HVA DET Å VÆRE I ET FORHOLD GJØR

Processed with VSCO with b1 preset

Vennene mine legger merke til det. Dere lesere kommenterer det. Familien min ser det. Jeg er et bedre og lykkeligere menneske nå som jeg er singel. Jeg føler at jeg mister meg selv av å være i forhold, men det er egentlig ikke slik det skal være, er det vel? Jeg vet ikke. Jeg blir så oppslukt i kjærligheten at jeg ikke lenger fokuserer på meg selv på samme måte som når jeg ikke har andre å legge all fokus på. Det er merkelig da, for jeg vet at det er mange som kjenner seg igjen i dette. Hvorfor er det sånn egentlig? Jeg tror at det er fordi at man helt enkelt glemmer av seg selv når man er stupforelsket. Alt man fokuserer på og bryr seg om er kjæresten og ikke nødvendigvis deg selv. Jeg kan hvert fall skrive under på det.

Jeg blir veldig glad når jeg får høre at jeg har fått tilbake den samme utstrålingen og karismaen som jeg hadde for 1,5 år siden. Den “gamle Bella”. Jeg liker denne versjonen av meg selv mye bedre enn den jeg var når jeg var i et forhold. Og vet dere? Det samme følte jeg da jeg var i mitt første forhold også, ikke bare det siste. Jeg har nemlig vært i to seriøse forhold i løpet av livet, hvor det første varte i to år. Vi hadde et kjempe fint og sunt forhold som jeg setter utrolig stor pris på at jeg fikk oppleve, for den kjærligheten var.. Ja, hva skal man si? Det var ikke noe form for drama. Det var bare fint, om dere forstår? Men likevel mistet jeg meg selv, da også. 

Det skremmer meg å se hvor mye lykkeligere jeg er som singel, kontra når jeg er i forhold. Eller, når man har kommet over kjærlighetssorgen og faktisk elsker singellivet, vel og merke. For når man er singel og egentlig ikke vil være det, da suger det naturligvis. Takk og lov så går alt over til slutt, og jeg er så evig takknemlig for at jeg har funnet tilbake til den sprudlende, livsglade og eventyrlystne Isabel igjen. Det føles så enormt godt å føle meg hundre prosent tilfreds med singellivet og det å kun fokusere på meg selv. Faen, livet er fint for tiden dere. Endelig! 

19 kommentarer
    1. Er midt i et brudd, og gleder meg til jeg kommer til det punket hvor jeg trives med å være singel 🙂 Nå virker det umulig, men håper jeg kommer dit
      Takk for innlegget, det hjalp mye.

    2. Vis du bestandig monster deg selv i et forhold bør det være en indikator på at typen du er sammen med er feil for deg. Men igjen , om du blir så oppslukt i kjærligheten at du ikke klarer å holde på deg selv, så må vel du også jobbe med deg selv så fort du går inn i et forhold. 🙂

    3. Nesten alle i den alderen din har opplevd at de et sykt forelsket..og alle har opplevd det å være single,hvor godt det er. Er ikke noe nytt kjære deg.for å oppleve “the true” love må du se vekk fra utseende.

    4. Fine deg! Synes du har en helt annen utstråling nå, og det er godt å se. Dette har ikke så mye med selve innlegget her å gjøre, men jeg har virkelig innsett via bloggen din at det har ikke så mye å si hvor man er i verden, men det har mye å si hvilke mennesker man har rundt seg. Jeg håper du koser deg masse nede på Rhodos, og at du fokuserer på det som gjør deg glad. Man mister mange relasjoner i livet, men det er minst like ille å miste seg selv, om ikke verre. Stå på videre med bloggen, og ta vare på de gode menneskene du omringes med, Isabel! Klem fra meg <3

    5. Føler det på akkurat samme måte.. Noe som suger, og er så vanskelig å ikke fortsette i samme sporet. For jeg vil så gjerne fortsette å være sammen med samboeren min. Må prøve å lære meg å balansere det.

    6. Hei, alle har vell opplevd/ kommer til å oppleve dette dessverre :/
      Elsker bloggen din!
      Hva syntes du om at Pierre drar til Rhodos inatt for å jobbe? Virker som han gjør det for å prøve gjøre deg sjalu spørr du meg ,.

    7. Synes det er så lavmål av Pierre å komme ned til Rhodos for å jobbe/plage deg når DU har kommet deg over han.. og når han i tillegg hater den øyen.. Lov meg at du aldri gjør noe med han igjen

    8. Men når du var i forhold med P så skrev du flere ganger at det var så deilig å være voksen, du hadde kommet over all drikkingen, du likte ikke det lenger sa du. Det var nå i forholdet at du var så lykkelig. Det gjentok du ofte, også rett før det ble slutt. Nå motsier du deg selv igjen da 😉 nei det nå som singel du er lykkelig… Hvorfor har dere bloggere så behov for å skrive at dere er lykkelige når det skinner igjennom at dere ikke er det? Det virker som du “kaver” mye om dagen, Isabel. Håper du finner deg selv snart 🙂

    9. Jeg har fulgt med på deg en stund. Jeg har lest mange ulike blogger i alle år, siden idawulff var caffelatte.blogg.no
      Og noe jeg merker annerledes med denne bloggen er at det var en PH blogg for å bevare fame (noe alle PH deltakere gjør) også slutter de når de ikke har så mye mer å skrive om. Mens du fortsatte, og ble mer en glam blogg, MEN det er også mye forsvar innlegg mot kritikk. Og som det står over her, mye følelsene du sitter med nå, så det er veldig vanskelig å sette fingern på hvem du egentlig er. Det kan hende din merkevare er ” Isabell er bloggen” men da er det heller ikke en livsstil blogg. Vanskelig å henge med her… så er kanskje litt enig i den kritikken du antageligvis har fått tidligere om at det er kjedelig og vanskelig å lese/henge med på bloggen din.
      Håper du finner deg selv, og finner et konsept som funker for deg! 😊

    10. Mener du at du og Pierre ikke hadde et bra forhold?
      Med tanke på at du skrev at det første forholdet var så bra, og uten noe som helst drama!
      Ikke kritikk i det hele tatt, elsker innlegget😍
      Stå på Isbael, you go girl❤

    11. Godt å høre at du har det bra, Isabel. ❤️ Føler du er en person som er god i bunnen, og virkelig fortjener det. PS: du kler vippe-extensions over snittet bra!😍 Fortsatt god helg til deg😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg