SPØRSMÅLET SOM TIL STADIGHET BLIR STILT

annonselenker

Utseendet er veldig viktig for meg (haha, så teit men sant), og dere vet jo allerede at jeg er nokså utseendefiksert. Jeg synes det er viktig å se bra ut, og dessuten så synes jeg at det er gøy med beauty og det å faktisk bruke tid foran speilet. Jeg får nok spørsmål om sminke og hvilke produkter jeg bruker hver eneste dag, og jeg vil så klart dele mine hemmeligheter med dere! 😊 Selv om sminke er noe jeg brenner for, er det vanvittig viktig med gode produkter som pleier og styrker. Jeg har brukt vippeextentions en stund nå, og selv om Kasja som jeg går til er vanvittig flink, er det ingen hemmelighet at å sette på vipper skader dine naturlige. Derfor synes jeg at det er kjempe viktig å pleie mine egne, slik at de blir vedlikeholdt og ikke blir helt krise.

Jeg fikk dette vippeserumet fra Komorebi anbefalt av en venninne som var helt i ekstase over resultatet dette produktet ga henne. Hun bruker forøvrig ikke vippeextentions og har i utgangspunktet ganske tykke og lange vipper, men hun ville likevel gjøre dem enda bedre. Så derfor begynte hun med Komorebi, og dere skulle sett vippene hennes nå! Syns bare at jeg er på Rhodos og hun i Oslo, hvis ikke hadde jeg definitivt tatt bilde av henne og lagt ved i dette innlegget. 

Jeg har brukt det en stund selv nå, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ser forskjell. Vippene mine er tykkere og lengre! Vippeextentionset jeg satte på før jeg dro hit er så og si borte da det egentlig er på tide med påfyll, så derfor er det ekstra viktig for meg at mine egne vipper ser best mulig ut. Jeg elsker Komorebi og kommer trolig ALDRI til å slutte å bruke det! 😄 

Ettersom jeg elsker å tipse dere om saker som jeg genuint elsker og bruker selv, tenkte jeg at det var på tide å skrive om dette igjen. Hvem vil vel ikke ha lengre, sterkere og tykkere vipper? Grunnen til at jeg velger å dele dette nå, er fordi at det er 60% rabatt på det akkurat nå! Du kan kjøpe det HER til 199 kroner (før 499,-). Ps! Vær rask, før lageret går tomt.

20 kommentarer
    1. Neeei!! Klikk-bait igjen 🙁 Trodde det var virkelig det alle lurer på?? PIERRE!!! Dere er på samme sted, hva skjer?? Hahahhaha…. ååååh!!! Frustrerende 😂

    2. Kommer ikke inn på linken… det står bare “sikkerhetsfeil”. Kan du prøve å legge ut på ny?

    3. Hei 😊 har akkurat satt på vippeextensions og lurer på hvilken flytende eyeliner du bruker når du har på vipper? Og bruker du noen spesiell teknikk og rens når du vasker den bort, eller bruker du vipperens som er beregnet til extensions? Takker for svar 😀

    4. Maaaaasse bilder av deg og pierre på mystoryen til folk som er på rhodos. Tydelig at dere prater…. hva skjer???

    5. Ta så skjerp dere.
      Om det er clik-bait eller ikke, så er det faen ikke deres problem. Slutt å les bloggen hennes hvis det er så jævla irriterende, jævla annonyme drittunger. La jenta få gjøre hva faen hu vil.
      Du er drit pen, og alle er sjalue på deg. Hadde de hatt så mye penger, så hadde ALLE gjort det samme.

    6. Jeg stusser når du skriver at du brenner for sminke…. Mye man kan være opptatt av, som feks asylpolitikk, utdanningssystem, dyrevelferd og andre store temaer. Men å brenne for sminke? Det er så snevert at jeg blir oppriktig trist. Har merkelig nok tittet innom bloggen din nå og da men nå er den så materialistisk og intetsigende at jeg blir helt uvel. Jeg hopper av her. God sommer.

    7. Vi må få se før og etter bilder av vippene dine da! holder jo ikke å si at du synes det fungerer.. Virket ikke så veldig troverdig denne annonsen dessverre.

    8. Shit hva skjeer med at ansikte ditt blir bare lenger og lenger. Er det at du sptøyter på siden som gjør at andiktr blir lengersånn rektangel aktig

    9. Greit å faktisk skrive ting som stemmer. Vippe extensions ødelegger/skader ikke dine naturlige vipper om jobben er gjort ordentlig og vedlikehold blir gjort riktig.
      Mvh vippe tekniker

    10. Du er den siste personen som fortjener å være på topplista. Kommer så vidt med ett innlegg om dagen.

    11. Vippeextensions sliter ikke på egne vipper dersom jobben blir gjort ordentlig. Merkelig at ikke vippeteknikeren din har opplyst deg om det, da det er dårlig reklame at du skriver dette. Jeg har satt på vipper i fire år hos den flinkeste dama i Oslo, og mine egne vipper viser ikke spor av slitasje 🙂

    12. Linni, om du virkelig er vippetekniker, burde du vite at all vippextensions skader vippene. Noen skader MER enn andre, fks dersom de er dårlig påført, men alle vippeextensions svekker den naturlige vippen, altså skader den.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg