AKSEPTER AT JEG HAR GÅTT VIDERE

annonselenker

Hei elsklinger! I går var en dag hvor jeg faktisk tok meg litt fri fra bloggen. Det ble litt for mye drama for min del, og det er jo slik jeg virkelig har vokst i fra. Jeg tenker ikke å skrive eller kommentere noe som helst her på bloggen, annet enn å si at dere som vil høre mitt tilsvar: se min mystory på snapchat. Bloggen min er ikke lengre et sted hvor jeg vil ha drama og brette ut om folk. Uansett, jeg valgte å dele litt tanker angående det hele på snapchat i går, da jeg tydeligvis ikke lenger hadde et valgt. IsabelSraad heter jeg der, så se min mystory om dere er nysgjerrige på mitt svar. Sjukt hvor mange som har addet meg det siste døgnet, men slik er det jo så fort det er noe drama på gang. Dessverre, haha. Alt jeg har å si er: aksepter at jeg har gått videre. Det å forfølge meg til Rhodos (øyen han hater) er dessuten litt pinlig…


I går dro vi ikke ut, men tilbrakte heller kvelden i sengen mens vi så film. Med godt selskap, take away og masse godteri ble kvelden helt toppers. Elsker slike kvelder! Vi måtte lade opp til i dag nemlig, for i kveld kommer Matilda tilbake til øyen! IIIIIHHHH som vi gleder oss! Trioen bli samlet igjen! ❤️ Med andre ord kommer vi til å dra den helt ut i kveld, og jeg er mer klar enn noensinne. Dette blir en bra kveld, dere!


BODY HER // SHORTS HER // SMYKKE HER

Var ikke dette antrekket søtt? Elsker bodyen! Man kan knytte den akkurat som man vil, så det er jo et stort pluss. 😀 Man kan jo få den til å se ut som en helt annen topp så fort man knytter litt annerledes. Jeg sliter litt med å vite hva jeg skal kle meg i her nede da, for det er så vanvittig varmt at man svetter bort i til og med bikini. Det er ikke bedre på kvelden heller, noe som suger. Meeen, man skal ikke klage! Bedre at det er for varmt enn for kaldt. Hehe!

49 kommentarer
    1. Enig med deg i det du sier på snapstory. Kleint å se den youtubevideoen. Jeg såg ut som et stort jævla spørsmålstegn da han sa han skulle til Rhodos. Det blir jo for dumt.
      Godt du har kommet deg videre. Kos deg på ferie og nyt sommeren. Du ruler ❤

    2. Har alltid hatt blandet følelser om deg. Men etter å sett litt av videon til P så innser jeg at du faktisk er en bra person. Det er så mange i “kjendisnorge” som bruker ditt navn for klikk og oppmerksomhet. Og det er faktisk sant det de sier: De snilleste menneskene får mest dritt sleng i ansiktet.

    3. Anonym: Nei, men jeg skal være og har vært her så og si hele sommeren, noe han allerede vet. Han har søkt jobb hit, mens han HATER denne øyen over alt. Derfor finner jeg det veldig spesielt.

    4. Så når han kommer ned til Rhodos og du ser og finner ut av at han også har gått videre og er med andre jenter så tar du det helt cool? Du er så over han at han kan gjøre hva han vil og du kommer ikke til å bry deg?

    5. Pierre er jo åpenbart ruset i videoen, håper han får den hjelpen han behøver.
      Klarte heller ikke ta noe han sa i videoen seriøst ettersom han har hengt med deg flere ganger etter bruddet. Så fort du går videre “på ordentlig” så skal han trykke deg ned offentlig PLUSS dra til Rhodos hvor han vet du er? haha, latterlig

    6. syns du er sykt strerk isabel, misunner deg. Har den verste egenskapen; tar ALT til meg, overtenker ALT, oversensitiv, og ikke minst avhengi av typen min som ikke behandler meg bra lenger. klarer ikke gi slipp. Ser så mye opp til deg, håper jeg kan bli like sterk som deg en dag, og komme meg videre:/
      Klem <3

    7. Du er så pen! Jeg beundrer din skjønnhet.
      Når det gjelder dramaet er det hans tap. Du har fått enor bedre å se frem til❤️

    8. Synes det hele virker veldig spesielt.. Altså vet ikke hva jeg skal tro på i det hele tatt. Er ditt ord mot hans. Til syvende og sist er det kun dere 2 som vet sannheten, så det å dele sånt offentlig er egentlig veldig meningsløst og skaper bare unødvendig drama. Nå var det han som dro opp alt sammen igjen først men ja. Håper dette blir det siste du noen gang skriver om Pierre, eller drama generelt.
      Kan ærlig innrømme det var litt spennende i starten, for drama er gøy for andre å se/lese om, men nå begynner det å bli litt gammelt..
      Bra du har vokst vekk fra drama og slikt, for det er ikke noe annet enn unødvendig bruk av energi.
      Kos deg videre i Rhodos!💕

    9. Beklager Isabelle. Visste ikke at han ikke likte Rhodos. Merkelig da ja at han reiser ned dit. Huff for en røre. Håper alt ender bra.

    10. Århh, kjære Isabel. Du er så vilt fin! Eg så mystoryen din, shit så sterkt menneske du er. Eg veit sjøl hvordan det er, de har det ikke vondt når vi har det. Når vi har det bra, boom, de griner! 🙂 Du er et bra forbilde for mange. Nyt ferien, nyt livet. Ingenting er bedre. #STOLT

    11. Dere har begge gjort veldig store feil. Du gjorde det hele veldig offentlig med å lange ut mot han da han dro til Paradise Hotel, men det værste var at du brukte aborten og graviditeten mot han. Dette er ting du angrer, og det er bra. Men man kan sett og vis forstå hvorfor han følte trangen til å lage denne videoen. Selv forstår jeg ikke hvorfor du gjorde dette til et offentlig brudd, og jeg forstår ikke hvorfor han ønsker å fortsette å holde det offentlig. Men jeg forstår hans ønske om å forklare seg.

    12. når drar han til Rhodos da? Selv om han ikke er noe glad i Rhodos, så forstår jeg han drar dit allikevel for å jobbe. Heller det enn matbutikk, liksom.

    13. Jeg syntes ikke det er greit sånn du har holdt på heller.. begge to har vært like “slemme” mot hverandre.. Så dere er like mye skyld i dette dramaet:/ Du skulle aldri ha startet å nevne noe på bloggen, da hadde ikke dette dramaet skjedd…
      Hvorfor ikke bare legge dere flate begge to og si unnskyld, så dere blir ferdig med dette.
      Denne “krangelen” har ikke vi andre noe med..

    14. Pierre var jo helt rar i den filmen! Og han gjentok seg selv så ekstremt mye, at etter 6 minutter orket jeg rett og slett ikke å se mer. Da hadde han sagt “mår inte bra” sikkert hundre ganger mens han veivet med armene.
      Stå på Isabel. Jeg synes du er en MYE bedre versjon uten han <3

    15. Det er alltid 2 sider av en sak, så jeg synes folk egentlig skal holde seg for gode til å velge side. Ingen som har noe med dette å gjøre, annet enn deg og Pierre uansett. Håper alt blir stille dra nå av, og at alle bare kan gå videre med sitt 🙂

    16. Har ikke helt fått med meg greia, men det er jo helt klart at HAN har store problemer her haha.
      Du er ferdig og ingen bryr seg mere om da dere gjorde det slutt. KUN et forsøk fra hans sin side å sverte deg samtidig få tjent seg penger på det..

    17. synds det med aborten osv ikke hadde noe som helst å gjøre på bloggen, men videoen til pierre er det verste jeg har sett. åpenbart ruset på noe annet enn bare weed og bare tull som kom ut av kjeften hans.. ble nesten trist av å se og høre på han.. håper han får hjelp og kommer seg videre.
      stå på isabell, digger deg <3

    18. Jeg synes det var på sin plass at Pierre fikk en mulighet til å forklare sin side av saken. Så offentlig som denne krangelen/diskusjonen dere mellom har blitt, må man da akseptere at den andre parten har noe å si. At han ikke har hatt det bra kom som et sjokk for meg.. alt så jo ut som et drømmeliv før dere slo opp, og om det virkelig er sant det han sier så skjønner jeg at han måtte ut av “bobla.” Jeg synes dere er fine mennesker begge to, og håper dere slutter fred snart 🙏🏻
      Fint at du har kommet deg videre Isabel! Jeg er fan av hvordan du har klart deg i ettertid av bruddet (foruten de offentlige uthengelsene av hank) og du har inspirert både meg og mange andre. Keep it up!! 😊 Du får til alt du vil og ønsker 👊🏻

    19. Skjer det ofte når man opererer brystene at de blir forskjellige? Ser ut på flere av bildene dine som at ditt høyre er større/henger mer enn det andre? Jeg har alltid trodd at hvis de er forskjellige før man opererer (de fleste er jo det til en viss grad) så korrigerer de det når man er under kniven?

    20. Nei, det antrekket er overhodet ikke søtt eller classy. Det er vulgært. Du har vel råd til en stylist du? Du som er så pen og har så fin kropp kunne vært overjordisk vakker hadde du klart å kle deg bedre. Du er som Kim K, pre Kanye.

    21. Ågud det var flaut å høre hva han hadde å si om dette. Jeg håper skikkelig at du holder deg unna alt dette og ignorer han. Han snakker om denne bloggen som om det er han som har fått det til..: veldig rart at bloggen din gjør det enda bedre når han er helt ute fra bilde ?.. uff. Håper du klarer å se bort i fra alt dette <3

    22. Ej skal ikkje sei noke om Ken som he rett og ikkje, for det e det ingen andre enn faktisk Isabel og Pierre som veit, ingen andre veit ka som he skjedd og ikkje. Men du Isabel og Pierre he forskjellige meininga og synspunkt, og derfor blir det også uenighete, for du meina en ting og han en anna. Men vær så snill ta det som to voksne persona.. som dei tjueåringane dokke faktisk e og løs problemet dokke to imellom, og ikkje oppfør dokke som fjortissa, for då kjeme dramaet hvertfall aldri til å ta slutt og dokke kjeme til å få spørsmål og dritt i lang tid framover. Det virka som om dokke e opptatt av å få flest folk på dokka si side, og det blir berre helt feil. Koffor må alle få innblikk i noke så privat? Dokke he nok begge gjort feil, det e ikkje berre eine parten som skal ha skylda, dokke begge kunne nok ha gjort ting annerledes. Men uansett ken det va som begynte å ta det opp i det offentlige, betyr det at den andre må synke like lavt å ta igjen? Nei, hev di over det og berre gi en god faen:) so får “fans” gjer ka faen dei vil, for både ej og du veit at det e ingen andre enn du og Pierre som veit ka som faktisk he skjedd.

    23. Jeg så litt av videoen Pierre la ut på YouTube, jeg får står ikke all svensken hans men syntes dere begge to har gått litt for langt. Henge hverandre ut som dere har gjort er utrolig trist og se! Ingen av dere er bedre enn den andre på dette! MEN som du sier, det er lenge siden det var noe mellom dere to nå og du har gått videre.. du er på ferie med DINE venner og koser dere, hvorfor skal han ned dit da ? Og hvis han ikke engang liker øya så virker jo dette som om han kun gjør dette for å ødelegge for deg .. selvom om man er over eksen sin så blir det rart å se hverandre etter så mye dere har gått igjennom. Håper du er sterk nå Isabelle ! Glem han helt og kos deg ❤️ Syntes det var utrolig barnslig av han og lage en video som blir lagt ut på YouTube

    24. jeg er veldig enig i hva du sier, men hvis du ikke ønsker drama og oppmerksomhet rundt alt dette skjønner jeg ikke hvorfor du velegwe og snappe om det?? vi har jo egt ikke noe med dette og gjøre, det er sikkert det han vil, men kanskje det er det rette hva vet jeg! Kos deg på rhodos!

    25. Synes nesten litt synd på Pierre som har vært så langt nede psykisk, det er ikke moro… Du har din versjon og han har sin, kanskje sannheten er et sted midt i? Litt rart han orket dra ril PH når han var så langt nede da, kanskje han derfor kom ut igjen raskt? Ønsker deg alt godt Isabel 💕

    26. Får bare mer og mer respekt for deg som person. Ser det er mange ungjenter som syntes Pierre er såå modig og flott på videoen hans, mens vi andre klarer å se at han faktisk ser rusa ut og er helt ute på kjøret. Håper for både hans egen del og din del at han tar seg sammen og lar dette dramaet ligge:) får være grenser på hvor lenge han kan prøve å melke alt han kan ut av dette her

    27. Hur har du gjort för att gå vidare? Kille jag är kär i har hittat en annan. Samtidigt känns det som att han har lekt med mina känslor. Just nu är jag så himla ledsen. Jag vet att han inte är bra för mig, men hjärtat tar över.

    28. Hei Isabel, har aldri kommentert noe på bloggen din, men er inne å leser noen ganger til dagen. Jeg må bare si at jeg beundrer deg. Det å komme over noen så bra etter et brudd som det du har gjort er beundringsverdig og ikke minst sterkt av deg! Stå på slik og husk at det er deg mot han, det er han som tar dette opp igjen, og han som lager dramaet. Ikke du, du er på ferie og koser deg med herlige venner rundt deg, som du fortjener såå mye. I fjor møtte jeg også min eks på Rhodos faktisk, han hatet at jeg skulle ned dit men da det ble slutt bestilte han tur ned dit samme dato og nabohottellet som meg, først ble jeg såklart stresset men nå ser jeg tilbake og ler av det hele. Som du også kommer til å gjøre. Følte bare for å dele noen fine ord med deg:) stå på

    29. Synes du svarte ganske greit for deg jeg. Du har beklaget det styret du skrev om på bloggen tidligere, men samtidig så var han jo helt idiot som bare gjorde det slutt og reiste.
      Den videoen.. Jeg har forsøkt å se den to ganger, men må bare avbryte. Det er så kleint. Herregud, så han driter seg ut. Desperate forsøk på å få inn litt penger, siden du ikke betaler alt for han igjen. Fyren bør holde kjeft og være litt mer ydmyk. Kanskje han bør få seg en skikkelig jobb og betale tilbake deg de pengene han burde vært skyldig deg 😉

    30. Hei:) jeg vil bare starte med å si at dere oppi her som påstår at P tydelig er rusa i videoen viser veldig tydelig at dere har en stor mangel ikke bare på empati, men på kunnskap. Før dere har hatt depresjon, angst og panikk angst så tror jeg virkelig dere burde tenke dere nøye om før dere slenger shit for det er utmattende og går ikke over på en to tre. Jeg oppfatter heller ikke at han prøver å rakke ned på Isabell fordi han sier at han ikke orket å late som at han hadde et perfekt liv som slet på helsa noe de fleste av oss kan kjenne seg igjen i. Jeg tok ikke det som at han skylder på Isabell, men heller livet de begge klistret på. Skjønner dere er fan av Isabell, men hell ikke spark en fyr som er nede! Dere aner ikke hva dere går inn og, står her å slenger dritt på en person som sliter psykisk det er bare så taper som det går ann å bli. Ingen kritikk til deg Isabell bare så det er sagt 🙂

    31. Han måtte jo selvfølgelig ta en comeback video som omhandler deg ikke sant:)) det eneste som gir han seere. Og at su bruker aborten som unnskyldning eller hva enn han mener..? Kleint. Syns nå virkelig at han skylder på de psykiske problemene hans også. Og han fremstår som om at det er din feil at han var sånn også. Hadde angsten hans vært så ille så hadde han aldri kunne spist ute og vært med venner hele tiden. Jeez.
      KOS DEG I RHODOS!! Og for guds skyld, ikke prat med fyren. Der er nemlig best for deg vil jeg tro<3
      Klem!

    32. Fyren bruker døden til en nær venn for å omtale hennes handlinger, men mener det var helt absurd å ta opp aborten. Ingen bryr seg lengre om bruddet, vi bryr oss om deg, hvordan du er i dag, og det spennende livet du lever. At han mangler PR er vel hans sak, la nå 12 åringene støtte han så mye som de vil 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg