når vi sier at det er det indre som teller, så menes det at det er de tankene du har om deg selv, innerst inne, som teller. Selvsikkerhet kommer innenfra, og den virker det som om du har alvorlig mangel av.

    64. Skjønner ikke hvordan noen her i det hele tatt klarer å kristisere og kommentere andre sin kropp? Det er totaaaalt uakseptabelt og langt bak mål. La folk være som de er.

    65. Blander du seriøst en Moet med Fanta?? Det er intet annet enn tragisk og vanvittig sløsing med penger.

    66. Ærligt så synes jeg den ser altfor spiss og unaturlig ut(ingenting med at den er opperert eller ikke) synes du hadde mye penere rumpe før når du var på PH for eks

    67. Lever gladelig med min helt flate rumpe. Mest fordi jeg ikke vil ha store lår:) syns rumpa di er fin da, og fine tynne lår! Hadde
      Man fått d av å trene hadde jeg lett trent!

    68. Rumpa di får nok masse oppmerksomhet fordi du viser den frem i ulike posisjoner som ofte blir unaturlig, alle vet den er operert, og den ser ikke skikkelig ekte ut men den er grei, og jeg har aldri kommentert noe stygt, men jeg reagerer på at rumpa er så stor i forhold til lårene f.eks. Det ville sett mer naturlig ut med større lår, derfor blir det ofte litt rart. Men uansett så burde ikke folk kommentere på det eller snakke stygt. Men du tjener penger og får klikk av den rumpa da, det hadde du ikke fått uten operasjonen 😉 haha, men hadde aldrii blitt slik med trening, da ville den vertfall ha formet seg bedre til din kroppsfasong 🙂

    69. Du burde så absolutt begynne å trene styrke slik at du blir strammere og fastere. Rompen din er helt ok, men den ser ikke veldig trent ut. Beina dine er så slappe og udefinerte, de ser ut til å tilhøre en femti-åring, og det er ikke pent! Tren tren tren styrke!! Hello squats😆😆😆😆

    70. Noen hadde garantert hatt noe stygt å si om rumpa di om du ikke hadde operert den også. Det er jo en smakssak. Noen liker store, noen liker små, noen liker faste, noen liker dissete. Ingen kan like ALT.
      Siden du selv har skapt et diskusjonsforum hvor det er tydelig at du vil at vi skal diskutere rumpa di, så kan jeg si at jeg syns nok rumpa di var finere før. Det er noe ved den som ser veldig unaturlig ut. Men, så lenge du er fornøyd, er det det som teller. Ikke hva alle andre syntes. Ha en fin dag.

    71. du kan ikke oppriktig mene at en trent rumpe ser lik ut som en kjøpt en. En trent rumpe er fyldig shunky og har lår som følger med, og ikke minst det ligger timesvis av arbeid bak.. rumpa di, er fin den altså, men den ser jo bare fake ut på grunn av låra ikke er trente eller like fyldige som rumpa.. squats squats squats!

    72. Å HERRE GUD !
      Det er SÅ TRAGISK at folk bruker tid på å kommentere så stygt!
      Det er enda mer TRAGISK at jeg føler så sinnsykt sterkt for å si det foreldrene deres burde ha lært dere (mobbere): DRIT I Å STAPPE NESA DERES I ANDRES RUMPER! (Bokstavelig talt!!)
      Hold dere til deres egen business f***n, null oppdragelse!
      FOLK BARE SH*TER STYGGE KOMMENTARER NÅR DE SELV ER FAKEEEEEEEEEEEEE.
      Endre utseende her, operasjon der, fake ditt fake datt!
      WOW!!!
      90% av alle mennesker har noen av disse tingene!!!!
      Menn og kvinner:::: farger håret permanent til FAKE ny farge, legger inn FAKE hår extension, FAKE vipper, FAKE negler, FAKE øyebryn blir tattovert, huden blir tattovert med blekk så den blir FAKE dekorert fordi huden ikke naturlig har blekkmønster på seg, FAKE øyefarge med linser, FAKE lepper, FAKE ansikt med botox/silikon, FAKE pupper, FAKE rumpe, FAKE 6-pack er også inn nå, FAKE brunfarge…..
      Så skal man klage når andre endrer på noe…nei unskyld, så skal man klage og MOBBE fordi andre har råd til å se bedre ut, vi skal mobbe fordi andre har bedre goder eller potensial, vi skal mobbe fordi sjalusien tar iver, vi dkal mobbe fordi vi er uenige? Bruhhh, du bak kjermen, dette kalles ikke yttringsfrihet, dette kalles mobbing, dette kalles at DU bak kjermen er FAKE fordi du ikke hadde hat baller bok til å si dette face2face.
      Oveeer og ut !!

    73. Hvor har du operert? Fått med meg at det er i Tyrkia, men har du navn på klinikken og legen? 😊 siden du er fornøyd regner jeg med at du kan anbefale denne videre? 😊

    74. Folk må roe seg ned, og tror ikke folk syns den er stygg fordi du ikke har trent den. Den passer ikke kroppen din, spesielt lårene dine. Bleie med ispinner liksom… men anyways. Hvem bryr seg, hvis du er fornøyd så gjør hva du vil. 😊

    75. Er ikke noe stor fan av plastisk kirurgi, men synes d er flott at du hvertfall er ærlig om d, i motsetning til andre bloggere som lyver/benekter.

    76. Eventuelt mener folk den ikke er noe fin fordi den SER skikkelig unaturlig ut. Men men barbie, whatever makes you happy.

    77. All kreditt til deg for du er den mest ærlige tjeje når det gjelder OP. Ingen våget å si at de opererte på tross av alle for tiden gjør. Du er så ærlig som er svært mye verdsatt, og du bør være stolt av

    78. Både du, kroppen din og rumpen din er super fin! Når folk går inn for å kommentere negativt her så tenker jeg at det meste er grunnet misunnelse. Det er mennesker som leser bloggen din for du har et spennende og interessant liv, og du kan leve av det du elsker, det er ikke mange som er så heldig – mange trykker andre ned for å føle seg bedre selv, håper du alltid har det i bakhodet dersom du får noe negativt slengt mot deg. Du er så flott!

    79. Du har store psykiske problemer som har operert deg fra hode til tå! Skaff deg hjelp! Rompen din ser så stygg og fake ut på den tynne spinkle kroppen din! Æsj

    80. Hva er det egentlig du har gjort med rumpa de? Implantater? Kan du fortelle litt om det? Du er ei skjønn jente Isabell❤️

    81. Okey, la oss starte med å si at veldig få er sjalu på det isabell, isåfall må det være veldig merkelige personer som syns dette er pent.
      Har du virkelig sett på bildene du legger ut av rompa di? Ser du hvor unaturlig den ser ut, og man ser tydelig hvor det er lagt inn fett, eller hva enn du fylte på med. Det er IKKE fint, heller ikke sexy som du helt sikkert ønsket det skulle være.
      Både rompa di og sophie sin ser bare sykt unaturlig ut og passer ikke med kroppen i det hele tatt! Og om det ser så unaturlig ut på bilder, da lurer jeg virkelig på hvordan det ser i virkeligheten.
      synd det er trist at du i så ung alder har fiksa på så mye ved deg, og ser så unaturlig ut. Og innerst inne vet du at u fortsatt har samme nese, lepper, kinn, pupper og rompe… og hvem vet hva annet som er fikset på

    82. Ser bare utrolig rart ut.
      Dumt når samfunnet blir så sexfokusert at man mister helt perspektivet på hva som betyr noe i livet…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg