TING SOM IRRITERER MEG: FUCKBOYS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· TING SOM IRRITERER MEG – RHODOS VERSJONEN ·

FUCKBOYS. Sex er noe de fleste liker, og om det er det eneste du er ute etter: vær ærlig. Ikke gi jenta falske forhåpninger og tomme ord. Stå for det du vil så slipper du dramaet, og jenta slipper å bli såret. Hvor vanskelig kan det egentlig være? Ærlighet, ærlighet, ærlighet.

RYKTER. Jeg har blitt forbanna et par ganger her nede, da det er en og samme person som har gått rundt å fortalt saker som jeg skal ha “sagt” (noe som overhodet ikke har stemt) til forskjellige personer. Da begynner jeg virkelig å undre… Har man virkelig så lite å bedrive tiden sin med? Gå gjerne å snakk om hva som kommer ut av din egen kjeft, istedenfor å finne opp greier jeg skal ha “sagt”. Gud…

HJERTELØSE MENNESKER. Det er som jeg tidligere har fortalt dere mange løskatter her på øya, og det knuser seriøst hjertet mitt. Det sjuke er at de fleste grekerne som bor her ikke eier et hjerte når det kommer til disse dyrene. De blir irriterte om kattene kommer å tigger mat, og jeg har til og med vært vitne til at en katt ble sparket bort av en mann. Dere skulle sett hvor fly forbanna jeg ble. Hvordan kan man være så iskald?

DOBBELMORAL. Dersom en gutt ligger rundt her nede, er han super cool og får high fives av kompisene sine. Dersom en jente gjør det derimot, er hun tidenes “hore”. HVOR teit og HVOR dobbelmoralsk er ikke det? Seriøst gutter, kom dere ned på jorda. Vil en jente ligge rundt, skal hun søren meg få lov til å gjøre det akkurat like mye som gutten. Kanskje litt teit å i det hele tatt ta med dette punktet, men det er faktisk slik her nede (og nei, jeg referer ikke til meg selv).

IVANOFF. Spriten de har i drinkene i bargata er ikke av den fine sorten, for å si det sånn. Her går det nemlig i Ivanoff, spriten som gir deg de sykeste drømmene. Haha, det er faktisk helt sjukt. Savner alkoholen hjemme, for å si det sånn.

FLYPLASSEN. Når du ankommer Rhodos vil du nesten tro at du er tilbake til gamledager. Det er nemlig så utrolig gammeldags hele opplegget, og alt tar TUSEN år. Det er ofte at jeg har opplevd å måtte vente typ en time på å få bagasjen, liksom. Dere skjønner greia. Så vanvittig tregt og irriterende.

POLITIET. Her er politiet vanvittig korrupt, så dem vil man absolutt ikke komme i trøbbel med. Jeg husker da vi jobbet her for to år siden, da en av selgerne på GG ble tatt for å ikke kjøre med hjelm på scooteren. Så og si ingen gjør det her på øyen (noe som er helt idiotisk), men når de først vil være irriterende tar de kanskje en av 100 personer og gir han 7.000 kroner i bot. Hvor går de pengene tror du? For de må som oftest betales der og da, nemlig.. Til politibetjenten.

_______

Håper dere fant dette innlegget interessant! Jeg har jo hatt samme type innlegg tidligere om saker som irriterer meg, men jeg tenkte at en Rhodos versjon kunne vært morsomt. 😁 Litt utenfor det vanlige.. Fortell meg gjerne hva som irriterer deg!

14 kommentarer
    1. Det er kvalmt og “ligge rundt” enten du er gutt eller jente. Rett og slett avskyelig. Sex hører til kjærligheten.

    2. Hahaha, Ivanoff!!! Fyfaen så syke drømmer man får etter en kveld med den spriten innabords.
      Forresten; tenker å reise ned til Rhodos i slutten av juli. Er du fortsatt der da? Hadde vært hyggelig å bli kjent med deg!

    3. enig med 17.14, kall meg gjerne gammeldags men jeg mener at sex er en ting du kun deler med noen du elsker etc, men det er min mening og sånn “jeg velger å gjøre det”, haha! har ingenting i mot de som ligger rundt, men aldri noe jeg ville gjort selv 🙂 ang det med hjelm, du brukte vel ikke hjelm når du satt på med scooter du heller? 😉 ha en fin ferie isabel!

    4. Tydelig at du føler du må forsvare din oppførsel eller dine vaner der nede. Selv syns jeg også det er helt forkastelig at en heterofil gutt som ligger rundt er kongen, mens en heterofil jente som ligger rundt er hore. Jeg er utrolig glad for at jeg slipper unna det der, da det egentlig ikke eksisterer i det skeive miljøet. Folk får gjøre som de vil, og ligge med de vil, og vi andre har ingenting med det å gjøre.

    5. Grekere hjerteløse? De tillater at dere “partyfolk” kommer med til deres øy og ferierer. Katter er villdyr i Hellas, ikke kjæledyr. Det er enormt med løskatter i Hellas, man kan ikke ta vare på alle. Jeg ser ikke at du tar inn random dyr i Oslo og passer på de? Og fortell meg.. har du i det hele tatt snakka med en greker der nede? Du fester kun med folk herifra og blir ikke kjent med lokalbefolkningen. Se deg rundt, bli ordentlig kjent med Rhodos.
      Mener ikke som kritikk, jeg liker deg. Men det er så mye mer Til Hellas og ikke minst Rhodos enn sprit.

    6. Du kan jo bare la være å tro på dem så blir du ikke såret
      Hvem har fått hore stempel på seg da? Du eller venninnene dine?

    7. Så bruk hjelm da? Er ikke verre enn det… Om politiet er korrupt eller ikke, så er det forbudt å kjøre uten hjelm, så de har all rett til å gi ut bot for det. Patetisk å skulle klage på det faktisk.

    8. Hva med å bare følge reglene å kjøre med hjelm. Man trenger ikke å være idiot bare fordi at andre er det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg