DETTE VAR LENGE SIDEN

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

JEANS HER // TOPP HER // SOLBRILLER HER // VESKE CHANEL // SNEAKERS HER // SMYKKE HER

____

Nå var det på tide med en ny antrekkspost her på bloggen! Jeg kan ikke engang huske sist jeg hadde det? Da er det ille! Før var jeg kjempe flink til å publisere antrekk her inne, og jeg skjønner egentlig ikke helt hvorfor det har falt bort. Jeg må nok ta tak i det igjen, for mote er virkelig noe jeg synes er super gøy og noe jeg brenner for. Dessuten føler jeg et lite press på å kle meg litt kult når jeg vet at jeg skal fotografere i antrekket, og det er jo bare et pluss. Da får jeg i gang kreativiteten min litt også! 😄 Disse bildene ble tatt samme dag som jeg reiste hit, forresten. Derav litt mer klær enn hva jeg hadde orket å gå i her nede i disse 30 varmegradene. Hihi!

22 kommentarer
    1. Av 10 bilder er det kun ett bilde hvor du faktisk ser inn i kamera, ekstremt unødvendig med 9 (!!) bilder hvor du ser ned i bakken eller til siden

    2. Du har jo alltid bilder av deg med linker til hvor klærne er fra i hvert innlegg omtrent da:) Selv om teksten ikke er direkte om klærne/dagens outfit, så får vi sett de og hvor de er fra! Så ikke føl på noe press på det 🙂

    3. haha faktisk ganske enig med 13:29.
      Du er jo så pen, så jeg skjønner ikke hvorfor du må se ned eller til siden.

    4. Oh lord,kor mange ganger skal du vise frem de samme dødskjedelige buksene?! Svart eller hvit med hull… såååååå 2016…!! Du har en elendig stil🙄

    5. Hater når folk kommenterer at jeg går i det “samme” hele tiden, og det gjør sikkert du også. Du kler det du har på deg og det viktigste er at man er komfortabel selv. Du har ikke dårlig stil, det kler deg!
      Håret ditt er amazing, har du i extensions?

    6. Ja dette er vel så påkledd som du kan bli haha! Kle deg nå etter alderen din,du kler deg som en 17 åring!

    7. Haha, kan du fortelle hva som er greia med “Odeodeode” ?😂 Har sett at dere har sagt det mange ganger på Snapchat nå haha

    8. haah, føler du alltid går med det samme…
      Tips til innlegg: legge ut bilder av alle innkjøpene du gjør

    9. Bomber OPPI buksa, den var ny! 🙂 Mote er dessverre ikke din sterkeste side men du skal ha for å prøve.

    10. Digger stilen din, Isabell ! Var selv i rhodos for sist to årsiden og hilste på deg og sara på GG 😁 Fikk virkelig lyst på den toppen selv!

    11. Herregud, fader og forderve så mye surt det er i dette kommentarfeltet! Har dere mensen alle sammen, eller hva er greia?
      Selv synes jeg du ser kjempeflott ut, og hvem bryr seg egentlig om buksene var mer ‘in’ i fjor enn de er i år? Er man virkelig så svakt et menneske at man må følge moten slavisk og ikke kan bruke et plagg mer enn èn ussel sesong fordi det ikke definerer motebildet lenger? Ta med dere denne bruk-og-kast-mentaliteten og kjør den opp der sola aldri skinner!

    12. Malin: Mote er tydeligvis ikke din sterkeste side heller. Det der er ganske langt i fra å være en Bomber. Det er en body.

    13. Når du legger ut link til det du har på deg, tror du at du kan skrive str også? Er mye enklere om jeg vil bestille, for da kan jeg bare sammenligne størrelsene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg