UKENS SPØRSMÅL

Hvor ofte og hvilken farge bruker du til å farge håret?

Hvilken farge vet jeg ikke, annet enn at den er sort. Frisøren min Ann Beate på MOODstudio er hun som gjør magien på håret mitt. Hvor ofte? Hmm.. Hver 2-3 måned, kanskje?

Hvis det hadde blitt slik at ALLE blogger/Instagram/Snapchat hadde blitt stengt for alltid – hva ville du ha jobbet som? 

Jeg har egentlig alltid hatt en drøm om å jobbe som barnevernspedagog. Mye på grunn av bakgrunnen min som barn. Den jobben ser utrolig givende ut, og jeg vet selv hvor mye mennesker setter pris på arbeidet barnevernet gjør, meg selv inkludert. De reddet jo så og si mitt liv. Planen var egentlig alltid å utdanne meg til det, men slik ble det visstnok ikke.

Hvorfor tar du nesten aldri bilder uten sminke? Og når du først gjøre det hvorfor se ned?

På snapchat viser jeg meg ofte uten sminke, faktisk 🙂 Her på bloggen er det kanskje litt mer glam, men om du ønsker å se meg mindre pyntet så burde du legge meg til på snapchat. IsabelSraad heter jeg der!

Er du i Oslo nå?

Ja, det er jeg! Nå har jeg snart vært hjemme i en uke, men på mandag reiser jeg igjen. Jeg får helt seriøst panikk i kroppen av å være hjemme. Jeg vil ikke sitte i leiligheten å kjede meg nå som det er sommer og ting skjer. Det er liksom det samme gamle her hjemme uansett, så hvorfor ikke reise bort? Jeg gleder meg i hvert fall veldig til å sette meg på flyet igjen på mandag sammen med jenta mi. Wiiie!

På filmene på snap hvor du blåser ballong, står det en sykt klein fyr og holder rundt midja di? Og det samme på neste snap? Så bare så rart og unaturlig ut, sånn irriterende klengete, haha. Hva var greia?

Haha! Nei, det var bare en kompis av meg. Han passet på slik at jeg ikke falt bakover, for det har jeg nemlig gjort før. Wups!

Savner du ikke å ha sex hver dag, nå som du er singel?

Hahaha, morsomt spørsmål! Jo, det er klart. Sex er naturlig, og jeg skal heller ikke legge skjul på at jeg er en veldig seksuell person. Det er nok det verste med å være singel – at man ikke kan ha sex like ofte. Skjønner egentlig ikke at jeg svarer på dette spørsmålet, men dere kjenner meg. Haha! Finnes ikke så mye filter her, nei. 😉

Har du funnet deg en flørt i Rhodos?

Flørt og flørt.. Hmm… Njaei.

Synes du ikke selv at du fester litt vel mye?

Jo, det synes jeg. Jeg har jo som sagt vært på Rhodos, og der er det jo festing som står i hovedfokus. Men igjen – jeg har det vanvittig gøy! Jeg er ung, singel og kan virkelig leve akkurat nå, så hvorfor ikke? Det er sommer, søren heller! 😁

De produktene du reklamerer for, går du virkelig god for de, eller gjør du det kun for pengene?

De produktene jeg reklamerer for bruker jeg selv. For eksempel betakarotenen som jeg reklamerte for tidligere i uka går jeg på hver eneste dag. Det er et eksempel! Jeg reklamerer aldri noe jeg ikke synes er bra nok selv. Dere skal tross alt ha en tillit til meg, og den tenker jeg å leve opp til også – penger eller ei. Det spiller ikke så stor rolle for meg. Suger produktet, reklamerer jeg ikke uansett hvor mye jeg får betalt for innlegget. Det håper jeg at dere stoler på! ❤️

___

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

51 kommentarer
    1. En ting jeg elsker med deg er at du alltid tørr å svare på de spørsmålene som mange sier er for intimt for å snakke om og sånt

    2. For en stund siden skrev du et innlegg, tror den het “Jeg gjør som Kim K” Du fortalte at du har irritert deg over lavt hårfeste i flerer år. Som jeg så vidt vet så skal laser fjerne hår. Funket behandlingen for deg? Har lenge tenkt på å fjerne baby håret i annsiktet. 😉

    3. Du har så utrolig fint smil, hvorfor smiler du så lite med tennene? du er så flott, og du stråler som en sol når du smiler så åpent 🙂
      Et annet spørsmål, er du fornøyd med puppene? er ikke kritikk men dem så bedre ut før opr. 🙂

    4. Drar du til Rhodos igjen på mandag?
      Jeg må bare si at jeg syntes det var veldig gøy å lese bloggen din da du var på Rhodos. Følte liksom jeg var litt på ferie selv 😉 Og fest og kos deg mens du ennå kan, sier jeg bare! Livet er til for å nytes, så lenge man kan det.

    5. Er det rhodos du skal reise til igjen? Synes du ikke at det er litt harry og reise til bare rhodos ? Og hvertfall mtp aldersgruppen det egentlig er for ?

    6. Hei! Etter å ha Googlet meg opp og ned her uten hell må jeg nesten spørre her!
      Hvor går du for å bli sååå vippefin om dagen?:-) hvor og hvem:-D ?

    7. Det som brukte å skille deg fra andre toppbloggere var at du oppdaterte ofte… Når du også har begynt med ett innlegg om dagen så mister du i hvert fall meg som leser fra nå av. Kjedelig innhold og lite oppdatering varer ikke i lengden. Det er i hvert fall for dårlig når du lever av KUN denne bloggen.

    8. Åå, det gjør meg så glad at fler snakker barnevernet opp og hvertfall en så offentlig person som deg! Det er det mange ikke tenker på at det er en veldig viktig jobb. Jeg er akkurat ferdigutdannet barnevernspedagog men må si man nesten kvier seg litt for å si det da mange blir skeptiske , gir deg blikk eller snakker negativt om det. På den andre siden er det mange som er nysgjerrige fordi dem begynner å spørre om de sakene som er i media, de negative for det er jo bare de som blir eksponert i media, og når man da forteller at man ikke trenger å jobbe som saksbehandler i barnevernet der man “tar alle barna” ut fra hendene til foreldrene eller generelt ut av hjemmet så blir folk faktisk litt mer positive til det. Eller at man forklarer saksgangen og at de som jobber i barnevernet på følge en lov som omhandler barnets beste. Selvfølgelig er ikke alt som barnevernet har gjort oppigjennom er ikke optimalt, men folk glemmer da de gode sidene eller har for lite kunnskap.
      Synes det er veldig bra at man får inn flere som har mye erfaring selv, det er kjempetøft! Så kanskje en dag så sitter du der som barnevernspedagog og hjelper mange barn og unge med å få et optimalt hjem. Eller så kan du jo være med å påvirke fra den andre siden, barnevernproffene, som er dannet av de som er under barnevernet nå, eller har vært som holder foredrag for studenter og barneverntjenester og politikere for å endre lover og endre måten å jobbe på. Anbefaler det virkelig om du er engasjert!

    9. Uff blir kvalm av å se på snapchaten din. Alltid når du er ute å fester så MÅ du alltid filme all drikken for å vise hvor mye penger du har. Jada, vi vet du har mye penger. Du har vist det nok nå

    10. hei, jeg lurer på hvor høy du er? På hvert eneste bilde på snap ol. så er du den laveste. Ivertfall på bildene fra Rohdos. Ikke ment som kritikk. Er kun nyskjerrig

    11. Hvorfor tar du med hatkomentarer, men ikke komentarer som kanskje er litt dristige eller sex-relaterte?

    12. Du har ganske dristige klesvalg. Jeg bare lurte på om du legger ut de bildene for og få followers eller fordi du synes det er komfortabelt å kle deg med den typen klær?

    13. Jeg lurte på siden du går så mye rundt i bikini, hvordan hårfjerning bruker du? Bruker du høvel? I så fall hver dag? Og hvordan gjør du det med intimbarbering? Føler det aldri blir ordentlig glatt, og fort nupper. Det er deilig å slippe å kunne tenke på masse hår over alt, men veldig styr!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg