JEG HAR BESTEMT MEG

I dag booket jeg flybillett hjem! Shit, tenk at disse solfylte dagene har kommet til en ende? Jeg har vært her litt vel lenge nå, og jeg må ærlig si at jeg ikke trodde at dagen hvor jeg ble lei av denne øya kom til å komme. Men her sitter jeg da, og skulle aller helst ønsket at jeg kunne vært i Oslo allerede nå, i skrivende stund. Så lei er jeg altså. Og som jeg har sagt tidligere: jeg må hjem for å komme tilbake til vanlige rutiner med bloggen. Dette går jo ikke lenger, det innser jeg også. På tide å ta tak i livet igjen, og ikke bare ha det gøy. 😊 Det var på tide at flybillett endelig ble booket! Jeg har pratet om det en liten stund nå, men aldri faktisk gjennomført bookingen. Hvorfor er et godt spørsmål. Jeg klarte vel ikke helt gi slipp på disse solfylte dagene på favoritt øya. Været hjemme i Norge er jo ikke særlig fristende sammenlignet med her, haha. MEN, kjenner jeg meg selv rett blir jeg ikke i Oslo så alt for lenge før jeg legger ut på et nytt eventyr. Ikke et feste-eventyr, vel og merke. Det har jeg fått nok av. 

I starten av neste uke er jeg altså hjemme! Gud, som jeg savner alle de fine vennene mine. Og ikke minst mine kjære småsøsken som jeg leeengter i hjel etter å få klemt på igjen. Sukk.. Det blir fint å komme hjem igjen. 💞 

21 kommentarer
    1. Fysj hvorfor har du trusa i rumpsprekken? Når du er i et så varmt land og vil svette mye, nei æsj. Håper du vasker de trusene selv. God helg og god tur hjem til Norge

    2. Har du tenkt å søke hjelp i forhold til å knuse ting? Plusselig kan det gå for langt uten at du kan kontroll….

    3. Synet du virkelig det er bedre å lyve for oss lesere enn å fortelle oss sannheten om deg og Pierre og få litt kritikk ?

    4. Hva tror du lokalbefolkningen (og andre) synes om at folk går rundt i gatene i bikini, og med bikinitrusa dratt godt inn i rumpesprekken?

    5. Ida: fy faen for ein jævlige person du e! Isabel e nok fullstendig klar over at hu e slank, og hu opererte seg mest sannsynlig til større bryster og rumpe av nettopp den grunn at hu ønske å se mer kvinnelig ut. At noen kan sitta på lira ut av seg sånn piss te andre folk blir eg fullstendig sjokkert av! Verden asså, det blir ein drittplass med sånne mennesker som deg

    6. Årets bikinimote er virkelig drøy og lite kledelig. Trusa dratt langt inn i rompa og opp etter ryggen.

    7. ikke rart folk tar bilder av deg vist du går halv naken rundt i gaten. litt anstendighet må jo du ha. selv om det er varmt land. Trenger man ikke se ut som man er prostituert

    8. Rebekka: hu ser unaturlig kvinnelig ut isåfall
      Ikke mange tynne jenter har svære tits og svær ræv naturligt ialf

    9. At folk kan holde på sånn… kommentere på denne måten… trusa dratt langt inn i rumpa? Viss alle ser etter er jo trusa laget sånn, string? Vi har kommet til 2017, er ikke så rart at verden utvikler seg å operasjoner er mer og mer vanlig.. å de som har råd, hvorfor ikke så lenge de får et bedre liv med bedre selvtillit? Går ann å prøve å se ting fra andres ståsted å ikke brake ut med masse dritt, alle mennesker har følelser selv om det kan virke som de har ingen.. Jeg misunner vertfall de som har penger, men er forskjell på de som er født med masse penger mellom fingrene eller de som “plutselig” får det, som Isabell etter paradise deltakelsen.. er jo lov å gå litt bananas i starten å kjøpe det man vil å bruke pengene like fort som de komme inn, hadde vel alle gjort? Betyr jo ikke at hun ikke har en plan for livet… Klem til deg Isabell 😘

    10. Herregud. Se på deg selv. Eier jo ingen skam. Du ser så forferdelig ut etter alle disse operasjonene dine. Må være kjipt å bruke så mye penger og fortsatt se helt jævlig ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg