HEI FRA …

annonselenker

Herlighet, i går ble det så vanvittig travelt for min del. Jeg stresset meg i hjel frem til avreise, så jeg fikk ikke oppdatert dere noe mer i går. Beklager for det! Nå befinner jeg meg i hvert fall ikke i Norge lenger, men i… *trommevirvel*… RHODOS! Wohooo! Rebecka og jeg reiste ned igjen i går, og så kommer Matilda om noen dager. Herregud som jeg har savnet jentene mine. Det var ubeskrivelig deilig å lande på øya igjen. Jeg kan ikke forklare hvor lykkelig jeg blir av å være på kjærlighetsøyen.. Men det har jeg jo allerede mast om x antall ganger, så den regla kan dere allerede. Haha.


TRUSE HER (EGENTLIG VANLIG STRING, MEN FUNKER HELT SUPERT SOM BIKINITRUSE) // BIKINITOPP ASOS – LIGNENDE HER // Solbriller Quay HER





Hele dagen har selvsagt blitt tilbrakt i solen. Jeg synes ikke at jeg er brun nok enda, hehe. Når er man egentlig brun nok? Ikke vet jeg. Jeg får aldri nok, jeg. TAN, TAN, TAN! Nå er vi en gjeng i leiligheten til Sebastian å slapper av på balkongen før vi skal ut å spise middag. Livet er så amaziiiing! Elsker disse menneskene. Årh, kjærligheten bobler over.. Faen. Livet. ❤️ Nå spørs det hvor lenge jeg blir denne gangen, men det blir nok et par uker. Jeg elsker jo å være her.

49 kommentarer
    1. Nå skjønner jeg hva folk mener med at rumpa ser falsk ut.. Man ser jo implantatene 😳 Ikke fint, for å si det sånn.

    2. Är det Mathias som du saknat och funnit ? Ni var ju ” kärester” på Rhodos 2005.
      Bilde på Snap.

    3. Så fin du er Isabel❤ Hvor er den hvite turtleneck genseren du har på deg på snap hvor du sitter på flyet? Syns den er såå fin

    4. Artig at dere kommenterer rumpa til Isabel. Hun vil bare provosere, dere biter på og det er fantastisk gøy 😂

    5. Hva med å flytte til Rhodos da? 🙂 Du klarer nesten ikke være hjemme en uke, men 4 uker i Rhodos er null problemo. Jeg sier FLYTT og skaff deg et nytt miljø og lev livet! Du taper ingenting på det <3

    6. Hvordan er shoppingen der? Og vet du om det er noe “liv” i gatene om høsten? Har veldig lyst på en tur dit i høstferien og hadde satt veldig pris på svar 🙂

    7. Kos deg på tur, kjenner jeg har ferie selv gjennom bloggen din da jeg ligge nyoperert i ryggen. Live for the vacays!

    8. “Skjønner ikke alt oppstyret rundt rumpa mi” også legger du atter en gang ut et bilde du vet vil vekke oppsikt. Du ber om det, og helt ærlig tror jeg du er fult klar over det. Du bare later som at du ikke vet nøyaktig hva disse bildene du konstant legger ut vil lede til. De stygge kommentarene du eventuelt får nå har du tross alt lagt opp til selv. Jeg sier ikke at du ikke har lov til å legge ut bilder som viser rumpa de, men du kan ikke forvente at folk ikke skal reagere.

    9. Synes det er superlekkert! 👌Fake eller ei, who cares? Så lenge ikke det er vondt å sitte da… 🤣

    10. Å herregud slutt å gnåle om hvor stygg dere syns ræva er, har dere ingenting annet å bedrive i livet??

    11. Du betaler vel for at alle dine “venner” har all inklusive og derfor gidder og har råd til å være der. De ungdommer og studenter jeg kjenner jobber ræva av seg nå med sommerjobb for å kanskje ha råd til en uke eller to ferie før det er rett tilbake på skolebenken.

    12. Kan du ta me dette spm i ukens spørsmål?
      Jeg reiser ned til Rhodos i slutten av juli. Glede meg masse:D jeg bare lurer på hvor mye drinkene på grabbana grus ligger på? F.eks hvor mye koster en strawberry mojito?

    13. Herregud, ro dere ned! Man SER jo ikke implantatene!
      Ja, den er svær på lille skjønne Isabel, men jeg synes det er fint og hun kler den!
      Jeg trener selv hardt for å få en “big booty” fordi jeg synes det er fint, men det tar mange år! Skjønner godt at hun ville operere når hun hadde muligheten og pengene til det 🙂
      Slutt å sleng dritt! Blir så jævla irritert på folk som ikke kan unne andre mennesker godt og å være fornøyd med seg selv! Antar at dere ikke er det?
      Isabel er fornøyd med ræva si, så la henne få være det og hold snavla med alt møkket deres, flatbuts 🙂

    14. Bare lurer på hvor ofte du snakker med Pierre? Det har nettopp blitt slutt med meg og kjæresten, og er usikker på hvor mye vi bør snakke sammen egentlig.. Vil jo bare komme meg over han

    15. hold kjeft!!!!!!!! Herregud hvis dere ikke har noe fint å kommentere så hold det for dere selv 🙁 Skjønner ikke hvordan dere kan sitte hjemme å skrive frekke ting anonymt over nett.. tenk om noen hadde gjort det mot dere? Tror ikke dere hadde vært blide da for å si det sånn.
      kos deg <3<3 har noen kompiser som skal ned neste uke og jeg er såååå misunnelig!! er vel tre år siden jeg var der sist 🙁

    16. Bloggen blir så kjedelig når du reiser bort. Det eneste du skriver er om sol, fest og hvor mye du elsket Rhodos!!!!

    17. Hei, dette er et spm jeg har lurt på, eller vet ikke helt om det er et spm men, du ser så utrolig mye mer lykkeligere ut nå enn da du var sammen med Pierre. Jeg tror at forholdet deres gjorde deg veldig isolert? Du var vant til å være med en spesifikk person hele tiden, og ikke andre mennesker så det var kanskje derfor du ikke var så glad i å bli kjent med andre mennesker eller at det kanskje er grunnen for at du trakk deg mer unna enn det du gjør nå om du skjønner? Jeg tror at forholdet deres var veldig giftig. Fordi nå, som du er singel og nyter livet – har jeg aldri sett deg så lykkelig og fin. Ikke missforstå meg, men jeg tror kanskje det var bra at dere slo opp? Sånn at du fikk mer tid for deg selv, og finne deg selv mer, altså dette er bare noe jeg mener og tror, ikke noe frekt eller noe altså. Så spørsmålet mitt er; når du tenker tilbake på forholdet deres, hva ser du? jeg ville bare si at du er så utrolig fin og det ser virkelig ut som at du har det så mye bedre enn det du kanskje hadde det da, ser veldig opp til deg!❤

    18. Uff, mange stygge kommentarer om din rumpe her, ikke bra!
      Men når den først får så mye oppmerksomhet lurer jeg på om det er implantater du har satt inn eller om det bare er fylt opp med ditt eget fett hentet fra et annet sted?
      Ønsker deg en fin sommer 🙂

    19. Hvorfor har du et så vanvittig stort behov for å vise kroppen din? Misforstå meg rett, du har en flott kropp! Men hvorfor dette eksponeringsbehovet? Er selv slank, veltrent og selvsikker. Men føler ikke behov for å vise kropp til en hver anledning. Dette er ikke ment frekt, bare et spørsmål

    20. Hej Isabel!
      Är ny här på din blogg :).
      Jag gillar dig och din blogg. Ser även att här finns ” haters” bland kommentarerna. Inget du ska bry dig om, det är folk som är avundsjuka, eller som har ett skit liv och måste trycka ner andra för att må lite bättre. Du är fin som du är♡ oavsett fake rumpa. Mår man dåligt över ngt och kan förbättra det och har råd, GO FOR IT!!!! Önskar oxå att jag kunde bosätta mig utomlands några veckor/ månader. Världen är för alla, varför då ej uppleva den:)

    21. Hun er i syden folkens, det er umulig å gå med klær hele dagen i en slik trykkende varme. Og hun har fortsatt en blogg som må oppdateres, så om dere ikke tåler å se bikinibilder om sommeren, bør dere holde dere unna sosiale medier.
      Kos deg masse videre i varmen Isabel! 🙂

    22. Vet dere hva, vi er bare mennesker. Må vi være så stygge mot hverandre? Må vi bryte hverandre ned? Jeg blir helt satt ut av hvordan folk er mot hverandre. Hva skal dere oppnå med å rakke ned på Isabell eller andre ? Ingen er perfekte og dere som slenger dritt er heller ikke det. Men vi er jo fine på VÅRE måter. La Isabell få gjøre hva hun vil i sitt liv. Hvorfor lese bloggen hennes hvis dere er så jævlig frustrerte pga. rumpen hennes? Jeg er ikke fan av å opperasjoner men om folk velger å gjøre det, så får det være opp til dem ass. Hun vet hva folk syns om operasjonene og hun har snakket ut om dette, la det være!! Hvem er dere som kan komme å bryte ned andres selvtillit? Det skulle vært dere som fikk så mange drittkommentarer, hadde dere taklet det?? Som en uteforstående person så tenker jeg at dere selv skulle fått kjent på dette. Dette til tross for at jeg ikke unner noen å måtte lese dritt om en selv. Jeg digger alle dere som faktisk gidder å bruke tiden deres på å si noe fint til andre, og at dere ikke slenger dritt selv om dere ikke deler samme syn/meninger/beslutninger/ tanker som andre. HEIA oss som bygger hverandre OPP🎉🎉

    23. Når du har sola deg i 4 uker, og tatt beta tror jeg kanskje du har nådd grensen for hvor brun du selv faktisk kan bli. Det når til slutt ett punkt 😉
      Forstår heller ikke behovet for å vise kropp hele tiden. Du er fin. Skjønner ikke helt at du ønsker å bevise det for andre hele tiden. Ettersom du selv er fornøyd. Det er heller ikke sånn kjempe pent å gå kledd i body og korte topper. Du hadde kledd bedre å vært stilfull enn tacky…

    24. Den kroppen er bare amazing. Er skikkelig misunnelig. Jeg synes rompa er flott. Samma om den er fake. Flott er den uansett. De som spyr ut negative kommentarer er misunnelig de også. Hadde jeg hatt så fin kropp, hadde jeg gått rundt i flotte bikinier jeg også. Nyt det! Kos deg på Rhodos!

    25. Fake ræv eller ikke. Mobbing er ikke fint, uansett om man mener at den ser uekte, fake eller for stor ut, så ikke mobb. Det styggere og mobbe enn og ha en stor rumpe.

    26. Ingen ting er deiligere enn og være i solen. Forstår deg veldig godt på det!!! Og ikke bry deg om alle misunnerlige småkrek, du er uansett operasjoner eller ikke, hottere og flottere en den generelle norske jenten.

    27. Hvorfor spiller du så mye på kropp? Gi oss noe som forteller deg, og er deg. Du er mer enn bare kropp. Hva med å imponere oss? Lol det har du aldri klart. Haha. Du har jo ikke engang donert ei krone til veldedighet

    28. Hvis jeg hadde betalt flere titusen, blitt lagt i narkose og gjennomgått en operasjon, og resultatet hadde blitt som ditt, hadde jeg saksøkt kirurgen. Flott hvis du er fornøyd med den slik den er, men dersom du ikke er det har du bare nesten bare to alternativ: operere på nytt, eller å gå rundt og være misfornøyd. Har ikke lest så mye her på bloggen, men håper du er fornøyd med den, for ellers har kirurgen gjort en elendig jobb.

    29. Hei Isabel 💋
      Har nettopp tatt silikon selv og er superfornøyd!! Men eneste jeg sliter med er at jeg finner ikke bikinier som sitter noe pent på…..
      Hvor er det du kjøper bikinier?? Du ser supersmashing ut i bikiniene dine!!

    30. Det snakkes om at man skal redusere flyutslippene, men du gir fullstendig f som reiser til Syden flere ganger i året. Noe normale kanskje gjør en gang i året. Seriøst? Du er et dårlig forbilde!

    31. hva er greia med to pukler i ræva?? jeg håper du ser hvor elendig jobb kirurgen har gjort og saksøker klinikken… rumpa di var elsk første gangen du opererte den, skjønner ikke hvorfor du forstørret den 😩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg