HAN KOMMER TIL RHODOS

annonselenker

Herlighet for en slapp dag dette har vært. Bakfull blir jeg ikke her nede, men sliten derimot.. Det blir jeg! Derfor tok jeg det helt med ro i dag og fikk ladet batteriene. I dag kom nemlig kompisen min Niklas til Rhodos, så det skal selvfølgelig brake løs i kveld. Så gøy med enda flere kjentfolk! 😁 Før det blir festligheter senere skal jeg først til gamlebyen å spise middag med et par venner. Vi vil rett og slett ha litt forandring. Vi har jo spist her i restaurant-gata hver dag typ, så det skal bli godt å få litt variasjon. Dessuten er det jo så utrolig fint nede ved havnen, så egentlig burde vi tilbrakt mye mer tid dere enn hva vi gjør. 

SHORTS UTSOLGT – FINNES I MØRK HER // BIKINITOPP HER // SOLBRILLER HER // SNEAKERS HER

Jeg kjenner at jeg har litt panikk nå da, for det er litt for mange dager siden jeg faktisk solte meg en hel dag. Jeg var jo så flink til det tidligere, så det må jeg absolutt gå tilbake til. Hvor brun tror dere egentlig at jeg kan bli? Jeg synes at det er interessant å se, faktisk. Elsker å være ordentlig tan! Jaja, nok babbel fra meg. Nå skal jeg se til å begynne å fikse meg, slik at jeg ikke blir for sen til middagen. Jeg måtte bare oppdatere dere en liten kjappis. Vi skrives mer etterhvert. Kyss! 

22 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg ville bare si at jeg digger bloggen din og synes du skriver mye bra. Det jeg derimot synes er blitt veldig dårlig er at nesten hvert eneste innlegg er annonse innlegg, og da blir det litt trist å lese. Jeg mener, når 8 av 11 innlegg er annonsebasert synes jeg ikke du er så personlig lenger og nærmest kun skriver for pengenes skyld.. Varier gjerne litt mer, for dette var trist.

    2. Hvis du ikke har tid/liker å sole deg, hva med en dyyyp spray tan? Jeg føler at det å kjenne seg fresh er viktig i livet, så jeg tar sol nesten 365 dgr i året. I tillegg til silicon breasts har jeg tatt en smile-lift og fjernet de to nederste ribbenene. Får såååå mange komplimenter! Vurderer fett-transplantasjon eller implantater i stumpen. More to come, love it! 🙂

    3. Heii! i innlegget ” aksepter at jeg har gått videre” er sminken din on fleek! Det er den forsovet alltid, men wow kan du lage et innlegg om hvilken produkter og lignende du bruker? Goooaals

    4. Sykt fin farge på deg gurl!
      Jeg er helt norsk og tar solarium opptil flere ganger i uken. Startet for 2-3 år siden og har holdt det gående. Har fått en grei (orange) farge, men det virker som at jeg har nådd min grense for hvor tan jeg kan bli. Jeg blir liksom ikke ordentlig brun. Sykt irriterende. Men farge har jeg jo fått heldigvis, og jeg ser det veldig godt i forhold til andre norske folk til daglig. Men man blir jo aldri fornøyd vettu, jeg skulle helst vært schvart haha ‘:D får håpe jeg får ønsket mitt oppfylt når jeg drar til Frankrike om en uke!

    5. Jeg liker bloggen din, men så du nevnte her at noen har kommentert at du har litt uinteressante innlegg om dagen. Min mening er ar jeg er enig med deg at det ikke alltid er noe interessant å snakke om heller, men jeg føler du er blitt litt “kald” og det skjønner jeg etter så mye man opplever believe me, men jeg tror det finnes en “dypere” Bella der inne, som ikke lenger er helt ærlig med leserne og ikke går dypt nok i seg selv lenger. Det kan av og til virke som leserne bare er noen du skal holde i sjakk og bloggen er noe du bare skal oppdatere. Interessante kommentarer er alltid bra, men da er fet viktig med litt interessant innhold også. Tror folk av og til føler seg “lurt” av overskriftene dine og det er ok å dra en tiltrekkende overskrift av og til, men tenk hvor skuffende det blir å lese etter de forventningene du gir leserne.
      Gå litt inn i deg selv av og til, del noe mer unikt og spesielt med oss. Ikke hele tiden men ofte. For jeg tror det er mye mer ved deg. Du som jeg faktisk vet verdsetter bloggen. Be unique, and bold. Share. Håper du tar dette som bra kritikk for jeg personlig liker deg og føler du hadde mer å gi for litt tilbake. Ikke få oss til å føle at du bare vil vi skal klikke oss inn og ut. Keep it interesting!
      F eks, istedet for å holde tilbake dine meninger, med alt bullshitet som Pierre kom med, så fuckings få det ut! Vi vet du mener noe. Selvfølgelig så trenger man ikke dele alr man føler blir for persoblig eller sårbart, men jeg tror du er en sterk son of a bitch, og kan snakke om det nå. Bare et eksempel. Ellers SEØVFØLGELIG snakk til oss om masse annet!! En crush, noe dypere tanker om ett eller annet!! Show us. For jeg liker som sagt deg og at du er så bold ellers, men må si jeg er litt skuffa siste tiden as. Vet allerede overskriften ikke er det jeg tror, så gidd ikke klikke meg inn like ofte.
      Anyways, much love!! Bare positive vibes , xoxooo

    6. Håper du har planer om å faktisk ta bilde av omgivelsene, siden du sier det er så fint der. Det går veldig mye i oppstilte bilder av deg hvor du ser ned og tar deg i håret, hvor det er minimalt med bakgrunn.

    7. Hva faen er greia med de ballongene!? De setter deg jo helt ut, ruser du deg på en eller annet måte?? Ser faen ikke bra ut. #forbilde 👎🏼

    8. Først opererer du brystene og er tilsynelatende stolt og fornøyd. Her ser bildene av brystene dine veldig retusjert ut… Blir du aldri fornøyd? 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg