NÅR DET HAR SKJEDD ALT FOR MYE

Et lite bildedryss fra dagen i dag som jeg tilbrakte med min kjære Therese. Herregud, så mye som har skjedd i det siste som vi ikke har fått oppdatert hverandre på. Det er jo helt krise! Det gikk virkelig opp for meg hvor lenge jeg faktisk har vært bortreist nå, for det var jo ikke måte på hvor mye vi hadde å fortelle hverandre. Det har skjedd mye på hver vår kant, så det var utrolig godt å få pratet ut med denne finingen av en venninne jeg har. En bedre lytter skal du lete lenge etter! Gode Therese ❤️ Det er så viktig med gode venner som du vet at alltid er der for deg, uansett hva det måtte gjelde. Jeg er evig takknemlig for alle de fine menneskene jeg har i livet mitt. Jeg er søren meg heldig! 

Vi dro på RUST, som jeg forøvrig aldri har hørt om tidligere. Men god mat, det hadde de! Om dere drar dit anbefaler jeg søtpotetpuré på det sterkeste. Vi bestilte ekstra så god den var. Yum! Vi satt å skravlet i et par timer før vi tok en liten spasertur til Slottsparken. Det er jo helt nydelig der! Tenk å sette seg der å ha en koselig piknik når solen skinner? Det må jeg definitivt gjøre (om solen noensinne titter frem igjen, da). Jeg merker at jeg blir oppriktig nedstemt av regnet, ass. Lykke til Bella, for det er visst nok meldt regn 8 av de neste 10 dagene. JUUUHU!!!!

Jeg runder av her nå. En videoblogg skal spilles inn med en åpenhjertig prat om livet mitt for tiden. Privatlivet, bloggen, Rhodos etc. Den kommer ut i morgen eller på fredag! Klem.

21 kommentarer

Siste innlegg