JEG ER SINGEL

Femte hjulet, wazzaaap ✌🏼

PJUH, for en kveld jeg hadde i går! En veldig gøyal og morsom kveld, vel og merke. Endelig ble jeg gjenforent med beste Rebecka og Sebastian igjen! SOM jeg har leeeengtet. Hver gang R har befunnet seg hjemme i Oslo har jeg vært bortreist, og omvendt. Så lenge får det aldri gå mellom de gangene vi møtes ever again. Hun er seriøst min lykke-pille! ❤️ Kvelden startet med en hel gjeng hos R hvor vi vorset, før vi dro på Forza festivalen. Vel, jeg har ikke så mye å si om Forza, annet enn at… Vi ble veldig satt ut alle mann. At det skulle være så dårlig var vi IKKE forberedt på overhodet, haha. Helt krise faktisk. Men men! Det viktigste er at vi koste masse i hverandres selskap. Vi var jo en hel skoleklasse virket det som, så det manglet ikke på flotte mennesker i vår gjeng i hvert fall!

I dag har jeg hatt tidenes mest rolige start på dagen. Mailboksen har blitt tømt mens jeg har sett på Unga Mammor på viafree.se. Jeg elsker den series! Så mange flotte, flinke og unge mødre som kjemper på hver eneste dag. Jeg får sånn respekt for alle som er i samme situasjon som dem. Dere er så utrolig sterke! ❤️ Nå er det rett før jeg må løpe, for jeg skal eeendelig på brynstime igjen. Brynene mine har sunget på sitt siste vers en god stund nå, så det skal bli latterlig deilig å la Elin utføre sin magi på dem.

Til slutt vil jeg bare avslutte med å fortelle dere at ja, jeg er fortsatt singel. Jeg får spørsmål om det hver eneste dag, og folk mener at jeg “lyver” om min sivilstatus. Det gjør jeg ikke. Alt jeg vil kommentere er at jeg ikke er i et forhold, så jeg er med andre ord singel enda. Nå håper jeg at jeg slipper å få det samme spørsmålet stilt om igjen og om igjen etter dette. Jeg har jo svart på det tidligere også, men nå gjør jeg det enda en gang. 

16 kommentarer
    1. Du kan vel heller si at du er singel, men at du er på gang med noen. Alle vet jo at du og pierre har hengt en del siden rhodos

    2. Hvordan vedlikeholder du vippene dine når du bruker eyeliner ca hver dag, osv? Er så redd for å ødelegge dem fort hvis jeg bruker mye sminke 🙁

    3. Har brukt “vans old school” skoene i 6 år, da jeg så at du hadde de, var det bare å selge alle jeg har… hater at nelly skal ta inn sånne type sko og selge de til bloggere for så at alle fjortiser skal gå med det….

    4. Spotta deg med Pierre, likte dere veldig god så syntes det var sykt kjipt at dere gjorde det slutt! Er det fortsatt en greie?☺️

    5. Flott at du hadde en fin og koselig kveld sammen med venner, virkelig! 👍 Det som bare går gjennom mitt hode når jeg leser dette innlegget (og noen tidligere innlegg og snaps fra dagene før) er at du sier at du jobber såkalt “24/7”. Du vet hva akkurat det “uttrykket” faktisk betyr? Sier og mener selvsagt ikke at du ikke skal kunne dra på byen med venninner, spise lunsj med de, dra å få fikset øyenbryn, vipper, negler osv. Men da må du heller ikke si at du JOBBER 24/7. Jeg jobber i ambulansen og jeg gikk på vakt fredags morgen 08.00 og går ikke av vakt igjen før mandags morgen kl 08.00. Det er bra mange timer du må oppholde deg på samme sted for at du bokstavelig talt skal være beredt og klar mellom disse timene/døgnene. Og selv om det er en urolig krevende jobb både fysisk, og ikke minst psykisk med tanke på alt vi får se og oppleve hver dag som omhandler alt mellom liv og død, så går jeg ikke rundt å sier til folk at jeg jobber 24/7. For det gjør jeg ikke, ikke engang i dette yrket er det LOV å jobbe så lenge og mye. Så selv om jeg tar med meg jobben hjem etter hver eneste vakt og tenker på alle inntrykkene, ting jeg burde ha gjort annerledes, ting jeg vil bli bedre på, hvordan det gikk med den pasienten som vi overførte til sykehuset etter han/hun fikk ett slag, og rett og slett prøve å fordøye ting som blir brent fast i minnet, så nei, jeg er ikke på jobb 24/7. Og jeg skal ikke komme med en lang lekse om hvordan og hvorfor min jobb er mer viktig enn din, ei heller sammenligne de. Men kanskje forhåpentligvis få deg til å tenke litt over hvorfor det faktisk var så mange som reagerte og “klikket” i kommentarfeltet ditt. Det er en fornærmelse mot oss som jobber så langt opp i mot 24/7 som det går an, og som det er _lov_ til. Du vet jo selv at du ikke jobber 24/7, så ikke skriv det da heller Isabell! Da unngår du at folk klikker så på deg.
      Men hey, det er kanskje akkurat det du ønsker, og prøver å oppnå…

    6. Hei Isabel!
      Jeg pleier ikke å kommentere bloggen din til vanlig, men jeg blir satt ut av hvor mye unødvendig hat du får i kommentarfeltet. Det virker som uansett hvordan du ordlegger deg i innleggene dine så blir noen folk fornærmet. Ærlig talt folkens, dette er Isabel sin blogg og hun velger selv å skrive om absolutt hva hun vil! Slutt å les innleggene hennes eller kritisere bildene hennes, samt antrekkene bare fordi det ikke er innafor i deres verden. Hun får mene det hun vil, vi alle mener forskjellig om ulike ting. Om Isabel føler at hun er på jobb 24/7 så får a faen meg lov til å skrive det. Det er hennes opplevelse av å ha en blogg. Hun er ikke i deres sko og dere er ikke i hennes. Slutt med all drittsnakkingen.
      Fortsett å lev ditt Isabel og ikke la deg plage av hatet!

    7. Stiller noen spørsmål til, siden jeg har tenkt å bestille meg:) Er den stor i størrelsen? Er xxs veldig liten i forhold te xs? Passer xxs bedre på? Takk for svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg