NÅR SKAL JEG FORSTÅ?

annonselenker

I går var en av de kveldene hvor alt gikk littttt for fort. Malin og jeg skulle egentlig ikke dra ut da vi begge var i matkoma etter middagen, men da klokken nærmet seg midnatt ble vi plutselig veldig giret. Haha, oss to i ett nøtteskall. Vi fikset oss i en fei og kom oss ut, og siden klokken var litt vel mye, startet vi rett på shots. Dere forstår sikkert hvor dette leder.. Jeg kan si så mye som at jeg tilbrakte store deler av natten med en spypose i hånda. Applaus til meg! Når skal jeg forstå at jeg ikke tåler så veldig mye som det jeg tydeligvis tror? Jeg er en liten, nett jente på snaue 160 cm, og likevel tror jeg at jeg tåler like mye som en stor mann. Nei Bella, nei.


SHORTS BERSHKA – LIGNENDE HER // TOPP HER // SANDALER HER

Formen kom seg omsider i løpet av formiddagen, så da tok jeg føttene fatt å fikk beveget litt på denne slitne kroppen. Etter en svett powerwalk møtte jeg opp noen venner for å spise middag. Etter det har jeg bare hengt rundt å ikke gjort noe spesielt, egentlig. Slike dager er i grunn ganske herlige. Det har ikke skjedd så veldig mye, men likevel har jeg hatt det veldig gøy. Det å bare sitte på en trapp å snakke tull er godt for sjela.

Ellers da? Hva skjer hos dere? Jeg håper at dere har det helt supert, fininger! ❤️ Jeg vil bare fortelle dere at jeg setter uendelig stor pris på hver og en av dere som fortsetter å klikke dere inn her, og som velger å følge livet mitt. Det er ikke så fryktelig spennende å være meg for tiden, for det går jo i det samme hver dag her nede. Men likevel følger dere med på meg, og det skal dere vite at varmer hjertet mitt. Beste leserne i verden!

16 kommentarer
    1. Som om jeg skulle skrevet det selv, haha! Jeg tror vi lave jentene i verden er litt som små hunder når det gjelder alkoholinntak på fest – tror vi er større og tåler mer, enn hva vi egentlig gjør. Kjenner meg så godt igjen og det verste av alt er at man aldri lærer, hehe 🙂 Hyggelig å høre at du har hatt en koselig dag til tross for at den startet litt redusert!
      Ha en fortsatt fin søndagskveld 🙂

    2. På mystoryen din i går var det en svensk gutt som snakket, var det Pierre? Og jeg lurte på om du kan begynne å “vlogge” litt mer på snapchaten din, liker å følge med når jeg ikke har noe å gjøre. Feks istedenfor å skrive “Nytt innlegg på bloggen” kan du heller si det i en video? Og kan du legge ut video av når du sier hva planen for dagen er osv?

    3. Du er fantastisk på alle måter Isabell, du fortjener å kose deg å nyte det du kan ❤️ Du er den jeg følger vær eneste dag! Digger deg 😄 Stå på, you go girl! 😘

    4. Eller kanskje vlogge på YouTube snart? Altså skjer med å love ting som ikke skjer? Kan du også svare på spm ang deg og Pierre snart?

    5. Du skal alltid presisere hvor utrolig liten du er. 160 er en helt alminnelig høyde for en jente i Norge. Det er nok det laveste innad hva som er normalt her, men det er helt dønn alminnelig. Man kan begynne å snakke om liten når man nærmer seg 155 i høyde.

    6. Jeg gikk ned 25 kg. men drakk samme mengde alkohol som før. Du kan tro jeg gikk på noen smeller på fest da….😂 Tålte overhodet ikke det samme som før da:) Men det ble billigere og feste da;)

    7. Det er fint at elsker leserene dine og sånt, men jeg tror du overvurderer oss litt. Det er nok mange som meg som synes hele greia med deg er absurd og bare følger deg fordi du lever i en helt merkelig og uforståelig verden. Liker deg egentlig ikke noe særlig. Kaller deg selv Bella og tror du er så deilig med plastikkroppen din. herregud. Blir litt som å se på et freakshow.. lyset på men ingen hjemme. stakkars deg. my guilty pleasure…

    8. 160 er ikke noe unormalt lavt? Har tre venninner som er mellom 155 og 158, og selv er jeg 161.. Også det å kalle seg selv “nett”… Veldig spesielt…

    9. når du har så mye penger som du sier. Og du sier du er utseende fiksert, hvorfor fikser du ikke det store gapet mellom brystene dine ? det som er ille er at du faktisk viser det fram som om det er ingeting.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg