JEG VIL IKKE PRATE OM DET

Hvor lenge har ikke jeg vært bortreist nå, tro? Det begynner å nærme seg hele syv (om ikke åtte) uker. Det er sinnsykt lenge, det! Planen var ikke å være på et og samme sted hele sommeren, men slik ser det ut til å ha blitt. Ibiza og Marbella var to destinasjoner jeg hadde ønsker om å feriere på, men i og med at jeg ikke har noen venner som hadde mulighet til å reise sammen med meg, ble det ikke noe av. Rhodos er jo kanskje ikke det mest fancy og kule stedet å være, men jeg klager ikke. Denne øyen har kapret mitt hjerte. Kjærlighetsøya. Likevel merker jeg at jeg begynner å bli litt rastløs. Dere vet jo hvordan jeg er. Om jeg tilbringer for lang tid på et sted, begynner det å krype i kroppen. Hadde det ikke vært for alle de fantastiske menneskene jeg er omringet av her nede, hadde jeg reist videre for lenge siden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er mange av dere som stiller spørsmål ved hvor lenge jeg blir her. Flere av dere skal ned hit på ferie i løpet av de neste ukene, og jeg får stadig spørsmål om jeg er her når dere ankommer øyen. Jeg merker at jeg blir litt stresset av det, for jeg vet helt ærlig ikke hvor lenge jeg blir. Aller helst vil jeg ikke prate om det, for jeg vet ikke hva jeg selv skal fremover. Jeg tar dag for dag, så får jeg helt enkelt se hvordan alt føles her nede. For øyeblikket har jeg det forøvrig helt fantastisk! ☺️ 

En avslappende ferie etter disse ukene på Rhodos tror jeg at jeg er nødt til å booke etterhvert i hvert fall. Kanskje på et spa resort? Noe avkoblende må definitivt til. Fine omgivelser, ta vare på meg selv og komme tilbake til hektene etter alt for mye festing. Ja, det må nok til. Rett og slett en liten rehabilitering. 

18 kommentarer
    1. Syns det er på tide at du faktisk SVARER på spørsmålene som leserne dine lurer på, det er jo faen meg pga oss at du lever det livet du gjør! Du er så utakknemlig

    2. Hverken du eller den gjengen din er noe fancy, så dere burde holde dere til lavmålstedet Rhodos 🙂 Ibiza og Marbella er for folk som har penger og noe imellom ørene!! Kos dere med rusbrus på fylleturen enn så lenge!!

    3. Du trenger altså en ferie etter ferien din.. Det du egentlig trenger er en god dose virkelighet, og litt reflektering rundt hvordan du velger å leve, og presentere, livet akkurat nå. Du sa at du aldri kunne tenkt deg å bli en slik harry norsk festerjente som du var før du måtte Pierre.. gratulerer, du har klart å bli akkurat det. Du trenger ikke enda en ferie, du trenger å komme tilbake til en livssituasjon som sømmer seg.

    4. Jeg må bare le av de som skriver her. At dere gidder. La nå jenta gjøre hva faen hu vil. Hennes liv, hennes valg. Sjukt at dere gidder å bry dere så mye, haha.
      Kos deg, og gi enda mer litt faen❤️ Menneskeligheten ass.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg