HAN FIKK MEG TIL Å MISTE DET HELT

Gjør dere klar for en spesiell historie…

Det hele startet med at jeg ble litt for full, litt for kjapt. Det skal ikke mye til.. Etter en liten stund merket jeg at jeg måtte komme meg litt unna alle mennesker, da det ble litt for mye for meg. Ikke vet jeg hvorfor, men jeg ble plutselig veldig emosjonell så jeg satte meg ved havet for å få litt luft. Mens jeg sitter der helt alene og faktisk gråter, kommer det en jævla idiot (beklager språket) og trykker telefonen som han filmer med (med blitzen på) opp i ansiktet mitt. Altså, jeg ble så sjokkert. HVEM gjør sånn? Jeg forstår at det kanskje kan være spennende å støte på et kjent ansikt, men det å filme meg rett opp i ansiktet mens du åpenbart ser at jeg er lei meg og gråter? Det er bare vanvittig ufyselig. Ufyselig og respektløst. Jeg skjønner meg ikke på hvordan enkelte tenker. Hva er det som får en person til å tenke at det er greit? Heldigvis kom det en super skjønn gutt å trøstet meg og fikk denne idioten bort. Det finnes gode mennesker også! Takk Gud for det. 

Så dette er faktisk hendelsen som inntraff da jeg knuste telefonen min forrige uke… Kremt. Jeg må lære meg å slutte å la det gå utover mine stakkars iPhoner så fort jeg blir frustrert eller forbanna. Det er som en refleks. Det bare skjer, før jeg får tenkt meg om. Det er flaut å innrømme det, men jeg har kjøpt to nye iPhones på litt over to uker. På tide å slutte å sabotere for meg selv, kanskje?

Foruten om denne episoden synes jeg at det er super koselig når dere kommer frem til meg! Misforstå meg ikke, for jeg elsker virkelig å hilse på dere, men man må nesten se an situasjonen. Ikke sant? Om du ser en person er lei seg, er det ikke da en selvfølge at man ikke går frem å begynner å være direkte kvalm? 

20 kommentarer
    1. Uff! Han burde heller spørre deg om det gikk fint å heller gi deg en god klem!
      Er så mange vemmlige folk!
      Take care❤️

    2. Anonym: Hun skrev at det kan være spennende å se et kjent ansikt, ikke at hun er et spennende ansikt 🙂 Viktig å lese innlegget ordentlig før man kommer med en unødvendig spydig kommentar- så gi deg :*
      Flott av han som kom bort og hjalp deg fra en sånn ubehagelig situasjon! Får alltid en klump i magen hver gang du skriver at noe sånt skjedde, siden jeg skulle ønske jeg var der å kunne hjelpe deg 🙂 Du er en kjempe flink blogger, Isabell! Jeg håper denne ferien din har vært enda bedre enn det du sier, fordi det fortjener du! Takk for at du har gitt meg noe å lese og glede meg til i hverdagen. Ha en nydelig ferie videre og vær rundt mennesker som gir deg glede, du er en super flott jente. Klem <3

    3. Hej!
      Är det inte dags att ta med småsyskonen på en sommar semesterresa nu när du kommer hem?
      Förra resan till Bulgarien var väl lyckad? Portugal eller Sardinien är inte helt fel. Inte så mycket fest och fylla.
      Klem.
      Henrik😍💌

    4. Vil bare opplyse din uvitenhet: det er ekstremt mange nordmenn og svensker på Rhodos, som garantert vet hvem hun er. Er da åpenbart at han som filmet henne visste at det var henne og ikke en random. Blir helt oppgitt av enkelte her. Bare fordi du ikke liker henne betyr det ikke at hun ikke er et kjent fjes for mange skandinavere.

    5. 23:56: spørs jo hvor alle dei norske og svenskene har sett hu,er sikkert bare på paradise folk huske hu ,spess gutta,dei lese neppe bloggene hennes

    6. Æsj, så unødvendig gjort!! 🙁
      Du må skaffe deg en “festtelefon” til et par hundre kroner på Clas Ohlsson eller noe, så er det ikke så farlig om den går i bakken. Haha :p

    7. Hei, lurer på om du har vært åpen om den siste operasjonen du hadde? Husker det var hemmelig. Også leste jeg ikke bloggen din på en stund.

    8. Hei!
      var i rhodos akkurat og møtte deg nesten hver dag, du såg veldig overlegen ut at jeg rett og slett ikke tørte å komme bort.

    9. Du trenger SINNEMESTRINGSKURS! 🙂 Du påstår du er sterk psykisk, jammen sa jeg smør. Se på oppførselen din, og tenk gjennom hva du driver med. Det er jo creepy å lese!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg