JEG REISER IKKE HJEM ALENE

Dagens frokost..

Nå nærmer det seg hjemreise med stormskritt. Helt ærlig, jeg har jeg grugledet meg veldig. Jeg gleder meg til å komme bort fra all fest og fyll, for det har jeg virkelig fått nok av. Kroppen og sinnet mitt orker ikke en dråpe alkohol til. Hvorfor jeg gruer meg, er fordi at jeg kommer til å savne alle de fine menneskene her nede som jeg har tilbrakt tid med fra morgen til kveld i syv uker. Jeg har ikke vært alene i et eneste sekund. Det føles litt som da jeg deltok på PH, da føltes det helt likt når jeg visste at jeg skulle hjem og skille vei med alle de andre. Man får litt panikk. Det å gå fra å ha så mange mennesker rundt seg 24/7 til å plutselig være mutters alene hjemme i leiligheten i Oslo er ikke særlig lokkende akkurat nå. Det blir nok vanvittig ensomt, spesielt i starten. Ensomt og rart. Jeg får helt enkelt tvinge vennene mine på overnatting de første dagene, haha. 

Selv om jeg reiser hjem alene akkurat nå (og det føles kjipt), beroliger jeg meg med at de fleste reiser hjem snart, de også. Så sånn sett reiser jeg ikke hjem alene, føler jeg. Matilda og Rebecka har jo allerede dratt hjem, så de blir jeg jo å besøke asap. M i Stockholm og R i Oslo. Godjentene mine som jeg har skapt så mange fine minner sammen med på denne øya. AH! Livet har søren meg vært fint disse ukene, det er sikkert og visst.

I dag skal jeg få unnagjort to ting: kjøpe en til koffert, og spise taco på Savas. Sistnevnte er så latterlig godt! Dit må dere virkelig dra dersom dere er/skal til Rhodos. Kylling taco er min favoritt!

9 kommentarer
    1. MYE finere uten den tacky gulløyneskyggen og eyeliner. Huden ser ekstremt mye bedre ut uten highlight/contour også. På tide å bytte sminkestilen din kanskje? Det finnes jo så mange måter å sminke seg på, istedenfor å bare holde seg til den samme looken hele tiden. Tror de fleste syntes du er mye finere uten/med lite sminke. Men se gjerne opp når du er uten sminke så vi ser deg 😀

    2. Aldri kommentert innleggene dine før, og føler egentlig du bruker overskrifter som click-bait.. men dette måtte kommenteres. Seriøst, du har veldig fin hud, ser veldig fresh ut uten all den hudsminken. Blir selv irritert når folk sier ”demp sminkeforbruket”, men du trenger virkelig ikke så mye as.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg