DETTE GÅR IKKE LENGER

annonselenker

Hei fininger! Håper helgen deres har vært helt fantastisk. Selv har jeg ikke hatt et eneste sekund til overs hvor jeg har fått tid til å slappe av. Det skjer altså så vanvittig mye til alle døgnets tider på denne øyen, så det blir lite avslapping. Dere vet jo hvordan jeg er også, jeg må jo få med meg absolutt alt. Lider kanskje litt av FOMO? Jeg tror definitivt det. Jeg får panikk så fort jeg vet at det skjer noe gøy uten at jeg er tilstede. Det fører jo til at jeg blir helt utslitt, selv om jeg selvfølgelig har det veldig gøy samtidig. 

Dessverre så tror jeg at det er på tide at jeg kanskje reiser hjemover snart. Miljøet her nede er ikke særlig bloggvennlig, og nå føler jeg at jeg har fått nok ferie. Jeg har storkost meg fra ende til annen i flere uker, hvor jobb har blitt nedprioritert. Jeg synes jo selv at jeg har fortjent disse ukene med litt mindre fokus på jobb, i og med at jeg jobber 24/7 resten av året. En liten “ferie” synes jeg er innafor, men jeg kan jo innrømme at den gjerne har vart litt lenger enn først planlagt. Å være så lenge på Rhodos var aldri meningen – jeg skulle jo reise litt over alt denne sommeren, men her ble jeg visst stuck. Haha. Isabel i et nøtteskall. 



BIKINITOPP HER // SNEAKERS HER // SHORTS LEVIS HER

Nå har min dårlige samvittighet ovenfor dere tatt overhånd, så jeg blir å reise hjem ganske snart. Tilbake til vanlige rutiner, blogge som normalt og rett og slett gå tilbake til livet mitt. Det er vanskelig å blogge herfra i og med at det som skjer her nede gjerne ikke er så veldig bloggvennlig da det er mye festing innblandet. Jeg gjør jo ikke så mye annet spennende som dere hadde funnet interessant, så bloggmaterial er vanskelig å produsere her nede. Jeg ser at dere skriver at dere savner slik bloggen var før jeg reiste hit, og det har virkelig gnagd på samvittigheten min. Så, dere – nå går ikke dette lenger. Om ikke lenge er bloggen tilbake som før, og jeg tilbake i Norge. ❤️  Jeg håper det høres bra ut, og at dere ikke er alt for skuffet over med disse dagene. Klem!

23 kommentarer
    1. Gleder meg ☺️ Følger bloggen din vær dag, er innom flere ganger om dagen. Men jeg syns du har fortjent disse ukene uten tvil, fult forståelig at det kan være hardt og tøft for deg å drive med dette 24/7. Så et avbrekk er helt klart innenfor! Du har jo trossalt et liv utenom bloggen du også 😚

    2. Endelig. Tror du har mistet mange lesere i det siste. Bloggen har helt ærlig vært dørgende kjedelig.

    3. Er så vanvittig lei av bilder hvor du ser ned og tar deg til håret med bena i kryss.. På tide å lære seg noen nye pose eller?

    4. Ja særlig at du bryr deg om leserne og har dårlig samvittighet
      Men skjønner ikke hvorfor du er så stressa samme hva du gjøre ,kan du aldri slappe av og nyte ting eller

    5. du MÅ dra på restauranten RONDA ved havnen like ved bargata før du drar hjem!! stemningen der på kvelden er HELT magisk!! du kommer ikke til å angre.

    6. Så rart egentlig – at du drar hjem til det livet du så ofte sier fu synes er kjedelig og forutsigbart i Oslo, FOR å blogge mer derfra og skape fake innhold slik at leserne dine skal tro at du har en mer spennende hverdag enn du har nå.. hvorfor ikke gjøre noe for å tilfredsstille eggene behov fremfor lesernes? Ønsker du ikke å ha det bra på ordentlig i stedet for å fremstå som du har det bra? Hva er viktigst for deg? Indre fred eller fasade?

    7. Myyyyye spennende du kunne gjort på Rhodos som hadde skapt interessante blogginnlegg, er vel heller det at du har tatt valget om å drikke bort hele denne ferien din

    8. Singel till denne dags dato eller i forhold?
      P blir han kvar på Rhodos?
      Var det värt att dricka bort två månader på Rhodos?
      Klem💝

    9. Gjør hva du selv føler for, enten om det er Rhodos eller Norge og gjør en god blogg ut av det. Kos deg, ha ett fint liv og ta vare på deg selv<3

    10. Bella er faktisk den mest sympatiske norske bloggeren, så forstår ikke at folk skriver så mye teit. Mye bedre å ta fri enn å skrive meningsløse innlegg

    11. Kan du ikke skrive et innlegg om hvordan det har vært å henge med pierre igjen? Han har jo også vært en stor del av bloggen og deg? Ikke noe drittslenging-innlegg, men dine tanker og følelser? Du er fin ❤❤❤

    12. Det er så kjedelig med bilder fra Norge. Det er veldig synd og egentlig litt irriterende, at du så å si ikke har tatt noen bilder der nede.

    13. kan du slutte å linke til klæra dine som ikke er klæra dine? Sånn som Levis shortsen her, ble så skuffa når jeg fikk den i posten. Det er ikke den samme som du har på deg 🙁
      Altså elsker at du legger ved link, for du har utrolig mye fint, men mener bare at du ikke burde legge ved link til klæra som ikke egentlig er det du har på deg, det har skjedd flere ganger og det er sykt kipt å tro man bestiller noe å få no som egentlig ikke er helt likt, da er det bedre når du skriver at det er en lignede kjole/topp/Levis shorts som du også gjør av og til 😉 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg