JEG VIL IKKE INNSE AT DET ER OVER

reklame

Det gikk virkelig opp for meg da jeg var ute å gikk en powerwalk at høsten virkelig er rett rundt hjørnet. Hvor ble det av sommer-månedene? Ærlig talt, de har jo flydd forbi i en skummel fart. Jeg føler ikke at jeg har rukket å gjøre stort denne sommeren, og det irriterer meg. Jeg hadde jo så mange planer! Hva skjedde? Jeg har vansker med å akseptere at det snart er september, altså at høsten er her. Nei, nei og atter nei! Jeg vil virkelig ikke… Heldigvis har jeg mye å se frem til den kommende måneden, så det er i det minste et lite plaster på såret.

(annonselenker) JAKKE HER // BUKSER HER

Det kan neppe bare være jeg som ikke får lyst til å gjøre noe som helst på gråe og triste dager som denne? Nå vet for så vidt ikke jeg hvor du som leser dette befinner deg, men her i Oslo skinner ikke solen i dag akkurat. Det er skikkelig kjedelig vær, og da får jeg kun lyst til å gjøre en ting: ligge i sofaen under et varmt teppe i ført koseklær, drikke kakao og se på serier dagen lang. Det resulterer med andre ord ikke i veldig innholdsrike dager, haha. Jeg har fått litt ut av dagen i dag likevel, da. Tidligere var jeg ute på en powerwalk, sendt av gårde en pakke og ryddet leiligheten. Nå skal jeg straks på vippetime, før jeg skal plassere meg tilbake i sofaen for resten av kvelden. Det er lov å være litt lat i blant, ikke sant? 😉

14 kommentarer
    1. Nei takk og hade. Denne bloggen er Norges mest meningsløse blogg.lurer leserene til å klikke inn hver gang. Bruker falske linser på øyenfarge for å få øynene til å se lysere ut. Jeg gir deg maks 1 år til. Så håper jeg du er glemt. Dette er bare tragisk

    2. “ligge i sofaen under et varmt teppe i ført koseklær, drikke kakao og se på serier dagen lang. Det resulterer med andre ord ikke i veldig innholdsrike dager, haha. Jeg har fått litt ut av dagen i dag likevel, da.”
      “Powerwalk, sendt av gårde en pakke og ryddet leiligheten. Nå skal jeg straks på vippetime, før jeg skal plassere meg tilbake i sofaen for resten av kvelden.” Dette mener du er jobb 24/7…? 😛

    3. Ja du. Du har jo ikke värt hjemme i Norge, kanskje derfor du ikke vet at sommeren har värt der hvor du bor.Du kan jo ikke väre irritert, du valgte å väre på Rodos i 7 uker. Kanskje priotere anderledes neste år! Ingen kritikk, bare forteller deg at man ikke kan bli sur over noe man kunde gjöre anderledes. Syns det er kos med höst jeg, te og en god film. Gleder meg!

    4. Heii Isabel jeg lurte på en ting tar du klassiske vipper eller volum vipper? Du er utrolig fin forresten, u go girl

    5. Ja, det er absolutt digg med late dager iblant og det er noe vi alle trenger 🙂
      Men hvordan kan du si at du jobber 24/7 når du idag har tatt deg en powerwalk, vært på posten, ryddet leiligheten, fikset vippene og skal bruke resten av kvelden i sofaen? På toppen av det er dette det eneste innlegget du har skrevet idag. Og dette er et seriøst spørsmål fordi jeg helt alvorlig lurer på hva du egentlig definerer som jobb, mtp at du hevder at du jobber 24/7. Dette er IKKE ment som kritikk! Jeg leser bloggen din opptil flere ganger om dagen og har gjort det siden du begynte å blogge. Jeg er bare nysgjerrig. Håper på svar 🙂

    6. Jeg er en av de som absolutt elsker høsten og vinteren, men som ikke er så utrolig begeistret for sommeren. Den er grei nok i begrenset mengde, men nå er jeg lei og ønsker gjerne høststormer, trær som rister av seg rødt og gult løv, og etterhvert nysnøen velkommen med åpne armer! Gleder meg til varme klær, pledd, en god bok og en kopp kaffe i sofaen!

    7. Jeg skjønner at det er din blogg og du må få skrive hva du tenker å mener, men kan du prøve å klage litt mindre på været? Du bor jo faktisk i Oslo som er den byen med best vær av alle byene i Norge, så sååå gale er det ikke. Det er jo dårlig hvis man sammenligner med typiske sydenland, men man trenger ikke å kommentere det hver gang.Hilsen en jente fra Bergen som vet hva regn er.

    8. Norges meste meningsløse blogg! At du får så mye betalt av å fikse negler, ut å spise og shoppe på Nelly e jo helt tragisk. Alle andre toppbloggere har jo i hvertfall Noke nytt å komme med! Og de engasjerer seg for Noke! Dette her e jo helt tragiskt!

    9. Vært fast leser av bloggen din i lang tid, men nå er synes jeg det begynner og bli fryktelig kjedelig og meningsløst. Så im out, ingen fler klikk fra meg

    10. Herregud jenter. Mange her som er misunnelige på Isabel. Hvorfor gidder dere lese bloggen hennes hvis dere er så misfornøyde? All respekt til Isabel som greier å tjene gode penger på bloggen sin. Hva hun brnuker pengene sine på har dere ingenting med

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg