I DAG ER EN STOR DAG

A little selfie-session… 💋 ✌🏼

For første gang i historien skal jeg endeeelig få oppleve Findings! Jeg har alltid vært bortreist på denne datoen tidligere år, så jeg har vært like frustrert hver gang. Festivaler er jo virkelig noe jeg eeeelsker! Jeg er så forbanna giret på denne helgen at dere aner ikke. Det skal bli så gøøøøy!!! Nå er det ikke lenge før jeg kaster meg i en taxi avgårde på vorspill med alle de fine vennene mine. Vi er en hel gjeng som skal samle oss før vi drar videre. Dette kan ikke bli annet enn top notch. GLEDER MEG! ⚡️ Håper på å se mange av dere der også, det er jo tross alt utsolgt. Herre, jeg får goosebums. JIPPI! Jeg viser dere dagens look senere. Antrekket mitt er ON POINT! 😁

37 kommentarer
    1. du er jo egentlig så utrolig pen. hvorfor gidder du å ødelegge med steinhard contouring og øyesminke? hele deg forsvinner. det er så synd, for du er så mye penere uten mye sminke. du kommer helt sikkert til å forstå det selv etterhvert – håper jeg.

    2. En dag kommer hun nok til å innse at hun sminker seg utrolig voldsomt, og at et mykere uttrykk kler henne mye bedre. Men den dagen er ikke i dag.

    3. Hei, Isabel!
      Du er en veldig flott jente, men jeg synes også at du er mye penere når du toner litt ned på sminken. Jeg mener ikke dette slemt, kun som et lite tips: det ser som oftest bedre ut om man velger å spille opp øynene ELLER leppene, ikke begge. Det blir fort for mye som kjemper om oppmerksomheten på en gang. Dette gjelder ikke bare deg, men folk flest 🙂 Men i ditt tilfelle, iallfall denne gangen, er det også en ganske hard contour på gang. Det er litt synd at så mye sminke på en måte “spiser” opp de vakre trekkene dine… Igjen, dette er kun ment som et tips 🙂 Og hvis du liker denne looken på deg, er det bare å kjøre på! 🙂 Jeg bare synes at du er så flott, at du burde vise ansiktet ditt uten så mye på 🙂 Håper du koser deg på festival, klem Pia

    4. Hei! Jeg liker å lese bloggen din, men syns det er kjempe kjedelig med så lite varierende bilder.. du bruker kun bilder av deg selv i innleggene. Hadde vært fint å sett noe annet av og til også 🙂 bilder er jo en stor del av bloggen, og jeg får mindre lyst til å titte innom når det er lite variasjon.

    5. Lurer på om du har like stor passion for bloggen din som du hadde før? Føler bare du la mer sjel i arbeidet ditt før og det kom fram så godt på bloggen. Nå føles det ut som om du kommer med ett innlegg til dagen fordi det er jobben din og du føler du må, ikke fordi du elsker det. Jeg forstår at det sikkert tar litt tid å venne seg til hverdagen etter en så lang ferie, jeg forstår at når du var på ferie så var det ferie og du trengte å slappe av, jeg forstår også prioriteringer i livet. Du har nok andre ting i livet som er viktigere enn bloggen og sikkert ting som skjer på privaten, men jeg lurer bare på om vi får se mer av den kreative Bella nå til høsten? klem<3

    6. Holy fuck, her var det mye highlighter og solpudder! Skulle Teo du hadde penger nok til å ta deg et lite sminkekoster og finne ut hva som kler deg

    7. Åååh, du er mitt store idol! Jeg vil se ut som deg! Alltid on fleek. Kan du lage sminke-video pliiis? Og så digger jeg å se bilder fra partys du er på. Hun svenske virker ikke grei, men prøv å ikke skrive stygt om henne likevel. Love you!

    8. On point! Herre, du er stunning beautiful! Du blir penere og penere! Du har ALT, ingen over – ingen ved siden av! Så hun der i Sverige trenger du ikke å gidde å skrive om (dessuten blir hun sikkert lei seg!?) Jeg tror du børr ikke skrive dårlig om andre. 🙂

    9. Vet du liker deg selv med mye sminke. Jeg skjønner ikke det da du er så nydelig uten. Mye søtere naturlig.

    10. Du er nydelig 😍 vil du være en engel å dele hva slags merke og farge det er på leppestiften? 💋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg