UKENS SPØRSMÅL

Hva synes du om at en viss person er på Rhodos?

Ingen kommentar. Eller, jo: desperat.

Hvem har fått hore stempel på seg da? Du eller venninnene dine?

Hverken meg eller mine venninner, jeg fortalte om hvordan det er her nede sånn generelt sett. Så teit at gutter kan ligge rundt å være “kule”, men dersom en jente gjør det samme er hun hore. Jeg kjenner jeg blir forbanna av slik slutshaming. Hva i alle dager er forskjellen på jenter og gutter?!

Hvilken highligther bruker du?

Mary Lou manizer. Beste i verden!

Hva tenker du om ditt seneste forhold?

Jeg har aldri vært så forelsket i hele mitt liv og jeg er takknemlig for det vi hadde. Samtidig så er jeg lettet over at det er slutt, og at jeg har gått videre. 

Nydelig bikini! Hvor har du kjøpt den?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Den er fra Victorias Secret! Så utrolig fresh farge, elsker den virkelig!

Hur har du gjort för att gå vidare? Kille jag är kär i har hittat en annan. Samtidigt känns det som att han har lekt med mina känslor. Just nu är jag så himla ledsen. Jag vet att han inte är bra för mig, men hjärtat tar över.

Jeg føler virkelig med deg, skjønning. Mitt beste tips er å kutte han helt ut av livet ditt. Blokker over alt, slett hans nummer, slett alle bilder. Innstill deg på at han ikke lenger finnes. Og sist men ikke minst: vær med andre. Helt seriøst. Treff andre gutter, kom deg ut å lev singellivet. Ingen mann er verdt et knust hjerte, tro meg. Jeg vet at det kan være vanskelig å la kjærligheten gå, men du vil takke deg selv etter en liten stund og du endelig innser hvor bra du vil få det uten han.

Når du legger ut link til det du har på deg, tror du at du kan skrive str også? Er mye enklere om jeg vil bestille, for da kan jeg bare sammenligne størrelsene.

Jeg bruker XS i alt, så det er lite vits å skrive det etter hvert plagg 🙂 Men nå vet du i hvert fall!

Hva er greia med de rare lydene du/dere lager hele tiden på snap..?

Hahaha, åh Gud.. Det er så internt at det må høres/se helt idiotisk ut for alle andre. Hah! Men det er bare en morsom greie mellom oss her nede, så blir det nesten til en vanesak at man gjør det hele tiden (også når jeg snapper tydeligvis). 

Er han du kysser på snappen til Rebecka kun er flørt eller kan det bli noe mer?

Hehe… Deeeet var en flørt. Fikk littttt fylleangst når jeg så hennes mystory dagen etter. 

____

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

50 kommentarer
    1. Hei Isabel. Du burde begynne å spille håndball igjen!! Du hadde blitt SÅ utrolig god i håndball!! Jeg spiller håndball selv og jeg vil gjerne ha deg med på håndballtrening til uka. Du må kjøpe deg en håndball, knebeskyttere, drikkeflaske, håndballsko, klister, klisterfjerner, sportstape og isposer( hvis du skader kneet)

    2. Hvordan skal man komme seg over en eks som har betydd utrolig mye for deg også plutselig endrer han seg helt fra å være den snille, gode gutten til å bli frekk og høy på seg selv?

    3. Hvis det er verken deg eller vennene dine som hore rundt åssen vet du at alle andre gjøre det ? Ser du det? Eller folk går rundt å baksnakke hverandre?

    4. Jeg og en gjeng reiser til Rhodos i slutten av august og lurte på om Grabbarna Grus er opent da og om Sarah og dere er der nede da? Håper du kan svare, digger deg<3

    5. Forstår ikke helt hva som er greia med at alle jenter gauler så voldsomt om at når gutter ligger rundt er de kule, mens når jenter gjør det, blir det oppfattet som horete.
      Hvem er det egentlig som mener at guttene er kule om de ligger rundt? Ikke jentene, hvertfall, for de klager jo noe voldsomt.
      Personlig eier jeg like lite respent for en gutt som ligger rundt som ei jente som gjør det. “Nothing worth having comes easily”.

    6. syns du at du fortjener å tjene så mye penger som du gjør, når du gjør en så dårlig jobb med bloggen? Bruker mange bilder flere ganger, har EN posering (ta seg i håret, se ned) Oppdaterer sjeldent, lover å skrive om ting du ikke holder. Er dårlig forbilde for de unge, og har generelt et ganske dårlig språk..

    7. Har du sett snappen som Petter la ut av deg når du driver med ballong? Jævlig tragisk at du driver sånn haha

    8. Det går vel bra med deg?! Ble litt bekymra da jeg så snapstoryen til Petter der du tar inn helium og ble helt fjern…

    9. Du får kanskje mye hate, men du skulle bare sett jodel her hjemme. Hele “bloggergossip” kanalen skriver at de er redde for deg etter den snappen til Petter. Håper alt går bra 💕

    10. Hei! Vi er en vennegjeng som planlegger å reise nedover til rhodos i september – og lurer dermed på om hvilket/hvilke hotell du bruker å være på? Vi har aldri vært der før, så aner ikke hvilket hotell eller område det er best å være.
      Klem!

    11. Hei. Jeg lurte på om det fortsatt er mye liv på øyen i August? Reiser ned med noen venner da og er litt redd for at folk har reist hjem da

    12. Hvordan kan du bruke xs med den rumpa og de puppene? Er klærne veldig stretchy? Ser resten av kroppen passer den størrelsen, men jeg har ish samme rumpe (litt mindre pupper tho) og bruker S/M liksom 🙂

    13. Altså skjer med å ikke sette av litt tid til å legge ut innlegg? Evt lage noen på forhånd. Vlogs er heller ikke så sykt vanskelig hvis du ikke klarer å ha tid til å skrive

    14. Gutter som ligger rundt er horebukker, hvis jenter er horer. Likt skal det være, det er en selvfølge. Så brun du er Isabel. Veldig fint.

    15. Heisann Isabel:)
      Jeg føler meg ganske dum nå, og jeg føler at dette kanskje er litt frekt av meg.. Men jeg ser sånn opp til deg, jeg klarer ikke å forstå hvordan du klarer og være så sterk og hvordan du klarte å komme deg vekk i fra exen..
      Du skjønner, jeg har en ex og vi slo opp i 2009 siden den gang har vi vært i lag hver eneste dag, akuratt som om vi fortsatt skulle ha vert kjærester.. men han ligger med 2-3 andre jenter i uken i tillegg til meg på det verrste, og eg vet om det for eg finner jo stort sett ut av det ettersom at eg nesten bor hos han og omvendt.. vi sover sammen hver dag uansett og han sier det er meg han vil ha, det er meg han vil ha som mor til sine barn og hele den reglen der… i 8 år nå har eg vert inni denne giften av en sirkel for eg elsker han så mye at eg “godtar” alt han gjør, og han er heller ikke redd for å såre meg for han vet jeg ikke går i fra han uansett..
      hva skal jeg gjøre? Hvordan kommer jeg meg vekk? Jeg har prøvd alt, slutte kontakt og alt annet.. det pleier å vare i 1-2 uker, på det lengste har det vart i 2mnd før han oppsøker meg igjen og jeg faller rett tilbake..
      jeg er så sliten no, og jeg har det så lite bra, jeg ser snart bare en utvei og den vil jeg absolutt ikke ta.. Jeg er helt ødelagt..

    16. Hvis dere vil unngå drama, hvorfor er det helt stille fra både deg og pierre etter at han kom ned? Virker litt mistenksomt

    17. hvorfor er du så dobbel moralsk? du skrev for noen mnd siden at du synes det var stygt og at man ikke hadde selvrespekt om man hadde nylig slått opp med typen så dra ut på party og legge ut snapchat med andre gutter for å gjøre xn sjalu. Men du gjør akkurat det samme haha. virker som det brenner inne deg kraftig da.. derfor løper du etter oppmerksomhet. stakkars

    18. D e litt morsomt at du seie at guttar kje får rykte på seg, fi gjørr jo det? synes du nettopp skreiv meingå di om fuckboys. Så jo dei blir stempla for det

    19. hei.ja du er på ferie .lovet sist 1 innlegg pr dag.er nå 3 dager siden blogget noe.hva skjer.dette er ikke opptimalt

    20. Hvorfor ikke informere om du har ferie eller ikke kan jobbe? Får masse klikk uten å ha lagt ut poster.

    21. Du har ikke blogget på tre dager.. greit at du er på ferie nå som du har vært de siste månedene, men kanskje du skal tenke på bloggleserne som betaler lønnen din 🙂

    22. Hvorfor legger du ut snapper hele tiden hvor du/dere tar lystgass? Jeg håper dere vet konsekvensene av det. Synes det er helt forferdelig at du på denne måten ufarliggjør det og nesten “reklamerer” for det. Har selv en bekjent som ble hjerneskadet av for mye bruk av lystgass i partysammenheng.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg