DET ER OVER FOR GODT

annonselenker

(annonselenker) BODY HER // SKJØRT HER

Jepp, da befinner jeg meg plutselig hjemme i leiligheten min i Oslo igjen. Nå er ferien over for godt! Nå er det tilbake til hverdagen, tilbake til regnet og det triste været. Ha det til sommer og sol. Blæh! Jeg er i grunn ganske OK med å være hjemme igjen. Det føles godt, selv om været suger. Haha. Jeg kom hjem i går, og jeg kan love dere at det ble en rimelig slapp dag for meg. Jeg gjorde ikke annet enn å sove, se på film i senga og så bestilte jeg så klart mat på døra. Valget falt på sushi OG thaimat. Mmm! Så utrolig godt. Midt på natta cravet jeg brødskriver med Norvegia, skinke og Brelett, så da tok jeg føttene fatt og løp avgårde til Joker som heldigvis har døgnåpent. Følte meg som det matvraket der jeg satt å trykket innpå med skive etter skive, men hey! Det er søren meg lov. Som jeg har savnet brødskiver! Det gjør jeg forøvrig ALLTID når jeg er bortreist over lengre tid.

I dag stod jeg opp tidlig for å dra på vippetime hos flinkeste Kasja. Vippene mine skrek etter påfyll, så dere kan tro jeg er fornøyd nå. Hehe! NÅ er de on fleek. 😉 Jeg får det forresten sponset, men jeg hadde naturligvis ikke gått til Kasja dersom jeg ikke hadde vært fornøyd. Hun er virkelig best!

Så, hva gjør man nå da? Plutselig er det helt rolig rundt meg. Det er rart å brått være helt alene igjen, med tanke på at jeg har vært omringet av masse folk 24/7 i syv uker. Det er merkelig, men litt deilig også. Nå får jeg vel finne tilbake til roen (om det er mulig). En ting må jeg hvert fall gå gjort før jeg drar på middag og drinker med en venninne i kveld, og det er å pakke ut av de to koffertene jeg har reist med. Finnes det i grunn noe kjedeligere enn nettopp det? Haha, faen. Baksiden ved å reise…

Nå må jeg hive meg rundt å komme i gang. KYSS!

23 kommentarer
    1. Fy for et lite innholdsrikt liv du har og smålige verdier. Vipper ditt, vipper datt… skriver jo på repeat hele tiden. Du er ikke en blogger altså, du hare bare hatt flaks. En skam mot de som faktisk er skribenter.

    2. Drinker med veninne????
      Du har ju skrivit att det skulle vare slutt med alkohol.
      Du står verkligen fast vid vad du lovar!!!!!!

    3. Hvordan klarer du å holde deg så utrolig tynn og fit? Føler du spiser mye usunt hele tiden på Snap og ellers på bloggen. Trener du mye og eventuelt hva?

    4. Hvis dere synes Isabel er så jævelig kjedelig er det vel bare å slutte å lese bloggen hennes? Finn heller en annen blogg å lese enn å sitte å prøve å diktere hva hun skal og ikke skal skrive om. Hun skriver om hverdagen sin, man kan vel ikke forvente at folk har dritspennende og dramatiske ting som skjer hver dag? Begynner å bli ganske lei av å se de samme negative kommentarene på hvert eneste innlegg, og jeg kan bare forestille meg hvor lei Isabel må være.

    5. Hvorfor skriver du ikke om deg og Pierre? dere var jo sammen så og si hver dag siden han kom ned dit, og dere dro vel hjem sammen også… sover han hos deg nå?

    6. Er ingen som har lagt merke til at du trenge nye vipper ,så da er dt vel ikke så big deal å ta nye vipper sjeldent ,dei ser jo like ut samme om dei er nye eller gamle

    7. Enig med deg Naomi – hvorfor i h….. klikker de seg inn når de syter å klager hele tiden . Få dere ett liv for pokker !!!
      Du som nevner ordet skribent der oppe – dust – dette er en livsstilslogg – hvordan hun skriver er vel ikke så vesentlig vel. Vi andre som klikker oss inn her vil se hva Bella driver med – hvor hun er å fikser ting (vipper fek) osv . Skribent – himmel – så teit du er !!!
      Kos deg i kveld vakre deg 😀

    8. Reiste du og Pierre hjem sammen?
      Savner dere som et par. Men jeg liker singel isabel bedre🙊
      Håper du kan får komme deg på plass nå som du har
      kommet til Oslo.
      Hvorfor reiser du ikke med Martine L og Sofie til Bali på
      Surfcamp? Det hadde vært noe for deg👍🏻

    9. Hvorfor er du ikke med søsknene dine som du savnet på Rhodos i stedet for å dra på byen for å ta noen drinker og bruke tiden på nettshopping

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg