JEG ER REDD FOR Å DELE DETTE

Det er ingen hemmelighet at jeg deler store deler av livet mitt med dere her på bloggen. Jeg deler mine tanker, mine planer og ja.. Så og si alt. Det jeg merker mer og mer er at jeg blir reddere og reddere for å dele for mye. La oss si at jeg har en mening om at jeg har lyst til å dra til Maldivene, men ender opp med å reise til Spania noen måneder senere istedenfor. Da får jeg kjeft for at jeg sa at jeg egentlig hadde lyst til å dra til Maldivene, men at jeg lyver i og med at det ikke ble noe av. Skjønner dere tegninga? Planene og ikke minst meningene mine endrer seg like mye som hvem som helst annen, og selv om jeg har lyst til noe her og nå, er det ikke sikkert at det er slik en måned senere. Ikke sant? Men i og med at jeg har det nedskrevet svart på hvitt her på bloggen, er det mange som mener at de kan “ta” meg på det. 

Jeg vil bare at dere skal ha det i bakhodet, at jeg også kan endre meg. Livet mitt er en forbanna berg – og dalbane, og det er ikke alltid slik at alle planene og ønskene mine går i boks. Ting skjer. Livet skjer. Ikke alt går etter planen, selv om jeg noen ganger selvfølgelig hadde ønsket det. 

Det er en av baksidene ved det å ha en blogg, for man får nesten ikke lov til å endre mening. Har man sagt noe, så er det slik det er nødt til å være for alltid. Det virker iallefall slik noen ganger, og derfor merker jeg at jeg holder litt ekstra tilbake på ting for tiden. Det skjer mye i livet mitt akkurat nå, men jeg har lært av erfaring at jeg ikke skal dele noe med mindre jeg er fullstendig sikker på det jeg mener og føler. Aller helst vil jeg være slik som jeg var før, da jeg startet å blogge. Da dreit jeg loddrett i, og skrev akkurat det jeg hadde på hjertet. Ingen filter. Det er da bloggen min var på sitt beste i følge meg. Nå har jeg blitt litt reddere, faktisk. Og det irriterer meg.

40 kommentarer
    1. Du har sikkert fått pratet ut med Pierre der nede, koser deg utrolig mye med han og innsett at dere kan få det til sammen likevel. Du tør ikke filme til mystory når du er med han fordi du vet folk følger med på hans story og du vil ikke folk skal se du er på samme sted som han. Når du drikker alkohol blir følelsene dine forsterket og derfor sitter du på en strand og gråter. Du vet ikke hva du skal gjøre fordi du vil innerst inne ha Pierre fordi du elsker han, men det er flaut å innrømme for hele Norge på bloggen din fordi du har skrevet gjentatte ganger at du er over han. Man kan faktisk finne tilbake til hverandre. Og hvem andre sin sak er det enn din og Pierre sin? Om han er det beste for deg, hvem andre skal fortelle deg at det er feil? Dere har opplevd absolutt alt sammen. Gå for Pierre, gjør det du ønsker med livet ditt. Jeg støtter deg!

    2. Redd for å fortelle om deg og Pierre bare? Er vel bare å innrømme det, for hvis du tror at folk ikke har skjønt at dere er mye sammen der nede, så er du virkelig dum..

    3. Er så enig med Ada. Selvfølgelig Kan ikke vi vite at det er akkurat slik du tenker og føler, men syns det hørtes ganske sannsynlig ut det hun skrev. Du må bare vite at selvom man føler at man er over noen, kan man absolutt finne tilbake til hverandre. Hvis du føler at det rette for deg er å bli sammen med Pierre, så må du gjøre det – uten hensyn til nettroll, bare til deg selv. Tross for dette, er det også veldig viktig at du tenker over om det virkelig er det beste! Tenk igjennom ikke bare det positive, men også det negative, slik at du ser det fra et helt perspektiv. Du kan og tenke På at dere har allerede slått opp – det er det en grunn til. MEN, vi vet nok ikke hele grunnen, så dette må du bare ta i betrakning og finne ut om det er det beste. Ønsker deg all lykke og kos deg MASSE på Rhodos!! Klem❤️ Forresten kan du gjerne snakke med meg, hvis du trenger noen å snakke med ❤️

    4. Du er fantastisk på alle måter Isabel, ingen grunn til å være redd!
      Du må drite i det alle som ikke har et liv eller noe positivt å komme med.
      Du må prøve å holde deg for god til det, de fortjener ikke å få den gleden å klare å rakke deg ned eller få deg til å bli redd.
      Vet hvor vanskelig det kan være, men du er så sterk dame med bein i nesen, at jeg tror ikke det egentlig er noe problem for deg å gi litt mer faen 😉 Super er du! 😘 Skriv akkurat det som faller deg inn, så driter du i resten 😄❤️ Klem

    5. Jeg skjønner godt at du ikke vil dele alt eller svare på alle spørsmålene du får – litt privatliv kan du forlange selv om du er blogger. Du vet – uansett hva du skriver eller gjør så er det alltids noen som må klage. Uff – du blir vel stressa og sliten av dette innimellom stakkar – det er liksom ikke bunn på maset til enkelte lesere .
      Du er din egen sjef så skriv og gjør hva pokker du vil – ikke la deg stresse av alt maset.

    6. Skjønner godt det du har skrevet her, jeg. Det er mange som holder folk til en umulig standard og som ikke kommer på hvor ofte man egentlig ombestemmer seg i hverdagen og evt med livet sitt. Hadde en kompis en gang som beskyldte meg for å lyve hvis jeg ombestemte meg (altså han mente at det jeg hadde sagt først var bare løgn siden jeg ombestemte meg). Nå er kanskje mitt eksempel et mer ekstremt ett, men jeg ser flere av de som kommenterer her komme med den samme holdningen. Du gjør det du vil. Gi faen i forståsegpåere som prøver å styre livet til andre. Å peke ut slike ting hos en blogger som endrer meninger er ikke det samme som å sette en politiker til veggs, men det virker litt som at flere tror det.
      Trenger du en å snakke er jeg her!

    7. AMEN ADA OG OPPFØLGER TIL ADA!!!!
      Det er ditt liv og du som skal leve det, så gjør akkurat det du føler for og vil uten å i det hele tatt ofre en eneste tanke om hva noen som helst vil tenke!! Lev livet ditt akkurat som du vil, som gjør deg lykkelig. Og om det er sånn at du er eller vurderer å bli sammen med Pierre igjen, så er det bedre å ha prøvd en gang for mye enn å angre resten av livet for å ikke ha prøvd.
      Mange klemmer!

    8. Jeg er på Rhodos nå, og jeg så du og Pierre kysse på lørdag, jeg synes det er koselig om dere finner tilbake til hverandre, savnet kan fort bli stort 🙂

    9. Vi alle endrer meninger av og til. Tenk hvis ting alltid skulle bli slik vi forestilte oss. Jeg forstår hva du mener med at du skriver det svart på hvitt her på bloggen. Vi som verken er offentlige personer eller skriver en blogg kan og si en ting, men gjøre noe annet. Forskjellen er at ingen bruker det imot oss på samme måte.
      Men vet du hva? Det er helt greit å endre mening. Verden går ikke under av den grunn. Hvis folk virkelig vil sitte og bedømme hva du sa for noen mnd tilbake kontra hva du føler nå, så tror jeg ikke på at de har forstått seg på livet. Ting skjer. Du må ikke være så streng mot deg selv. Og vær så snill, aldri skjemmes for det du føler. Vi får ikke gjort stort med det uansett.
      Håper du nyter dagene på Rhodos, og ikke tenk så mye over hva andre måtte mene. En dag er vi alle døde uansett, hvem husker vel dette da? Omring deg med de menneskene du føler er rett for deg, og ta et pust i bakken. Ingen kan fortelle deg at det du tenker eller føler er feil. Jeg heier på deg!

    10. “Det er ingen hemmelighet at jeg deler store deler av livet mitt med dere her på bloggen”. Eeeh, du deler et par bilder og kjedelige ting her og der, men ikke kom her å si at du deler “alt”. Alt for mange ganger sier du A og ikke B. Bedre å være stille, enn å fiske etter oppmerksomhet. Dobbeltmoralsk å si at du deler alt, når du i realiteten ikke gjør det. Er en del clickbait ute og går.

    11. Alle vet jo om deg og Pierre uansett, så skjønner ikke helt hva du er redd for. Kjipt at det var ett PR stunt, men dere må virkelig ha dratt inn mye penger på det.

    12. Det er lov til å endre mening. Det er de mange som gjør hele tiden. Da er det bare å skrive det. Er ikke snakk om løgner, men å endre mening. Ting skjer og ting endrer seg. Hvordan kan det være løgner? Bare å skrive i vei det! Løgner er om du sier du er i Rhodos men sitter hjemme for eksempel. Om ikke leserne dine har lært såpass, er det jammen på tide at de skjønner forskjellen! Om du finner tilbake tik Pierre er jo det bare hyggelig om dere vil prøve igjen. Det som hadde vært løgn er om hele bruddet hadde vært et PR-stunt som noen tror. De fleste tror nok ikke det.

    13. Ada!!!👏🏼👏🏼👏🏼
      Jeg er så enig med deg!
      Lev Isabel, du er et menneske som alle oss andre.
      Forskjellen er bare at du deler det.
      Husk at det fineste her i livet, er når et mennske bare er et mennske ❤️❤️😍 Du er ennå ung❤️❤️❤️❤️

    14. Enig me Ada 😊 Man kan faktisk finne tilbake til hverandre, gjør det du ønsker med livet dit Isabel ❤️ Ønsker deg alt godt ❤️

    15. Vi heier på deg ❤️ Husk at det er ditt liv! Vi bare ser på. Gjør det du vil, og det du mener er riktig for deg! Og heia deg og Pierre❤️❤️

    16. Det handler jo ikke om at du ikke kan få endre mening. Det handler om at du skryter hemningsløst av at du skal på dyre luksusferier til Maldivene, LA osv. Også ender du bestandig opp på billige charterturer. Da er det bedre å skrive at du ØNSKER og dra slike steder.

    17. Hva var meningen med dette innlegget? Var det bare et hint til leserne dine om at du skal bli sammen med Pierre igjen?

    18. Det er jo sikkert 2-3 uker siden du komenterte at det var “desperat” at Pierre reiste til Rhodos.
      Det er jo såklart helt lov å skifte mening om ting, alle gjør det! Men det er forskjell på å skifte mening om hvor man tenker å reise på ferie og feks, og hvilke sanger man liker, i forhold til hva du har følt og ment om feks din eks, Pierre.
      Du har ikke bare sagt én gang her på bloggen hva du føler, tenker og vil angående han, men opp til flere ganger. Du har virkelig gått inn for å nå frem til dine lesere om at slik han behandlet deg og holdt på, IKKE er greit! Du har stått på ditt og påpekt at det han gjorde var FEIL, og ikke noe du vil finne deg i. Og dette er jo ikke lenge siden heller, det er jo bare knappe 6-7 mnd siden det ble slutt mellom dere. Du har stått på ditt og vært forbilde for mange mange som opplever det samme angående det å være blind pga kjærlighet, og blir behandlet dårlig fordi man ikke ser det selv.
      Og jeg lurer virkelig på hva som kan ha skjedd nede på Rhodos som har gjort at en så sterk og logisk tankegang som det du hadde, kan ha endret seg på bare knappe 2 uker ish. Håper bare ikke du blir blind igjen pga Pierre, og glemmer alt du har fortalt oss og rådet oss til, for det er jo ikke greit i det hele tatt, slik han har vært? Syntes du virkelig det?
      Du har mast så mye om at du er gamle Bella igjen… og trenger alenetid og å fokusere på deg. Hva skjedde med det?
      Jeg er bare nyskjerrig altså, jeg forstår godt at man endrer mening fort, men på akkurat det området er det lurt å tenke seg om 2 ganger, det sier jeg av erfaring. Virkelig.
      Alt du har skrevet de siste mnd blir jo bare forkastet om du bare faller tilbake i armene hans, uansett hva grunnen hans er. Hvordan blir det for deg å se han på Paradise Hotel Sverige, og vite at det var rett etter han slo opp med deg?
      Gud nei… Ikke greit, spør du meg. Du er mye kulere når du står på egne bein 🙂

    19. Hvorfor skriver du dette innlegget? Alle skjønner at du er med Pierre igjen og at det er grunnen til dette innlegget

    20. Skjønner hva du mener, jeg har en liten “ubetydelig” blogg og jeg er blitt redd for å dele følelser og meninger, da kan jeg ikke forestille meg hvor skremmende det kan være for deg da du har flere tusenvis av lesere hver dag. :S

    21. Hva er vits i at du og Pierre skjuler hverandre når dere filmer og tar bilder på snap? Alle andre rundt dere som dere henger med filmer jo uansett at dere er med hverandre, både på snap -og instastory. Uansett, synes dere er veldig fine sammen :). Er i Rhodos nå, så dere kysset i bargaten på mandag, veldig søtt! Men uansett, ditt liv og dine valg. Du velger selvfølgelig helt selv hva du vil dele med leserne dine og ikke.

    22. Helt greit å bli sammen med en eks. Det som er spes er at du har fremstått så forsmådd at du har gått inn for å knuse ham.

    23. Syns det er ganske lavt mål av deg og si såå mye som du sa om han, og at du var ” såå ferdig med han” for å kalle han desperat, men engang gutten setter foten ned i Rhodos så løper du t han? Snakk om å være verre enn han. Du er bare redd for at han skal ligge med andre jenter der nede noe han hadde 10000% gjort, det er derfor du ikke reise derfra også, redd for at gutten skal ligge rundt med alle nå sant?
      Off Isabel, vet ikke hva jeg skal tro, trodde du var blitt bedre enn dette, men tilbake til den dumme og naiv Isabella dessverre.
      Martine.

    24. Se på all støtten du får fra leserne dine! Vi heier på deg Isabell, ta Pierre hvis det føles rett, vi er der alltid <3

    25. Jeg skjønner at du er redd for å poste diverse ting…..
      Det er jo flere tusen personer som leser bloggen din hver dag!.
      jeg liker hvert eneste innlegg du skriver!
      Stå på videre!
      Klem❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg