UKENS SPØRSMÅL

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bikini overdel HER // truse HER

Har du truffet på Pierre etter at han kom til Rhodos? 

Ja, denne øya er ikke spesielt stor, så det hadde vært umulig å ikke støtt på hverandre.

Føler du ikke at livet ditt er tomt når alt du gjør er å feste, spise og sove? At det er meningsløst og ikke noe som vil gi deg noe i lengden?

Jo, til en viss grad. Jeg er nok litt forvirret for tiden når det kommer til hva jeg vil gjøre med livet mitt, men akkurat nå er det sommer og jeg har tatt meg friheten til å feste og være på ferie. Jeg skal ta tak i alt igjen så fort jeg er tilbake i Norge, som er allerede neste uke. Det skal bli deilig å komme bort fra all alkohol og festing nå, for shit så lei jeg er. Haha.

Du kan jo ikke leve av bloggen for alltid. Hva tenker du å gjøre etter dette?

Jeg har et par idèer som jeg vil gjøre til virkelighet etterhvert, så jeg stresser ikke enda. Jeg elsker å blogge og trives veldig godt med det per dags dato, men jeg vil selvfølgelig ha noe “tryggere” å falle tilbake på dersom bloggen dør ut om et par år. Jeg håper forøvrig aldri at det blir å skje, da. Jeg elsker dette lille universet mitt!

Kommer du til å flytte ut av Norge når du kommer hjem?

Nei, jeg blir ikke å flytte til utlandet. Jeg skal derimot reise veldig mye! ✈️

Hvor lang tid bruker du på å sminke deg til hverdags?

Hmmm! Det kommer helt an på hvor god tid jeg har, haha. Vanligvis bruker jeg kanskje 30-40 minutt? Jeg kan være kjappere og jeg kan være tregere. Jeg elsker å bruke god tid foran speilet. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvor setter du på vipper?

Jeg drar til Kasja på Lashes By Kasja. Nettsiden finner du HER! Hun er så vanvittig flink, altså. Kommer aldri til å bytte henne ut noensinne. Hun gir meg de perfekte vippene! Jeg har seriøst aldri fått så mange fine komplimenter på vippene mine som det jeg har fått etter at jeg begynte å gå til henne. Hun er suveren!

Er du konfirmert?

Ja, jeg konfirmerte meg kristelig. Det er mange som tror at jeg er muslim, men det er jeg altså ikke. Med det sagt er jeg ikke noe religiøs av meg overhodet, men på “papiret” er jeg kristen.

Noen fortalte meg at du egentlig er en gutt. Er det sant?

Det er mye man hører om meg, gitt. Nei, det er nok ikke sant. Jeg er født som jente. Haha.

Hvilke mystories er dine must? De som du gleder deg til å se?

Hmm.. Jeg følger mange på snapchat, men den absolutt mest interessante for min del må faktisk være Kylie Jenner. Jeg elsker hennes mystories! Alt er så luksuriøst og glam. Slik liker jo jeg, vet dere. Hehe!

___

LURER DU PÅ NOE? KOMMENTER SPØRSMÅLET DITT, SÅ SVARER JEG NESTE UKE!

43 kommentarer
    1. Av 100 spm om hva som skjer mellom deg å pierre så velger du å svare på at du har troffet på han pga dere begge er på samme øy. Jeg dauer xD haha

    2. 🖤 Skal du bytte ut implantatene i rumpa om noen år, eller holder de seg så fine hele livet?
      🖤 Hvordan er du i et forhold? Blir du lett sjalu osv? Er du veldig åpen om ting?
      🖤 Hva synes du om at de nye Paradise deltakerne har nådd over deg på topplista til Blogg.no? Føler du deg ikke litt “gammel” og kjedelig, eller er det noe du ikke tenker på?
      PS! Du må ha mer videobloggs and stuff når du kommer hjem fra Rhodos 🖤

    3. Hvem er denne “Henrik” som kommenterer/kritiserer på ditt hvert eneste innlegg? Noen du kjenner i virkeligheten?

    4. Jeg lurer på om det er slik at du får flere negative kommentarer enn de fleste andre bloggere? Jeg har nemlig inntrykk av det, og lurer på hvorfor det er slik? Misunnelse eller noe annet?

    5. Hvorfor sluttet du å gå til hun som fikset vippene din før? Syns å huske det var en venninne av deg? .

    6. Virkelig? Du kunne bare skrevet at du er med P hver dag, alle ser bilder og videoer av dere hele tiden. Dette blir for dumt

    7. Du går ofte å ordner bryna dine (knallfine btw)- er det kun det som gir deg løft eller har du botox også som hjelper til å løfte ? Jeg må nemlig bruke det sist nevnte alternativet for å få ett løft som du har – er derfor litt nysgjerrig på det altså.

    8. “Med det sagt er jeg ikke noe religiøs av meg overhodet, men på “papiret” er jeg kristen”
      Er man ikke kristen eller ikke kristen? Du sier jo du ikke er religiøs av deg, men på papiret så er du kristen? Selvom du konfirmerte deg kristelig, så betyr ikke det at du må være det nå.. Synes det var en litt rar vinkling, enten så er man kristen, eller så er man ikke.
      god søndag! 🙂

    9. Hva har du og Pierre funnet på nede i Rhodos da dere har vært der sammen?
      Og skammer du deg ikke over at når du plutselig etter noen uker skal videosnappe av at du prater med “oss”, når du har vært dårlig på å blogge og snape, så reklamerer du for produkter?

    10. Hei,kunne du ha laget et innlegg om hvor du er i Hellas? Feks favoritt utflukt,sted å spise,hvor man shopper osv? Kom akkurat hjem fra Rhodos faliraki og sitter bare med negative tanker om stedet. Hadde vært gøy med en oppdatering på bedre opplevelser😊

    11. Først sier du at Pierre er desperat som kommer ned til Rhodos da han visste du var der, nå så er det du som løper etter han? Logikken er hvor?

    12. Syns du ikke det er flaut å legge skjul på at du er med P? Alle kan se snapper av dere hver dag, til og med på P sin snap. Så det er virkelig ikke vits å late sio dere bare har “støtt på hverandre”. Å man merker det siden du aldri snapper hvor du er lengre, så vi ikke skal se at du å P snapper fra samme sted. Du vet, folk er ikke domme:) skjønner om du er flau mtp alt du har sakt etter bruddet, men slapp av, folk forstår deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg