SLIK BLEKER JEG TENNENE

annonse

· A SMILE IS THE PRETTIEST THING YOU CAN WEAR ·

Jeg har bleket tennene jevnlig de siste 1,5 årene. Et hvit smil er det absolutt fineste jeg vet, så det har alltid vært viktig for meg at tennene mine skal være hvitest mulig. Jeg har testet så og si alt av tannblekingssett på markedet opp igjennom årene, og jeg vil påstå at jeg har funnet den aller, aller beste som finnes der ute. Det kan være vanskelig å vite hva man skal gå for, nettopp fordi at det finnes så utrolig mange forskjellige produkter. Derfor tenker jeg at det vil være til stor hjelp at jeg forteller dere om det beste tannblekingskitet for hjemmebruk, nemlig Premium White.

Dette tannblekingskitet er nok ikke ukjent for deg om du har lest bloggen min en stund, for jeg har jo fortalt dere om den før. Jeg har brukt denne i over et år, og jeg ELSKER den! Den fungerer ypperlig, og man får et supert resultat. Dette er det eneste produktet jeg har brukt som jeg faktisk til hundre prosent føler at jeg ser forskjell fra før og etter bruk. Med andre ord holder Premium White det det lover.


Excuse mine lekre negler.. Kremt!

Etter kun en runde med bleking føler jeg at det holder i massevis. Det er ikke slik at jeg føler at man må gå gjennom flere blekeprosesser før man blir fornøyd. Selv bruker jeg den kanskje en gang hver andre måned. Det er selvfølgelig alt etter hva man selv føler behov for, men i og med at jeg har brukt denne såpass lenge føler jeg at tennene mine er nokså hvite nå. Jeg bleker dem mest for å vedlikeholde hvitfargen og for å “freshe” opp når det behøvs. I tillegg til at det faktumet at dette tannblekingskitet er det beste, så er det også det mest skånsomme. Jeg har en tendens til å lett få ising i tennene, men det merker jeg absolutt ingenting til når jeg bruker Premium White. Det er et stort pluss for meg!

TRE GODE GRUNNER TIL Å ELSKE PREMIUM WHITE

💙 Man oppnår samme resultat som man får av å bleke profesjonelt hos tannlegen.

💙 Den fungerer faktisk, og produktet lever opp til det det lover.

💙 Den er rimelig i pris. 

______

KJØP PREMIUM WHITE HER OG FÅ KRITTHVITE TENNER!

13 kommentarer
    1. Du har skrevet veldig ofte om tannbleking. Det er akkurat det samme produktet og samme mening fra deg. Begynner å bli litt kjedelig å lese om du skjønner. Dette er ikke hate men bare kritikk. Mye av de samme innleggene blir kjedelige. Vet det er annonse, men du skjønner.
      Håper du kan endre på dette 🙂

    2. Hei Isabel 🙂
      Super fin blogg og super jente! You are so strong.
      Lurte på om du kunne ha et innlegg om Rhodos for turister? anbefalte steder, fine steder man kan ta fine bilder, shopping mal, billig markeder? Hvordan Rhodes er osv?
      Skal på ferie dit neste uke, så hadde vært supert 🙂 Sikkert fler som også skal dit.
      Takk! <3 <3

    3. Fikk ikke sett mystoryene dine om Pierre, så lurer på om det er noen mulighet for å få sett de noen andre steder? Har veldig lyst til å se hva du hadde å si:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg